Jedinečná dovolená nabitá zážitky s nekonečným relaxem
Demänová Resort Liptovský Mikuláš
Informace o pobytu
Pobyt zahrnuje
- ubytování
- strava / podle zvoleného variantu / snídaně a večeře jsou podávány formou bufetu v závislosti na počtu ubytovaných osob (nad 50 osob = bufet)
- vstup do wellness centra v závislosti na počtu nocí v provozních časech podle aktuálních pravidel provozu
- WiFi připojení na internet
-
parkování
Ceník - Bonusy
- během sezóny provozu Fun Center zóny, vstup na každý den pobytu (včetně check-in a check-out dne)
- během sezóny provozu Aqua Fun Centrum, vstup na každý den pobytu (letní radosti ve dvou bazénech a na nafukovacích tobogánech)
- během sezóny provozu Ski centrum Demänová, skipass do centra každý den pobytu
- 4 noci 5 % sleva
- 5 - 6 nocí 10 % sleva
- 7 nocí 15 % sleva
- 8 nocí 20 % sleva
- Nekonečnú zábavu ve FUN center. Mini zipline, 3D bludiště či bungee trampolíny úplně zdarma. Vstup platí pro každého ubytovaného na každý den pobytu
- Rodinný relax ve wellness centru ve vyhrazených hodinách
- Čarovné letní kino. Jen vy, vaši nejbližší, něco dobrého na zub a skvělý film přímo pod hvězdnou oblohou. Promítáme za pěkného počasí každou středu a neděli
- Animace po celé léto. Každý den se na vaše děti těší naše bombastické animátorky s pohybovými cvičeními, soutěžemi v bazénech či tvůrčími dílnami
- Slevu 10 % na půjčení elektrokol. Vydejte se s rodinkou na cyklovýlet s e-bikmi ze SMILE outdoor centr, který je přímo v resortu. V nabídce i junior velikosti
- Kids Zone vedle terasy cocktail baru. Prolézačky, skluzavky a dětské autíčka
- Bio jezírko. V horkých dnech oceníte možnost osvěžit se v čisté vodě našeho jezírka
- Slevy v obchodě Kriváň. Chutný kváskový chlebíček, slovenské sýrové výrobky a suvenýry z Liptova koupíte přímo v resortu a se slevou 10%
- Slevy na vodní atrakce či plavbu Lodí Marie na Liptovské Mare
-
Nespočet zážitků na jednom místě
děti
- Dítě do 2,99 let má ubytování a stravu bez nároku na lůžko zdarma.
- Dětská postýlka za doplatek 2 € / noc.
Ceník - Příplatky
Platí se na místě při příjezdu na recepci.
- místní poplatek 1 € / osoba / noc
- ubytování se zvířetem 20 € / noc
- časný check-in a pozdější chcek-out
- vratná kauce ve výši 100 € / apartmán je hrazen při nástupu klientem. V případě nezjištění poškození v ubytovacích prostorách, bude tato kauce v plné výši vrácena klientovi při odjezdu.
Důležité informace
- Pobyt začína (stravou): Večeří nebo snídaní (dle zvolené varianty).
- Pobyt končí (stravou): Snídaní.
- Parkování: Bezplatné súkromné parkovisko (rezervácia ne je potrebná).
- Internet: Bezplatné WiFi pripojenie na internet v celom rezorte.
- Zvířata: Domáce zvieratá sú povolené na požiadanie (za poplatok).
- Check in / Check out: 14.00 hod. / 10.00 hod.
Pro konkrétní pobyt a termín
Vyberete si z naší nabídky konkrétní pobyt a datum.
(Při objednání pobytu nám do poznámky uveďte, že máte zájem o dárkový poukaz.)
Na konkrétní pobyt bez termínu
Vyberete si z naší nabídky konkrétní pobyt a termín bude otevřen v rámci platnosti pobytu. Obdarovaný nás kontaktuje a vybere si termín sám.
(Při objednání pobytu nám do poznámky uveďte, že máte zájem o dárkový poukaz.)
Na určitou částku - DOPORUČUJEME (nejvíce prodávané)
Poukaz je bez výběru konkrétního pobytu a na jakoukoli částku.
Například v hodnotě 200 € a tak si obdarovaný vybere pobyt do 200 €, případně si vybere dražší pobyt a doplatí rozdíl.
Termíny
Rezervujte si pobyt
- Pokud naleznete na jiné webové stránce levnější nabídku na rezervaci téhož pobytu, ubytování a typu pokoje, můžete nás požádat o vrácení rozdílu v ceně.e.
- Předtím, než požádáte o vyrovnání ceny, musíte nám poskytnout odkaz na stránku s konkurenční cenou, která musí být stále dostupná online během ověřování.
- Konkurenční nabídka musí být pro stejné ubytování a stejný typ pokoje, stejnou dobu registrace a odhlášení a stejné stornovací podmínky jako naše nabídka.
V jakém případě nelze požádat o vyrovnání rozdílu ceny?
- Pokud je konkurenční nabídka součástí věrnostního nebo bonusového programu, nelze požádat o vyrovnání rozdílu ceny. Tímto myslíme situaci, kdy zákazník získává slevu jako odměnu za různé aktivity. opakovanou rezervaci, přihlášení se, zadání kódu kuponu nebo doporučení stránky jiným zákazníkům, která vede ke zmenšení původní ceny.
Předtím, než kontaktujete naši zákaznickou podporu, projděte si nejčastější otázky, ve kterých můžete najít odpověď na váš problém a ušetřit tak svůj čas. Viz často kladené otázky - FAQ.