Ubytování pod Tatrami se snídaní a polopenzí
Tatra hotel ★★★ Poprad - hotel pod Tatrami
Informace o pobytu
Pobyt zahrnuje
- ubytování
- bufetová snídaně nebo polopenze / bufetová snídaně a dvouchodová večeře
- WiFi
- parkování
děti
- Děti do 5,99 let ubytování v pokoji s rodiči zdarma (platí místní poplatek).
- Děti 6 - 12 let 70 % z ceny ubytování a místní poplatek.
Ceník - Příplatky
Platí se na místě při příjezdu na recepci.
- městský poplatek 1,50 € / osoba / noc, od 01.01.2024 2,50 € / osoba / noc (od poplatku je osvobozená osoba, která nedovršila sedmý rok věku)
- pes 10 € / noc
Důležité informace
- Pobyt začína (stravou): Snídaní nebo večeří.
- Pobyt končí (stravou): Snídaní.
- Parkování: Parkovisko pri hoteli je monitorované a zadarmo.
- Internet: WiFi signál v celém hotelu.
- Zvířata: V hotelu je možné ubytování se zvířetem (10 EUR / noc).
- Check in / Check out: Check in 14:00 hod. / Check out 10:00 hod.
Pro konkrétní pobyt a termín
Vyberete si z naší nabídky konkrétní pobyt a datum.
(Při objednání pobytu nám do poznámky uveďte, že máte zájem o dárkový poukaz.)
Na konkrétní pobyt bez termínu
Vyberete si z naší nabídky konkrétní pobyt a termín bude otevřen v rámci platnosti pobytu. Obdarovaný nás kontaktuje a vybere si termín sám.
(Při objednání pobytu nám do poznámky uveďte, že máte zájem o dárkový poukaz.)
Na určitou částku - DOPORUČUJEME (nejvíce prodávané)
Poukaz je bez výběru konkrétního pobytu a na jakoukoli částku.
Například v hodnotě 200 € a tak si obdarovaný vybere pobyt do 200 €, případně si vybere dražší pobyt a doplatí rozdíl.
Termíny
Rezervujte si pobyt
- Pokud naleznete na jiné webové stránce levnější nabídku na rezervaci téhož pobytu, ubytování a typu pokoje, můžete nás požádat o vrácení rozdílu v ceně.e.
- Předtím, než požádáte o vyrovnání ceny, musíte nám poskytnout odkaz na stránku s konkurenční cenou, která musí být stále dostupná online během ověřování.
- Konkurenční nabídka musí být pro stejné ubytování a stejný typ pokoje, stejnou dobu registrace a odhlášení a stejné stornovací podmínky jako naše nabídka.
V jakém případě nelze požádat o vyrovnání rozdílu ceny?
- Pokud je konkurenční nabídka součástí věrnostního nebo bonusového programu, nelze požádat o vyrovnání rozdílu ceny. Tímto myslíme situaci, kdy zákazník získává slevu jako odměnu za různé aktivity. opakovanou rezervaci, přihlášení se, zadání kódu kuponu nebo doporučení stránky jiným zákazníkům, která vede ke zmenšení původní ceny.
Předtím, než kontaktujete naši zákaznickou podporu, projděte si nejčastější otázky, ve kterých můžete najít odpověď na váš problém a ušetřit tak svůj čas. Viz často kladené otázky - FAQ.