Nejkrásnější svátky jara a Velikonoční pobyt v lázních
Výběr ubytování
Informace o pobytu
Pobyt zahrnuje
- ubytování LD Rimava ***
- polopenze / snídaně bufetovou formou a servírované večeře v restauraci s tradičním Velikonočním gemerským menu
- 24-hod. lékařská péče
- 6 léčebných procedur / 1x klasická masáž dílčí, 1x rašelina na 1 aplikační místo, 2x jódová vanová koupel, 1x suchá plynová koupel, 1x ozonová koupel
- velikonoční program
- soutěže
- živá hudba
-
vstup do vnitřního rehabilitačního bazénu 45 min. denně
Ceník - Bonusy
- 24-hodinová lékařská péče
- 10 % sleva ze zakoupených volně prodejných procedur
- neomezené využívání tělocvičny s fitness, badmintonem a pingpongem
- využití bezplatného internetu na pokojích
- parkování v areálu lázní
děti
- Děti do 2,99 let (bez nároku na lůžko a stravu) ZDARMA.
- Cena pro děti zahrnuje ubytování a plnou penzi (bez procedur).
Ceník - Příplatky
Platí se na místě při příjezdu na recepci.
- daň z ubytování na osobu a noc dle obecně závazného platného nařízení obecního zastupitelstva obce Číž 1 € / osoba / noc (osoba od 15 let)
- jednorázový příplatek za změnu ubytování během pobytu 11 €
- za pozdní check out 11 €
- oběd 15 € / dospělá osoba, 10 € / dítě 3 - 12 let
- doplňkové služby (hipoareál, vodní svět, pronájem sportovišť a sportovních potřeb)
Ceník - Informace
- Není možnost přistýlky.
Důležité informace
- celý komplex podávaných procedur se zabezpečuje přímo v hotelu Léčebného domu Rimava ***
- lékařská péče je zabezpečena 24 hod.
- lázně disponují kvalitním materiálně technickým vybavením
- provozní doba procedur: pondělí až pátek: 07:00 - 22:00 hod., Sobota až neděle a státní svátek: 10:00 - 22:00 hod.
- ordinace procedur jsou zaznamenány do karty procedur, která je doplněna přesným časovým rozpisem
- během pobytu je možnost absolvovat výlet do vybrané destinace
- Check in - nástup na pobyt od: od 14.00 hod. do 18.00 hod.
- Check out - odhlášení se z pobytu do: 10.00 hod.
- Pobyt začína (stravou): Večeří.
- Pobyt končí (stravou): Snídaní.
- Parkování: Bezplatné v areálu lázní.
- Internet: Bezplatné internetové připojení pomocí kabelu zdarma.
- Zvířata: V lázních není povoleno ubytování se zvířetem.
- Check in / Check out: Check in: při pobytu, který začíná obědem 12.00 hod. Oběd se podává do 14:00 hod. Při pobytu, který začíná večeří 14.00 hod. Check out je do 10.00 hod. Při pobytu, který končí obědem je Check out do 14.00 hod.
Dovoľujeme si vám oznámiť, že liečebné domy Mária a Slaná nebudú už od nového roka 2025 v prevádzke a budú vyradené z predaja.
Pro konkrétní pobyt a termín
Vyberete si z naší nabídky konkrétní pobyt a datum.
(Při objednání pobytu nám do poznámky uveďte, že máte zájem o dárkový poukaz.)
Na konkrétní pobyt bez termínu
Vyberete si z naší nabídky konkrétní pobyt a termín bude otevřen v rámci platnosti pobytu. Obdarovaný nás kontaktuje a vybere si termín sám.
(Při objednání pobytu nám do poznámky uveďte, že máte zájem o dárkový poukaz.)
Na určitou částku - DOPORUČUJEME (nejvíce prodávané)
Poukaz je bez výběru konkrétního pobytu a na jakoukoli částku.
Například v hodnotě 200 € a tak si obdarovaný vybere pobyt do 200 €, případně si vybere dražší pobyt a doplatí rozdíl.
Termíny
Rezervujte si pobyt
- Pokud naleznete na jiné webové stránce levnější nabídku na rezervaci téhož pobytu, ubytování a typu pokoje, můžete nás požádat o vrácení rozdílu v ceně.e.
- Předtím, než požádáte o vyrovnání ceny, musíte nám poskytnout odkaz na stránku s konkurenční cenou, která musí být stále dostupná online během ověřování.
- Konkurenční nabídka musí být pro stejné ubytování a stejný typ pokoje, stejnou dobu registrace a odhlášení a stejné stornovací podmínky jako naše nabídka.
V jakém případě nelze požádat o vyrovnání rozdílu ceny?
- Pokud je konkurenční nabídka součástí věrnostního nebo bonusového programu, nelze požádat o vyrovnání rozdílu ceny. Tímto myslíme situaci, kdy zákazník získává slevu jako odměnu za různé aktivity. opakovanou rezervaci, přihlášení se, zadání kódu kuponu nebo doporučení stránky jiným zákazníkům, která vede ke zmenšení původní ceny.
Předtím, než kontaktujete naši zákaznickou podporu, projděte si nejčastější otázky, ve kterých můžete najít odpověď na váš problém a ušetřit tak svůj čas. Viz často kladené otázky - FAQ.