Rozdíl v ceně vyrovnáme!

Garance nízké ceny

  • Pokud naleznete na jiné webové stránce levnější nabídku na rezervaci téhož pobytu, ubytování a typu pokoje, můžete nás požádat o vrácení rozdílu v ceně.e.
  • Předtím, než požádáte o vyrovnání ceny, musíte nám poskytnout odkaz na stránku s konkurenční cenou, která musí být stále dostupná online během ověřování.
  • Konkurenční nabídka musí být pro stejné ubytování a stejný typ pokoje, stejnou dobu registrace a odhlášení a stejné stornovací podmínky jako naše nabídka.

V jakém případě nelze požádat o vyrovnání rozdílu ceny?

  • Pokud je konkurenční nabídka součástí věrnostního nebo bonusového programu, nelze požádat o vyrovnání rozdílu ceny. Tímto myslíme situaci, kdy zákazník získává slevu jako odměnu za různé aktivity. opakovanou rezervaci, přihlášení se, zadání kódu kuponu nebo doporučení stránky jiným zákazníkům, která vede ke zmenšení původní ceny.
  • Objednáváte-li si nebo platíte pobyt přes zaměstnavatele, který má podepsanou smlouvu se společnostmi jako jsou například společnosti Benefit Management, Edenred, UP Slovensko a podobně.

Pokud jste pobyt již uhradili a neabsolvovali ještě, a zjistili jste rozdíl v ceně, tento rozdíl vám bude odečten při dalším pobytu. Neplatí to už pro zrealizované pobyty.