Jedinečný pobyt pod Tatrami v resortu s termálními bazény a různými wellness službami
7 nocí jen za cenu 6 nocí
Hotel AquaCity Seasons ★★★★ Poprad
Informace o pobytu
Pobyt zahrnuje
- ubytování
- polopenze / snídaně a večeře formou bufetových stolů v luxusní restauraci High Tatras (večeře nezahrnuje nápoje)
- vstup do Wellness centra FIRE & WATER WELLNESS & SPA: 8 saun a inhalací (ceremoniální, solná, mentolová, parní, suchá, infra sauna), relaxační bazén s vířivkami, masážními tryskami a zátokou lásky, vířivka, relaxační místnosti s bio krby, sněžná jeskyně
- vstup do Aquaparku:
RELAXAČNÍ ZÓNA - 3 venkovní termální bazény s vodními atrakcemi, 2 kryté termální bazény Blue Diamond s vodními bary a finskými saunami, 50m plavecký bazén, finská sauna.
ZÁBAVNÁ ZÓNA - kryté relaxační bazény Blue Sapphire s večerní Laser show, vnitřní dětský svět Treasure Island - Ostrov pokladů, dětské koutky a hřiště
Letní provoz - Mayská pyramida, venkovní dětský bazén, Fun zóna - nafukovací vodní pirátský park - fitness centrum
- hlídané parkoviště
- bezplatné WiFi připojení na internet
- čaj a káva na pokoji
Ceník - Bonusy
- celoroční sleva 7 = 6 (14 %)
děti
- Dítě do 5,99 let bez nároku na lůžko a stravu ZDARMA.
- Dítě do 14,99 let 50 % z doplatků za oběd, Štědrovečerní menu a Silvestrovské menu s programem.
- SLUŽBY PRO RODINY S DĚTMI - dětské menu v restauraci, dětský bufet během snídaně a večeří, možnost zapůjčení sterilizátoru a ohřívače lahví, dětské příbory, talíře a vysoké židle, přebalovací pulty, dětské postýlky, zapůjčení dětské vaničky, nočníku, županů - na recepci hotelu zdarma.
Ceník - Příplatky
Platí se na místě při příjezdu na recepci.
- místní poplatek 2,50 € / osoba / noc (od poplatku je osvobozená osoba, která nedovršila sedmý rok věku)
- poplatek za pozdní check out do 13:00 hod. 30 €, do 16:00 hodin. 50 % z ceny pokoje / 1 noc
- poplatek za včasný check in do 10:00 hod. 50 % z ceny pokoje / 1 noc, od 10:00 do 14:00 hod. 30 €
- poplatek za zvíře 15 € / noc
- pokuta za kouření na pokoji 50 €
- oběd
- Vánoční menu: 50 € / dospělá osoba, dítě 6 - 14,99 let / 25 €
- Silvestrovské menu s programem: 150 € / dospělá osoba, dítě 6 - 14,99 let / 75 €
Ceník - Informace
- Minimální počet nocí během Vánoc jsou 3 noci a během Silvestra je minimální počet přenocování 4 noci.
Důležité informace
- Vstup do hotelové restaurace v plavkách, županu, krátkých kalhotách nebo pantoflích není dovolen. Doporučujeme neformální oblečení.
- Pobyt začína (stravou): Večerou.
- Pobyt končí (stravou): Raňajkami.
- Parkování: Parkoviště u hotelu je hlídané a neplacené.
- Internet: WiFi ve společných prostorách a přes kabel na všech pokojích.
- Zvířata: V hotelu je možné ubytování se zvířetem.
- Check in / Check out: 14:00 hod. / 10:00 hod.
Pro konkrétní pobyt a termín
Vyberete si z naší nabídky konkrétní pobyt a datum.
(Při objednání pobytu nám do poznámky uveďte, že máte zájem o dárkový poukaz.)
Na konkrétní pobyt bez termínu
Vyberete si z naší nabídky konkrétní pobyt a termín bude otevřen v rámci platnosti pobytu. Obdarovaný nás kontaktuje a vybere si termín sám.
(Při objednání pobytu nám do poznámky uveďte, že máte zájem o dárkový poukaz.)
Na určitou částku - DOPORUČUJEME (nejvíce prodávané)
Poukaz je bez výběru konkrétního pobytu a na jakoukoli částku.
Například v hodnotě 200 € a tak si obdarovaný vybere pobyt do 200 €, případně si vybere dražší pobyt a doplatí rozdíl.
Termíny
Rezervujte si pobyt
- Pokud naleznete na jiné webové stránce levnější nabídku na rezervaci téhož pobytu, ubytování a typu pokoje, můžete nás požádat o vrácení rozdílu v ceně.e.
- Předtím, než požádáte o vyrovnání ceny, musíte nám poskytnout odkaz na stránku s konkurenční cenou, která musí být stále dostupná online během ověřování.
- Konkurenční nabídka musí být pro stejné ubytování a stejný typ pokoje, stejnou dobu registrace a odhlášení a stejné stornovací podmínky jako naše nabídka.
V jakém případě nelze požádat o vyrovnání rozdílu ceny?
- Pokud je konkurenční nabídka součástí věrnostního nebo bonusového programu, nelze požádat o vyrovnání rozdílu ceny. Tímto myslíme situaci, kdy zákazník získává slevu jako odměnu za různé aktivity. opakovanou rezervaci, přihlášení se, zadání kódu kuponu nebo doporučení stránky jiným zákazníkům, která vede ke zmenšení původní ceny.
Předtím, než kontaktujete naši zákaznickou podporu, projděte si nejčastější otázky, ve kterých můžete najít odpověď na váš problém a ušetřit tak svůj čas. Viz často kladené otázky - FAQ.