Relax a nezapomenutelné zážitky v nádherném prostředí Malých Karpat
Hotel Zochova chata ★★★★ Modra
Informace o pobytu
Pobyt zahrnuje
- ubytování
- snídaně
- neomezený vstup do exkluzivního Wellness & Spa centra (osoby id 15 let)
- WiFi připojení
- parkování v areálu / dle dostupnosti
Poznámka: Stravování poskytujeme formou a la carte - výběr z jídelního lístku na místě nebo formou polopenze v hodnotě 27 € / osoba / den. V případě polopenze je-li v daný den více než 20 polopenzí, polopenze je podávána formu bufetu, je-li méně než 20 polopenzí, polopenze je servírována. V případě servirované polopenze si host může vybrat 3 chodové menu ze 4 chodů (předkrm, polévka, hlavní jídlo a dezert) z polopenziového lístku. Výběr ala carte nebo polopenze je možné uskutečnit i na místě, takže host si umí prohlédnout jídelní lístky na místě v restauraci a rozhodnout se. Doplatek za a la carte nebo polopenzi je možný na místě.
děti
Na rozdíl od zahraničních AdultsOnly hotelů, do hotelu Zochova chata vstup s dětmi zakázán není. Děti se však berou jako dospělá osoba a to ať už v rámci účtování nebo nabídky služeb. V hotelu nejsou dostupné služby jako dětská přistýlka, dětská polopenze a další dětské slevy. Také děti do 4 let, které měly v minulosti bez nároku na lůžko pobyt zdarma, jsou brány jako dospělá osoba na přistýlce.
Ceník - Příplatky
Platí se na místě při příjezdu na recepci.
- místní poplatek 1 € / osoba / noc
- pozdní check-out do 15:00 hod. nebo do 17:00 hod.
- dřívější check-in od 11:00 hod.
- parkování v hotelové garáži
Důležité informace
Hotel klade velký důraz na komfort své návštěvníky a od 1. března 2021 je Adult Friendly hotelem, jehož snahou je zajistit svým dospělým klientům maximální a nerušený komfort, který je balzámem na duši, hlavně pokud primárním důvodem k návštěvě hotelu je právě odpočinek a relax.
- Check in - nástup na pobyt od: 14.00 hod.
- Check out - odhlášení se z pobytu do: 11.00 hod.
- Pobyt začína (stravou): Snídaní.
- Pobyt končí (stravou): Snídaní.
- Parkování: Bezplatné parkovisko priamo v areáli hotela.
- Internet: Bezplatné kabelové připojení na internet v pokojích.
- Zvířata: Ubytování se zvířetem není možné.
Pro konkrétní pobyt a termín
Vyberete si z naší nabídky konkrétní pobyt a datum.
(Při objednání pobytu nám do poznámky uveďte, že máte zájem o dárkový poukaz.)
Na konkrétní pobyt bez termínu
Vyberete si z naší nabídky konkrétní pobyt a termín bude otevřen v rámci platnosti pobytu. Obdarovaný nás kontaktuje a vybere si termín sám.
(Při objednání pobytu nám do poznámky uveďte, že máte zájem o dárkový poukaz.)
Na určitou částku - DOPORUČUJEME (nejvíce prodávané)
Poukaz je bez výběru konkrétního pobytu a na jakoukoli částku.
Například v hodnotě 200 € a tak si obdarovaný vybere pobyt do 200 €, případně si vybere dražší pobyt a doplatí rozdíl.
Termíny
Rezervujte si pobyt
- Pokud naleznete na jiné webové stránce levnější nabídku na rezervaci téhož pobytu, ubytování a typu pokoje, můžete nás požádat o vrácení rozdílu v ceně.e.
- Předtím, než požádáte o vyrovnání ceny, musíte nám poskytnout odkaz na stránku s konkurenční cenou, která musí být stále dostupná online během ověřování.
- Konkurenční nabídka musí být pro stejné ubytování a stejný typ pokoje, stejnou dobu registrace a odhlášení a stejné stornovací podmínky jako naše nabídka.
V jakém případě nelze požádat o vyrovnání rozdílu ceny?
- Pokud je konkurenční nabídka součástí věrnostního nebo bonusového programu, nelze požádat o vyrovnání rozdílu ceny. Tímto myslíme situaci, kdy zákazník získává slevu jako odměnu za různé aktivity. opakovanou rezervaci, přihlášení se, zadání kódu kuponu nebo doporučení stránky jiným zákazníkům, která vede ke zmenšení původní ceny.
Předtím, než kontaktujete naši zákaznickou podporu, projděte si nejčastější otázky, ve kterých můžete najít odpověď na váš problém a ušetřit tak svůj čas. Viz často kladené otázky - FAQ.