Informace a novinky v aquaparku GINO PARADISE BEŠEŇOVÁ

Z důvodu pokračujících rekonstrukčních prací bude termální bazén BT5 v termínu od 19.05 do 22.5.2015 (úterý - pátek) MIMO PROVOZ.


Zároveň Vám oznamujeme, že dne 25.5.2015 začnou rozsáhlejší rekonstrukční práce na bazénu s termální vodou BT3 . Z tohoto důvodu budou hotelové bazény BT1, BT2, BT3 mimo provoz . Ukončení oprav je plánováno na 10.6.2015 (termín se může zkrátit v závislosti na realizace prací).
 
Klientům bude během odstávky bazénu BT5, jakož i hotelových bazénů BT1, BT2, BT3 k dispozici velký plavecký bazén s termální vodou BT7 . Hoteloví hosté mohou venkovní termální bazény využívat následovně:

- v termínu 19.5. - 22.5. už od 09:30 hod. budou k dispozici bazény BT1, BT2, BT3, BT4
- od 25.5. - 10.6. od 09:30 budou k dispozici bazény BT4, BT5, BT6

Aquapark Bešeňová - číslování bazénů

Také bychom Vás chtěli informovat, že z důvodu plánované firemní akce bude v sobotu 30.5.2015 MIMO PROVOZ tobogánových věž v prostorách adrenalinové zóny. Klientům budou v průběhu tohoto dna k dispozici 3 venkovní tobogány s termální vodou (insano, Kobra, Rebel) a 1 nerezový tobogán v bazénové hale (Sharks).
 
Vážený partner, nakolik vodní park je návštěvníkům k dispozici během celého roku, areál si kromě pravidelné údržby vyžaduje i výraznější renovace a úpravy. Tyto práce se provoz vodního parku snaží provádět v mimosezónním období, kdy je návštěvnost v porovnání s letní sezónou nižší. Zároveň jsou tyto práce rozděleně na více termínů, díky čemuž není třeba uzavřít celý areál aquaparku. Všechny částečné omezení provozu areálu se realizují s cílem zvýšení kvality služeb a komfortu klientů aquaparku, jakož i hotelových hostů.

Pro zvýšení pohodlí ubytované hosty v hotelu GINO PARADISE BEŠEŇOVÁ byl zaveden novy debetní platební systém. Klient - host hotelu GINO PARADISE BEŠEŇOVÁ - už nemusí při čerpání služeb v rámci areálu potřebovat finanční hotovost ani platební kartu.
Doplňkové baličky, služby a produkty bude možné čerpat s použitím čipu, a to až do výše 50 €. Čerpanou částku za služby následně host uhradí na centrální recepci hotelu.

Výše uvedená změna čipového systému navíc přináší možnost využití předem neaktivovaných (neobjednané) balíků a služeb (Business, VIP, masáže, ...) bez nutnosti aktivace dané služby předem na recepci.
 

Zpět na hotel