Pobyt ve stylovém hotelu se skipasy, lanovkami a vstupy do vodních parků Tatralandia a Bešeňová
Boutique Hotel Pošta ★★★★ Jasná
Informace o pobytu
Pobyt zahrnuje
- ubytování
- snídaně (při zakoupeném pobytu se snídaní)
- večeře (při zakoupeném pobytu s polopenzí)
- silvestrovská večeře a program
- vstup do wellness centra (podle aktuálně platných hygienických opatření)
- možnost využít Wellness & Spa s bazénem, vířivkou a saunami
- lístky na lanovky a vstupy do vodních parků v ceně pobytu v termínu do 30.11.2023 (poslední den check-out). Nabídka neplatí pro příjezdový den (check-in) a počet lístků se rovná počtu nocí během pobytu. Lístky jsou nepřenosné a v daný den lze využít zároveň lístky na lanovky v Jasné nebo ve Vysokých Tatrách a také vstupy do jednoho z vodních parků Tatralandia nebo Bešeňová, během aktuální provozní doby.
- ZIMA 2023/2024: Ubytovaní hosté dostanou za každou noc skipas i vstup do vodního parku. V jeden den tak mohou navštívit až dvě střediska. Během jednoho dne je tak možné využít zároveň skipasy/jízdenky na lanovky v Jasné nebo ve Vysokých Tatrách (Tatranská Lomnice, Štrbské Pleso, Starý Smokovec) a také vstupy do jednoho z vodních parků Tatralandia nebo Bešeňová (během aktuální provozní doby). Nabídka je platná pro pobyty v termínu od 1.12.2023 do 21.4.2024 (poslední den check-out). Skipas můžete využít i jako pěšácký obousměrný lístek na lanovky v lyžařských střediscích.
Využití lístků na lanovky a vstupy do vodních parků je podmíněno registrací všech členů rezervace do Gopassu před nástupem na pobyt. Pokud již klient registrovanou Gopass kartu má, je třeba ji předložit při check-inu. V případě zájmu o vydání Gopass karty na recepci hotelu, bude její vydání na místě zpoplatněno částkou 2 €. V případě odmítnutí registrace klienta do Gopass ztrácí nárok na čerpání služeb, lístků na lanovky a vstupy do vodních parků, jakož i finanční kompenzaci.
- WiFi připojení
- parkování u hotelu
Příplatky
Platí se na místě při příjezdu na recepci.
- za ubytování se zvířetem 25 € / noc (do 10 kg, kromě apartmánů)
- místní poplatek 1,50 € / osoba / noc
- Věrnostní karta GOPASS na recepci hotelu nebo v infocentru. Na kartu GOPASS lze nakupovat v e-shopu, lístky na lanovky i vstupenky do aquaparku, hotelové pobyty a mnohé další služby ve střediscích.
Nástupy a odchody
- Check in - nástup na pobyt od: 14.00 hod.
- Check out - odhlášení se z pobytu do: 10.00 hod.
- Pobyt začíná (stravou): večeří
- Pobyt končí (stravou): snídaní
Důležité informace
- Parkování: Parkoviště se nachází u hotelu a je nehlídané a neplacené.
- Internet: WiFi v celém hotelu zdarma.
- Zvířata: Ubytování s domácím mazlíčkem možné za poplatek.
- Check in / Check out: 14:00 hod. / 10:00 hod.
Pro konkrétní pobyt a termín
Vyberete si z naší nabídky konkrétní pobyt a datum.
(Při objednání pobytu nám do poznámky uveďte, že máte zájem o dárkový poukaz.)
Na konkrétní pobyt bez termínu
Vyberete si z naší nabídky konkrétní pobyt a termín bude otevřen v rámci platnosti pobytu. Obdarovaný nás kontaktuje a vybere si termín sám.
(Při objednání pobytu nám do poznámky uveďte, že máte zájem o dárkový poukaz.)
Na určitou částku - DOPORUČUJEME (nejvíce prodávané)
Poukaz je bez výběru konkrétního pobytu a na jakoukoli částku.
Například v hodnotě 200 € a tak si obdarovaný vybere pobyt do 200 €, případně si vybere dražší pobyt a doplatí rozdíl.
Termíny
Rezervujte si pobyt
- Pokud naleznete na jiné webové stránce levnější nabídku na rezervaci téhož pobytu, ubytování a typu pokoje, můžete nás požádat o vrácení rozdílu v ceně.e.
- Předtím, než požádáte o vyrovnání ceny, musíte nám poskytnout odkaz na stránku s konkurenční cenou, která musí být stále dostupná online během ověřování.
- Konkurenční nabídka musí být pro stejné ubytování a stejný typ pokoje, stejnou dobu registrace a odhlášení a stejné stornovací podmínky jako naše nabídka.
V jakém případě nelze požádat o vyrovnání rozdílu ceny?
- Pokud je konkurenční nabídka součástí věrnostního nebo bonusového programu, nelze požádat o vyrovnání rozdílu ceny. Tímto myslíme situaci, kdy zákazník získává slevu jako odměnu za různé aktivity. opakovanou rezervaci, přihlášení se, zadání kódu kuponu nebo doporučení stránky jiným zákazníkům, která vede ke zmenšení původní ceny.
Předtím, než kontaktujete naši zákaznickou podporu, projděte si nejčastější otázky, ve kterých můžete najít odpověď na váš problém a ušetřit tak svůj čas. Viz často kladené otázky - FAQ.