Užijte si relax a nezapomenutelné zážitky v nádherném prostředí Malých Karpat, Hotel Zochova chata ★★★★ Modra
Západné Slovensko, Bratislavský kraj, Pezinok, Modra

Detailní informace o hotelu
Informace o pobytu
Pobyt zahrnuje
- ubytování
- snídaně
- neomezený vstup do exkluzivního Wellness & Spa centra (osoby id 15 let)
- WiFi připojení
- parkování v areálu / dle dostupnosti
děti
Na rozdíl od zahraničních AdultsOnly hotelů, do hotelu Zochova chata vstup s dětmi zakázán není. Děti se však berou jako dospělá osoba a to ať už v rámci účtování nebo nabídky služeb. V hotelu nejsou dostupné služby jako dětská přistýlka, dětská polopenze a další dětské slevy. Také děti do 4 let, které měly v minulosti bez nároku na lůžko pobyt zdarma, jsou brány jako dospělá osoba na přistýlce.
Ceník - Příplatky
Platí se na místě při příjezdu na recepci.
- místní poplatek 1 € / osoba / noc
- pozdní check-out do 15:00 hod. nebo do 17:00 hod.
- dřívější check-in od 11:00 hod.
- parkování v hotelové garáži
Důležité informace
Hotel klade velký důraz na komfort své návštěvníky a od 1. března 2021 je Adult Friendly hotelem, jehož snahou je zajistit svým dospělým klientům maximální a nerušený komfort, který je balzámem na duši, hlavně pokud primárním důvodem k návštěvě hotelu je právě odpočinek a relax.
- Check in - nástup na pobyt od: 14.00 hod.
- Check out - odhlášení se z pobytu do: 11.00 hod.
- Pobyt začína (stravou): Večeří.
- Pobyt končí (stravou): Snídaní.
- Parkování: Bezplatné parkovisko priamo v areáli hotela.
- Internet: Bezplatné kabelové připojení na internet v pokojích.
- Zvířata: Ubytování se zvířetem není možné.
Termíny
Rezervujte si pobyt
- Pokud naleznete na jiné webové stránce levnější nabídku na rezervaci téhož pobytu, ubytování a typu pokoje, můžete nás požádat o vrácení rozdílu v ceně.e.
- Předtím, než požádáte o vyrovnání ceny, musíte nám poskytnout odkaz na stránku s konkurenční cenou, která musí být stále dostupná online během ověřování.
- Konkurenční nabídka musí být pro stejné ubytování a stejný typ pokoje, stejnou dobu registrace a odhlášení a stejné stornovací podmínky jako naše nabídka.
V jakém případě nelze požádat o vyrovnání rozdílu ceny?
- Pokud je konkurenční nabídka součástí věrnostního nebo bonusového programu, nelze požádat o vyrovnání rozdílu ceny. Tímto myslíme situaci, kdy zákazník získává slevu jako odměnu za různé aktivity. opakovanou rezervaci, přihlášení se, zadání kódu kuponu nebo doporučení stránky jiným zákazníkům, která vede ke zmenšení původní ceny.
Předtím, než kontaktujete naši zákaznickou podporu, projděte si nejčastější otázky, ve kterých můžete najít odpověď na váš problém a ušetřit tak svůj čas. Viz často kladené otázky - FAQ.
Podrobné informace o hoteluNejčastější otázky o pobytu Užijte si relax a nezapomenutelné zážitky v nádherném prostředí Malých Karpat


