Často kladené otázky, FAQ - kupón

Předtím, než kontaktujete naši zákaznickou podporu, projděte si nejčastější otázky, ve kterých můžete najít odpověď na váš problém a ušetřit tak svůj čas:

kupóny

Kdy a kam mi přijde kupón?

Kupón vám zašleme na váš e-mail (ne poštou) ihned po připsání platby na náš účet. Doporučujeme vám platbu kartou, při níž kupón dostanete okamžitě. Při tradičním bankovním převodu nebo vkladu na náš účet vám kupón dorazí nejpozději do 2 pracovních dnů. 

Stále jste nedostali kupón?

Pokud vám kupón nepřišel do 48 hodin a nenajdete ho ani v spamovém koši, kontaktujte nás na  destinacie@destinacie.sk . Zároveň si zkontrolujte, zda jste správně zadali variabilní symbol do platebního příkazu. V případě, že je variabilní symbol zadán chybně, je nutné platbu ručně dohledat. Do e-mailu prosím uveďte identifikační údaje pro vyhledání vaší platby, jako variabilní symbol, datum a čas platby, také na který účet jste platbu posílali. Následně vám kupón znovu zašleme. 

V případě, že jste nedostali ani platební pokyny, může být v objednávce chybně zadaný e-mail. Napište nám v emailu, tuto skutečnost společně s informací, který pobyt jste si objednávali.

Koupil jsem si kupón - jak ho mám použít?

Každý kupón má jiný způsob uplatnění. Na každém kupónu je vždy popsán způsob použití kupónu a datum platnosti kupónu.

Chcete kupón darovat?

V případě, že jste se rozhodli kupón darovat, vyberte si z několika motivů. Kupón je přenosný a může jej využít kdokoliv. Připravte a vytiskněte si jej na této stránce.

Rezervace pobytu

Jak si vyberu termín svého pobytu?

Dostupné termíny si zjistíte přímo na recepci ubytování, kontaktní údaje vám zašleme ihned po zakoupení spolu s kupónem. Kontaktujte recepci hotelu po zakoupení pobytu, informujte se o termínech av případě, že je vámi zvolený termín volný, rezervujte si pobyt. V případě, že je poskytovatel pobytu uvedená společnost Destinacie.sk sro, kontaktujte nás na naší podpoře e-mailem na  destinacie@destinacie.sk  a telefonicky 02 21 02 57 57 - denně od 07:30 do 20:00. Po 16:00, jakož i během svátků a víkendů jsme na telefonu omezeně.

Jak mám postupovat při pobytu s dětmi?

Pokud na pobyt jdete s dětmi, je nutné nahlásit to při rezervaci přímo v daném hotelu. Všechny poplatky za děti se hradí na místě.

Jak si pobyt rezervoval?

Po obdržení čísla kuponu kontaktujte písemně nebo telefonicky recepci hotelu a objednejte si termín.

Jak nahlásím další služby k pobytu?

Služby nad rámec pobytu nahlásíte při rezervaci pobytu a uhradíte po příjezdu na místo.

Objednávka a platba

Jak mohu objednávku zaplatit?

Nabízíme bezpečnou platbu nejoblíbenějšími platebními možnostmi: platbu kartou, platbu převodem nebo platbu přes internet banking sedmi bank: VÚB, Tatra banka, Slovenská spořitelna, ČSOB, UniCredit Bank, Poštovní banka, Sberbank.

Omylem jsem zaslal / a jinou částku. Vadí to?

Uhrazená částka musí být shodná s částkou v objednávce. Pokud jste zaslali vyšší částku, napište nám a vrátíme vám přeplatek spolu s kupónem. Pokud jste uhradili nižší částku, celá platba vám bude automaticky vrácena na váš bankovní účet, o čemž vás budeme informovat - v tomto případě je třeba uhradit objednávku ještě jednou se správnou částkou, pokud je sleva ještě aktivní.

Omylem jsem zaslal / a platbu se špatným variabilním symbolem, vadí to?

Bohužel bez variabilního symbolu neumíme vaši platbu identifikovat. K platbě s chybným variabilním symbolem se nevygeneruje žádný kupón a peníze vám automaticky zašleme zpět do 14 dnů od konce prodeje slevy. Pokud nás včas upozorníte na nesprávně zadaný variabilní symbol, vaši platbu prověříme.

Reklamace a stornování

Rozhodl jsem se, že už nechci využít můj kupón, mohu ho vrátit?

Kupón je možné stornovat do 14 dní od zakoupení, pokud ještě nebyl použit nebo rezervovaný. Stačí nás kontaktovat e-mailem na  destinacie@destinacie.sk . Do e-mailu prosím uveďte číslo kupónu, identifikační údaje platby (variabilní symbol, datum a čas platby).

Pokud jste si kupón již rezervovali u poskytovatele akcie, doporučujeme zrušit rezervaci u poskytovatele akce a přeposlat nám potvrzenou zrušenou rezervaci na e-mail  destinacie@destinacie.sk . Bez potvrzené zrušené rezervace není stornování možné. Po 14 dnech nelze kupón stornovat. V takovém případě vám doporučujeme pokusit se dohodnout přímo s poskytovatelem konkrétní slevy na alternativním řešení. Doporučujeme provést rezervaci termínu co nejdříve po zakoupení kupónu. Předejdete tak zbytečným komplikacím.

Pokud nejsem s využitou nabídkou spokojený, jak mám postupovat při reklamaci?

Reklamaci je vždy třeba podat přímo u samotného poskytovatele služeb nebo prodejce při využití kupónu. Kontakt na poskytovatele najdete vždy na kupónu. Pokud nebudete spokojeni s průběhem a vybavením reklamace, kontaktujte nás. Prověříme celou situaci a průběh reklamace. V případě, že je reklamace oprávněná, zřídíme nápravu.

Co když nestihnu využít kupón během jeho platnosti?

Po ukončení platnosti slevy všechny nevyužité kupóny přepadávají. Jediná možnost je obrátit se přímo na konkrétního poskytovatele slevy a vždy závisí pouze na jeho dobré vůle čí umožní alespoň částečné čerpání kupónu.

Kupón na firmu

Potřebujete fakturu?

Fakturu vám po zaplacení objednávky na Sorger.sk vystaví partner, který vám poskytuje službu. Kontakt na něj naleznete v kuponu. Některé hotely, ale fakturu ke kupónu nevystaví, nakolik nabízejí kupóny pouze pro jednotlivce a ne na firmu.