Léčebný pobyt TIP + cenově zvýhodněný Senior od 60 let
Lázně Nový Smokovec
Výběr ubytování
Informace o pobytu
Pobyt zahrnuje
- ubytování
- polopenze / snídaně formou bufetu, večeře výběr ze 4 jídel (2024), snídaně a večeře formou bufetu
- lékařská konzultace (lékařskou konzultaci můžete absolvovat v pracovních dnech do 15:00 hod.)
- 8 procedur / pobyt (při pobytu senior 10 procedur / pobyt)
- volný vstup do relax zóny s bazénem (bazén, ricochet, kardio fitness)
- tělocvična s posilovnou, dětský koutek, knihovna, společenské hry
- internet
Ceník - Bonusy
- 1x vstup do wellness (otevřeno v úterý, čtvrtek a v sobotu) / pobyt (po odsouhlasení lékařem). Neplatí pro pobyt senior.
- Výhodnější cena pro seniory 60+ (24-hodinová služba v ambulanci).
- Zajímavá sleva v restauraci SVIŠŤ.
- Sleva do Aquacity Poprad.
- 50 % sleva z cen procedur při 2 a více přenocování.
- Pojištění na zásah horské služby při úhradě místní daně.
- Zapůjčení společenských her ZDARMA.
děti
- Děti do 1,99 rokov bez nároku na lůžko ZDARMA (pouze na vybrané pokoje).
- Děti 2 - 11,99 let hradí 60 % z ceny pobytu z ceny pobytu dospělé osoby.
Ceník - Příplatky
Platí se na místě při příjezdu na recepci.
- místní poplatek 3,50 € / osoba / noc (BENEFIT pro návštěvníky ubytované na území města Vysoké Tatry a zapsaných v evidenci ubytovaných osob, od kterých se vybrala daň za ubytování: pojištění na zásah Horské záchranné služby. Pojištění platí od příjezdu na ubytování (check in) po odjezd z ubytování (check out)).
- parkování 7,50 € / noc
- oběd 8 € / osoba / den (2024), 12 € / osoba / den (2025)
Ceník - Informace
- V případě zájmu o delší pobyt vám vypracujeme cenovou nabídku.
- Cena za každou další noc zahrnuje ubytování, polopenzi a 1 proceduru.
- Procedury se podávají denně kromě neděle a svátků, dospělým a dětem od 18 let.
Důležité informace
- Check in - nástup na pobyt od: od 13.00 hod. do 19.00 hod.
- Check out - odhlášení se z pobytu do: 10.00 hod.
- Pobyt začína (stravou): Večeří.
- Pobyt končí (stravou): Snídaní.
- Podávání stravy: Stravování se podává v hotelu Palace. Ra (bufet) 7:30 - 9:30 O (výběr ze tří menu) 11:30 - 13:30 VE (výběr ze tří menu) 17:00 - 19:30.
- Parkování: Parkování je možné na kamerami monitorovaném parkovišti za poplatek.
- Internet: WiFi připojení zdarma.
- Zvířata: Ubytování se zvířetem v lázních není možné.
Dovolujeme si Vás informovat o provozních hodinách wellness a relax centra:
- vstup do wellness - úterý, čtvrtky a soboty v 17:00 nebo 18:30 hod. (vstup na 1,5 hod.)
- vstup do relax zóny s bazénem lze využívat v rámci pobytu v odpoledních hodinách od 15:30 - 19:30 hod. (1-hod. vstupy) - kromě neděle, pondělí (sanitární dny)
Pro konkrétní pobyt a termín
Vyberete si z naší nabídky konkrétní pobyt a datum.
(Při objednání pobytu nám do poznámky uveďte, že máte zájem o dárkový poukaz.)
Na konkrétní pobyt bez termínu
Vyberete si z naší nabídky konkrétní pobyt a termín bude otevřen v rámci platnosti pobytu. Obdarovaný nás kontaktuje a vybere si termín sám.
(Při objednání pobytu nám do poznámky uveďte, že máte zájem o dárkový poukaz.)
Na určitou částku - DOPORUČUJEME (nejvíce prodávané)
Poukaz je bez výběru konkrétního pobytu a na jakoukoli částku.
Například v hodnotě 200 € a tak si obdarovaný vybere pobyt do 200 €, případně si vybere dražší pobyt a doplatí rozdíl.
Termíny
Rezervujte si pobyt
- Pokud naleznete na jiné webové stránce levnější nabídku na rezervaci téhož pobytu, ubytování a typu pokoje, můžete nás požádat o vrácení rozdílu v ceně.e.
- Předtím, než požádáte o vyrovnání ceny, musíte nám poskytnout odkaz na stránku s konkurenční cenou, která musí být stále dostupná online během ověřování.
- Konkurenční nabídka musí být pro stejné ubytování a stejný typ pokoje, stejnou dobu registrace a odhlášení a stejné stornovací podmínky jako naše nabídka.
V jakém případě nelze požádat o vyrovnání rozdílu ceny?
- Pokud je konkurenční nabídka součástí věrnostního nebo bonusového programu, nelze požádat o vyrovnání rozdílu ceny. Tímto myslíme situaci, kdy zákazník získává slevu jako odměnu za různé aktivity. opakovanou rezervaci, přihlášení se, zadání kódu kuponu nebo doporučení stránky jiným zákazníkům, která vede ke zmenšení původní ceny.
Předtím, než kontaktujete naši zákaznickou podporu, projděte si nejčastější otázky, ve kterých můžete najít odpověď na váš problém a ušetřit tak svůj čas. Viz často kladené otázky - FAQ.