Zima v Sipoxu pod Tatrami. Dítě do 10 let ZDARMA !
4 = 3 (4. NOC ZDARMA), 7 = 6 (7. NOC ZDARMA)
Hotel Sipox ★★★ Štrba
Informace o pobytu
Pobyt zahrnuje
- ubytování
- polopenze / snídaně formou bufetu (při menším počtu hostů výběrem z menu), večeře výběrem ze 3 menu
- neomezený vstup relax centra (bazén, dětský bazén, vířivka, fitness) v rámci provozních hodin
- parkování
- WiFi
Ceník - Bonusy
DOPLŇKOVÉ SLUŽBY:
- Sauny /parní, finská, masáže/
- Kola, ohniska, vnější altán s grilem
- Dětské a volejbalové hřiště
děti
- Dítě do 2,99 let bez nároku na lůžko ubytování zdarma.
- 1 DÍTĚ DO 9,99 LET S POLOPENZÍ ZDARMA.
- Dětská postýlka za příplatek.
Ceník - Příplatky
Platí se na místě při příjezdu na recepci.
- místní poplatek 1 € / osoba / noc (osoba od 16 let)
- pobyt s domácím zvířetem 10 €
- dětská postýlka 10 € / pobyt
Důležité informace
- Check in - nástup na pobyt od: 14.00 hod.
- Check out - odhlášení se z pobytu do: 10.00 hod.
- Pobyt začína (stravou): Večeří.
- Pobyt končí (stravou): Snídaní.
- Parkování: Parkoviště u hotelu, hlídané a neplacené.
- Internet: V celé budově bezplatný WiFi internet
- Zvířata: V hotelu je možné i ubytování se zvířetem.
- Check in / Check out: 14:00 hod. / 10:00 hod.
Pro konkrétní pobyt a termín
Vyberete si z naší nabídky konkrétní pobyt a datum.
(Při objednání pobytu nám do poznámky uveďte, že máte zájem o dárkový poukaz.)
Na konkrétní pobyt bez termínu
Vyberete si z naší nabídky konkrétní pobyt a termín bude otevřen v rámci platnosti pobytu. Obdarovaný nás kontaktuje a vybere si termín sám.
(Při objednání pobytu nám do poznámky uveďte, že máte zájem o dárkový poukaz.)
Na určitou částku - DOPORUČUJEME (nejvíce prodávané)
Poukaz je bez výběru konkrétního pobytu a na jakoukoli částku.
Například v hodnotě 200 € a tak si obdarovaný vybere pobyt do 200 €, případně si vybere dražší pobyt a doplatí rozdíl.
Termíny
Rezervujte si pobyt
- Pokud naleznete na jiné webové stránce levnější nabídku na rezervaci téhož pobytu, ubytování a typu pokoje, můžete nás požádat o vrácení rozdílu v ceně.e.
- Předtím, než požádáte o vyrovnání ceny, musíte nám poskytnout odkaz na stránku s konkurenční cenou, která musí být stále dostupná online během ověřování.
- Konkurenční nabídka musí být pro stejné ubytování a stejný typ pokoje, stejnou dobu registrace a odhlášení a stejné stornovací podmínky jako naše nabídka.
V jakém případě nelze požádat o vyrovnání rozdílu ceny?
- Pokud je konkurenční nabídka součástí věrnostního nebo bonusového programu, nelze požádat o vyrovnání rozdílu ceny. Tímto myslíme situaci, kdy zákazník získává slevu jako odměnu za různé aktivity. opakovanou rezervaci, přihlášení se, zadání kódu kuponu nebo doporučení stránky jiným zákazníkům, která vede ke zmenšení původní ceny.
Předtím, než kontaktujete naši zákaznickou podporu, projděte si nejčastější otázky, ve kterých můžete najít odpověď na váš problém a ušetřit tak svůj čas. Viz často kladené otázky - FAQ.