Léčebný pobyt STANDARD a cenově zvýhodněný Senior od 60 let / skutečný odpočinek a hodnotné služby
Lázne Bardejovské Kúpele
Výběr ubytování
Informace o pobytu
Pobyt zahrnuje
- ubytování
- plná penze formou bufetu
- lékařské vyšetření
- 3 procedury denně včetně neděle (mimo svátků) + 3x denně pitná kúra
Ceník - Bonusy
- Cenově zvýhodněný senior od 60 let.
- Denně 2 hod. vstup do Wellness & Spa v hotelu Ozón / vstup pouze do bazénů.
- Medicínské a historické přednášky.
- Vstup na taneční zábavy.
- Vstup na letní koupaliště zdarma v termínu 01.07. - 31.08.2024.
děti
- Děti do 3,99 let bez nároku na lůžko se stravou a vstupem do Wellness & Spa ZDARMA.
- Dětská postýlka na vyžádání zdarma.
- Děti 4 - 14,99 let mají v ceně pobytu zahrnuto ubytování, stravování formou plné penze, 3x denně pitnou kúru, neomezený vstup do Wellnes & Spa denně (pouze bazénový svět, saunový za doplatek).
Ceník - Příplatky
Platí se na místě při příjezdu na recepci.
- místní poplatek 2 € osoba / noc
- doplatek za výběr konkrétní pokoje resp. pokoje s balkónem, pokoje s výhledem na čelní stranu tak, jak je uvedeno v cenících lázní
- parkování podle aktuálně platného ceníku lázní
- časný check in nebo pozdní check out je možný pouze v případě, pokud je pokoj k dispozici za aktuální poplatek (od 10 € / pokoj)
Ceník - Informace
- Přistýlka možná v hotelu Ozón a Alexander pouze v apartmánech, ne v pokojích (neplatí pro hotel Astória).
Důležité informace
Klienti ubytovaní ve vilkách se při nástupu hlásí následovně:
- recepce HOTEL ASTÓRIA (František, Mier, Palmira, Helios)
- recepce HOTEL ALŽBETA (Srnka, Mignon)
- recepce HOTEL OZÓN (Fontána, Diana, Carola, Eta, Lívia, Eva, Marína)
- Check in - nástup na pobyt od: 12.00 hod.
- Check out - odhlášení se z pobytu do: 10.00 hod.
- Pobyt začína (stravou): Obědem.
- Pobyt končí (stravou): Snídaní.
- Podávání stravy: Podávání stravy v hotelu Ozón: snídaně 7:00 - 9:00, oběd 11:30 - 13:00, večeře 17:30 - 19:00.
- Parkování: Monitorované parkoviště u hotelu Ozón za poplatek (slevy z parkovného platí pro držitele parkovacího průkazu pro fyzickou osobu se zdravotním postižením, sleva je 50% z cen parkovného). Možnost pronájmu garáže za poplatek resp. placené parkoviště u vilky Matilda.
- Internet: WiFi připojení v hotelích Alexander, Astória, Alžběta, Ozón a zdarma WiFi připojení pro klienty ostatních ubytovacích zařízení na recepci v hotelu Ozón.
- Zvířata: V lázních je možné ubytování se zvířetem ve vyhrazených zařízeních (vilkách).
Upozoňujeme klienty, že v lázeňských hotelech se nenacházejí manželské lůžka ale lůžka, které se dají v případě potřeby k sobě přisunout. Manželské postele se nacházejí pouze v pokojích Superior a v apartmánech hotelu Ozón.
Pro konkrétní pobyt a termín
Vyberete si z naší nabídky konkrétní pobyt a datum.
(Při objednání pobytu nám do poznámky uveďte, že máte zájem o dárkový poukaz.)
Na konkrétní pobyt bez termínu
Vyberete si z naší nabídky konkrétní pobyt a termín bude otevřen v rámci platnosti pobytu. Obdarovaný nás kontaktuje a vybere si termín sám.
(Při objednání pobytu nám do poznámky uveďte, že máte zájem o dárkový poukaz.)
Na určitou částku - DOPORUČUJEME (nejvíce prodávané)
Poukaz je bez výběru konkrétního pobytu a na jakoukoli částku.
Například v hodnotě 200 € a tak si obdarovaný vybere pobyt do 200 €, případně si vybere dražší pobyt a doplatí rozdíl.
Termíny
Rezervujte si pobyt
- Pokud naleznete na jiné webové stránce levnější nabídku na rezervaci téhož pobytu, ubytování a typu pokoje, můžete nás požádat o vrácení rozdílu v ceně.e.
- Předtím, než požádáte o vyrovnání ceny, musíte nám poskytnout odkaz na stránku s konkurenční cenou, která musí být stále dostupná online během ověřování.
- Konkurenční nabídka musí být pro stejné ubytování a stejný typ pokoje, stejnou dobu registrace a odhlášení a stejné stornovací podmínky jako naše nabídka.
V jakém případě nelze požádat o vyrovnání rozdílu ceny?
- Pokud je konkurenční nabídka součástí věrnostního nebo bonusového programu, nelze požádat o vyrovnání rozdílu ceny. Tímto myslíme situaci, kdy zákazník získává slevu jako odměnu za různé aktivity. opakovanou rezervaci, přihlášení se, zadání kódu kuponu nebo doporučení stránky jiným zákazníkům, která vede ke zmenšení původní ceny.
Předtím, než kontaktujete naši zákaznickou podporu, projděte si nejčastější otázky, ve kterých můžete najít odpověď na váš problém a ušetřit tak svůj čas. Viz často kladené otázky - FAQ.