Chvíle pohody a relaxu i během pracovního týdne (neděle - pátek), Hotel Zelená Lagúna ★★★★ Domaša
Východné Slovensko, Prešovský kraj, Veľká Domaša, Dobrá

Detailní informace o hotelu
Informace o pobytu
Pobyt zahrnuje
- ubytování v komfortně a stylově zařízených pokojích
- welcome drink
- polopenze / snídaně a večeře formou bufetových stolů nebo servírovaního menu
- neomezený vstup do wellness centra, plaveckého bazénu a kardio posilovny
- WiFi
Ceník - Bonusy
- župan a pantofle
- kvalitní hotelová kosmetika
- kávový a čajový set na pokoji
děti
- Dítě do 5,99 let bez nároku na lůžko a stravu zdarma.
- Dětská postýlka za poplatek.
- zapůjčení dětské postýlky
- ohřívač na dětské láhve
- přebalovací pult
Ceník - Příplatky
Platí se na místě při příjezdu na recepci.
- místní poplatek 1 € / osoba a noc
- monitorované parkování 1 € / auto / noc
Ceník - Informace
- pobyty od neděle do pátku
Důležité informace
- Check in - nástup na pobyt od: 14.00 hod.
- Check out - odhlášení se z pobytu do: 10.00 hod.
- Nástupní den: Neděle - pátek.
- Pobyt začína (stravou): Večeří.
- Pobyt končí (stravou): Snídaní.
- Parkování: V areáli hotela je k dispozícii bezplatné strážené parkovisko s 54 parkovacími miestami, z čoho sú 3 miesta vyhradené hendikepovaným návštevníkom.
- Internet: WiFi připojení na internet v celém hotelu.
- Zvířata: Ubytování se zvířetem je povoleno za poplatek pouze v apartmánovém domku.
Termíny
Rezervujte si pobyt
- Pokud naleznete na jiné webové stránce levnější nabídku na rezervaci téhož pobytu, ubytování a typu pokoje, můžete nás požádat o vrácení rozdílu v ceně.e.
- Předtím, než požádáte o vyrovnání ceny, musíte nám poskytnout odkaz na stránku s konkurenční cenou, která musí být stále dostupná online během ověřování.
- Konkurenční nabídka musí být pro stejné ubytování a stejný typ pokoje, stejnou dobu registrace a odhlášení a stejné stornovací podmínky jako naše nabídka.
V jakém případě nelze požádat o vyrovnání rozdílu ceny?
- Pokud je konkurenční nabídka součástí věrnostního nebo bonusového programu, nelze požádat o vyrovnání rozdílu ceny. Tímto myslíme situaci, kdy zákazník získává slevu jako odměnu za různé aktivity. opakovanou rezervaci, přihlášení se, zadání kódu kuponu nebo doporučení stránky jiným zákazníkům, která vede ke zmenšení původní ceny.
Předtím, než kontaktujete naši zákaznickou podporu, projděte si nejčastější otázky, ve kterých můžete najít odpověď na váš problém a ušetřit tak svůj čas. Viz často kladené otázky - FAQ.
Podrobné informace o hoteluNejčastější otázky o pobytu Chvíle pohody a relaxu i během pracovního týdne (neděle - pátek)


