Příjemný relax a romantika v lázních s masáží a vstupem do bazénu a saun
Výběr ubytování
Dovolujeme si Vás informovat o plánované zimní odstávce 2024 / 2025:
- MINERÁL - poslední hosté jsou plánováni ukončit pobyt 13.12.2024 (ještě se upřesní, zda budou končit snídaní). LH se plánuje otevřít 20.01.2025.
- SMARAGD - poslední hosté jsou plánováni ukončit pobyt snídaní 18.12.2024. LD se plánuje otevřít 07.01.2025.
- RUBÍN - poslední hosté jsou plánováni ukončit pobyt snídaní 18.12.2024. LD se plánuje otevřít 07.01.2025.
Informace o pobytu
Pobyt zahrnuje
- ubytování / Rubín, Smaragd
- plná penze / 1x romantická večeře s míchaným "nápojem lásky" v restauraci Rubín, 2x bufetové snídaně s možností donášky snídaně do pokoje / podle přání, 2x oběd a 1x večeře formou výběru v restauraci Rubín
- 1x za pobyt aromatická masáž částečná (pro oba)
- 1x „Kleopatřin mléčná koupel“ v relaxační DUO vaně
Ceník - Bonusy
- denně volný vstup do vnitřního relaxačního bazénu Wellnea v Rubíně (celoročně)
- denně volný vstup do venkovního bazénu Rubín (během provozu)
- 2x 2-hodinový vstup do Vitálního světa Wellnea s možností využití suché, parní a infrasauny, whirlpool, tepidária a oddechové zóny (vstup pro dvojici)
-
speciální dárek od Lázní Dudince
děti
- Pobyt mohou absolvovat pouze osoby starší 18 let.
Ceník - Příplatky
Platí se na místě při příjezdu na recepci.
- místní poplatek 2 € / osoba / noc
- za pozdní check out 19 € / osoba
- přestěhování na jiný pokoj pokud klient o to požádá 20 € / jednorázový příplatek
Důležité informace
- Nástup na pobyt možný v pondělí až pátek.
- Check in - nástup na pobyt od: 15.00 hod.
- Check out - odhlášení se z pobytu do: 13.00 hod.
- Nástupní den: Pondělí až pátek.
- Pobyt začína (stravou): Večeří.
- Pobyt končí (stravou): Obědem.
- Podávání stravy: Každý léčebný hotel má jídelna, kde je zajištěno stravování. RA 7: 00-9:00 (během víkendu do 10:00), O 11: 30-13:30, VE 17: 30-19:00.
- Parkování: U hotelu Rubín a Smaragd je zpoplatněno parkoviště. U hotelu Minerál je bezplatné monitorované parkoviště.
- Internet: WIFI připojení ve všech lázeňských domech bezplatně.
- Zvířata: Není možné ubytování se zvířetem.
Pohyb je najdôležitejšou prevenciou, ale aj liečbou ochorení srdcovocievneho aparátu, pohybového aparátu a neurologických ochorení a vedie k zdravému životnému štýlu. Aj preto si pre Vás v kúpeľoch Dudince, okrem iného, v kúpeľnom parku medzi liečebnými domami Smaragd a Rubín pripravili Pocitový chodník naboso & Fit park. Prejdite sa po chodníku naboso aj preventívne a doprajte wellness vašim nohám. Precvičte si preto celé telo, spevnite svalstvo a zlepšite motoriku nenáročnými cvikmi, ktoré môžete absolvovať v príjemnom prostredí, v tieni stromov a ďaleko od zvukov mesta. Sústava ôsmich cvičebných strojov vhodne dopĺňa pocitový chodník naboso. Vykročte si pre zdravie.
Pro konkrétní pobyt a termín
Vyberete si z naší nabídky konkrétní pobyt a datum.
(Při objednání pobytu nám do poznámky uveďte, že máte zájem o dárkový poukaz.)
Na konkrétní pobyt bez termínu
Vyberete si z naší nabídky konkrétní pobyt a termín bude otevřen v rámci platnosti pobytu. Obdarovaný nás kontaktuje a vybere si termín sám.
(Při objednání pobytu nám do poznámky uveďte, že máte zájem o dárkový poukaz.)
Na určitou částku - DOPORUČUJEME (nejvíce prodávané)
Poukaz je bez výběru konkrétního pobytu a na jakoukoli částku.
Například v hodnotě 200 € a tak si obdarovaný vybere pobyt do 200 €, případně si vybere dražší pobyt a doplatí rozdíl.
Termíny
Rezervujte si pobyt
- Pokud naleznete na jiné webové stránce levnější nabídku na rezervaci téhož pobytu, ubytování a typu pokoje, můžete nás požádat o vrácení rozdílu v ceně.e.
- Předtím, než požádáte o vyrovnání ceny, musíte nám poskytnout odkaz na stránku s konkurenční cenou, která musí být stále dostupná online během ověřování.
- Konkurenční nabídka musí být pro stejné ubytování a stejný typ pokoje, stejnou dobu registrace a odhlášení a stejné stornovací podmínky jako naše nabídka.
V jakém případě nelze požádat o vyrovnání rozdílu ceny?
- Pokud je konkurenční nabídka součástí věrnostního nebo bonusového programu, nelze požádat o vyrovnání rozdílu ceny. Tímto myslíme situaci, kdy zákazník získává slevu jako odměnu za různé aktivity. opakovanou rezervaci, přihlášení se, zadání kódu kuponu nebo doporučení stránky jiným zákazníkům, která vede ke zmenšení původní ceny.
Předtím, než kontaktujete naši zákaznickou podporu, projděte si nejčastější otázky, ve kterých můžete najít odpověď na váš problém a ušetřit tak svůj čas. Viz často kladené otázky - FAQ.