Pobyt v retro hotelu v lokalitě Zahrádky s lanovkami, skipassy a vstupy do vodních parků
Užívejte si 1 noc GRÁTIS - 7 nocí za cenu 6
Komfortní ubytování v Nízkých Tatrách, chutná gastronomie, nejlepší sjezdovky na Slovensku - ak tomu všemu 1 NOC GRÁTIS! Přijměte pozvání do hotelu, kde personál zná potřeby a přání svých hostů a kde věrnost odměňují slevami a benefity.
Uvedená nabídka je platná v určených termínech a může být limitována dnem nástupu na pobyt a počtem volných pokojů určených provozovatelem. Po vyčerpání provozovatelem určených volných kapacit pro danou akci, nelze akci ze strany zákazníka využít. Při uplatnění nabídky je odečtena sleva z ubytování.
7 nocí za cenu 6 lze uplatnit v termínu 7.1.-8.3.2025, 9.3.-16.4.2024, 22.4.-19.6.2025, 20.6.-14.9.2025, 15.9.-18.12.2025.
Hotel SKI ★★ Demänovská Dolina
Informace o pobytu
Pobyt zahrnuje
- ubytování
- bohatá snídaně (při zakoupeném pobytu se snídaní)
- chutné večeře (při zakoupeném pobytu s polopenzí)
- vstup do wellness centra každý den pobytu (finská sauna, ochlazovací bazén, relaxační místnost, možnost masáží)
- skipasy a lístky na lanovky ve střediscích Jasná - Chopok Nízké Tatry, Vysoké Tatry - Tatranská Lomnice, Starý Smokovec, Štrbské Pleso
- vstupy do vodního parku Tatralandia
- vstupy do vodního parku Bešeňová
Skipas platný během lyžařské sezóny můžete využít i jako pěšácký obousměrný lístek na lanovky v lyžařských střediscích. Během jednoho dne lze využít zároveň skipasy/lístky na lanovky v Jasné nebo ve Vysokých Tatrách a také vstupy do jednoho z vodních parků Tatralandia nebo Bešeňová během aktuální provozní doby.
Využití lístků na skipasy, lanovky a vstupy do vodních parků je podmíněno registrací všech členů rezervace do Gopassu před nástupem na pobyt. Pokud již klient registrovanou Gopass kartu má, je třeba ji předložit při check-inu. V případě zájmu o vydání Gopass karty na recepci hotelu, bude její vydání na místě zpoplatněno částkou 2 €. V případě odmítnutí registrace klienta do Gopass ztrácí nárok na čerpání služeb, lístků na lanovky a vstupy do vodních parků, jakož i finanční kompenzaci.
Ceník - Příplatky
Platí se na místě při příjezdu na recepci.
- za ubytování se zvířetem 15 € / noc
- místní poplatek 2 € / osoba / noc
- Věrnostní karta GOPASS na recepci hotelu nebo v infocentru. Na kartu GOPASS lze nakupovat v e-shopu, lístky na lanovky i vstupenky do aquaparku, hotelové pobyty a mnohé další služby ve střediscích.
Důležité informace
- Parkování: Osobní motorové vozidlo lze během pobytu v hotelu odstavit v bezprostřední blízkosti hotelu na ploše k tomu určené. Provoz hotelu však negarantuje dostupnost volných parkovacích míst a jejich rezervace předem není možná.
- Internet: WiFi v celém hotelu zdarma.
- Zvířata: V hotelu je možné ubytování se zvířetem.
- Check in / Check out: 15:30 hod. / 10:00 hod.


Pro konkrétní pobyt a termín
Vyberete si z naší nabídky konkrétní pobyt a datum.
(Při objednání pobytu nám do poznámky uveďte, že máte zájem o dárkový poukaz.)

Na konkrétní pobyt bez termínu
Vyberete si z naší nabídky konkrétní pobyt a termín bude otevřen v rámci platnosti pobytu. Obdarovaný nás kontaktuje a vybere si termín sám.
(Při objednání pobytu nám do poznámky uveďte, že máte zájem o dárkový poukaz.)

Na určitou částku - DOPORUČUJEME (nejvíce prodávané)
Poukaz je bez výběru konkrétního pobytu a na jakoukoli částku.
Například v hodnotě 200 € a tak si obdarovaný vybere pobyt do 200 €, případně si vybere dražší pobyt a doplatí rozdíl.
Termíny
Rezervujte si pobyt
- Pokud naleznete na jiné webové stránce levnější nabídku na rezervaci téhož pobytu, ubytování a typu pokoje, můžete nás požádat o vrácení rozdílu v ceně.e.
- Předtím, než požádáte o vyrovnání ceny, musíte nám poskytnout odkaz na stránku s konkurenční cenou, která musí být stále dostupná online během ověřování.
- Konkurenční nabídka musí být pro stejné ubytování a stejný typ pokoje, stejnou dobu registrace a odhlášení a stejné stornovací podmínky jako naše nabídka.
V jakém případě nelze požádat o vyrovnání rozdílu ceny?
- Pokud je konkurenční nabídka součástí věrnostního nebo bonusového programu, nelze požádat o vyrovnání rozdílu ceny. Tímto myslíme situaci, kdy zákazník získává slevu jako odměnu za různé aktivity. opakovanou rezervaci, přihlášení se, zadání kódu kuponu nebo doporučení stránky jiným zákazníkům, která vede ke zmenšení původní ceny.
Předtím, než kontaktujete naši zákaznickou podporu, projděte si nejčastější otázky, ve kterých můžete najít odpověď na váš problém a ušetřit tak svůj čas. Viz často kladené otázky - FAQ.
Recenze uživatelů
Nejčastější otázky o pobytu Pobyt v retro hotelu v lokalitě Zahrádky s lanovkami, skipassy a vstupy do vodních parků

