Dovolená v hotelu s otevřeným srdcem s lanovkami, skipassy a vstupy do vodních parků
Užívejte si 1 noc GRÁTIS - 7 nocí za cenu 6
Komfortní ubytování v Nízkých Tatrách, chutná gastronomie, nejlepší sjezdovky na Slovensku - ak tomu všemu 1 NOC GRÁTIS! Přijměte pozvání do hotelu, kde personál zná potřeby a přání svých hostů a kde věrnost odměňují slevami a benefity.
Uvedená nabídka je platná v určených termínech a může být limitována dnem nástupu na pobyt a počtem volných pokojů určených provozovatelem. Po vyčerpání provozovatelem určených volných kapacit pro danou akci, nelze akci ze strany zákazníka využít. Při uplatnění nabídky je odečtena sleva z ubytování.
7 nocí za cenu 6 lze uplatnit v termínu 7.1.-8.3.2025, 9.3.-16.4.2024, 22.4.-19.6.2025, 20.6.-14.9.2025, 15.9.-18.12.2025.
Horský hotel Srdiečko ★★★ Jasná Chopok Jih
Informace o pobytu
Pobyt zahrnuje
- ubytování
- snídaně formou bufetu
- bezplatné WiFi připojení
- parkování u hotelu
- vstup do wellness světa s vnější vířivkou, saunami a odpočívárnou
- skipasy a lístky na lanovky ve střediscích Jasná - Chopok Nízké Tatry, Vysoké Tatry - Tatranská Lomnice, Starý Smokovec, Štrbské Pleso
- vstupy do vodního parku Tatralandia
- vstupy do vodního parku Bešeňová
Skipas platný během lyžařské sezóny můžete využít i jako pěšácký obousměrný lístek na lanovky v lyžařských střediscích. Během jednoho dne lze využít zároveň skipasy/lístky na lanovky v Jasné nebo ve Vysokých Tatrách a také vstupy do jednoho z vodních parků Tatralandia nebo Bešeňová během aktuální provozní doby.
Využití lístků na skipasy, lanovky nebo vstupy do vodních parků během pobytu je podmíněno registrací do Gopassu. Pokud ještě nejste členem Gopassu, udělejte si jednoduše registraci předem před nástupem na pobyt nebo o ni požádejte na recepci hotelu během check-in. V případě zájmu o vydání Gopass karty u check-in, její vydání bude na místě zpoplatněno částkou 2 €. Pokud už Gopass máte, vezměte si ho na dovolenou s sebou, protože vám odemyká veškeré slevy a benefity během pobytu.
Příplatky
Platí se na místě při příjezdu na recepci.
- místní poplatek 1 € / noc / osoba starší 6 let
- za ubytování se zvířetem 15 € / noc
- Věrnostní karta GOPASS na recepci hotelu nebo v infocentru. Na kartu GOPASS lze nakupovat v e-shopu, lístky na lanovky i vstupenky do aquaparku, hotelové pobyty a mnohé další služby ve střediscích.
Nástupy a odchody
- Check in - nástup na pobyt od: 14.00 hod.
- Check out - odhlášení se z pobytu do: 10.00 hod.
Důležité informace
- Parkování: Parkoviště u hotelu, neplacené a nehlídané.
- Internet: WiFi připojení zdarma v celém objektu.
- Zvířata: Domácí zvířata jsou povolena.
- Check in / Check out: 14:00 hod. / 10:00 hod.
Pro konkrétní pobyt a termín
Vyberete si z naší nabídky konkrétní pobyt a datum.
(Při objednání pobytu nám do poznámky uveďte, že máte zájem o dárkový poukaz.)
Na konkrétní pobyt bez termínu
Vyberete si z naší nabídky konkrétní pobyt a termín bude otevřen v rámci platnosti pobytu. Obdarovaný nás kontaktuje a vybere si termín sám.
(Při objednání pobytu nám do poznámky uveďte, že máte zájem o dárkový poukaz.)
Na určitou částku - DOPORUČUJEME (nejvíce prodávané)
Poukaz je bez výběru konkrétního pobytu a na jakoukoli částku.
Například v hodnotě 200 € a tak si obdarovaný vybere pobyt do 200 €, případně si vybere dražší pobyt a doplatí rozdíl.
Termíny
Rezervujte si pobyt
- Pokud naleznete na jiné webové stránce levnější nabídku na rezervaci téhož pobytu, ubytování a typu pokoje, můžete nás požádat o vrácení rozdílu v ceně.e.
- Předtím, než požádáte o vyrovnání ceny, musíte nám poskytnout odkaz na stránku s konkurenční cenou, která musí být stále dostupná online během ověřování.
- Konkurenční nabídka musí být pro stejné ubytování a stejný typ pokoje, stejnou dobu registrace a odhlášení a stejné stornovací podmínky jako naše nabídka.
V jakém případě nelze požádat o vyrovnání rozdílu ceny?
- Pokud je konkurenční nabídka součástí věrnostního nebo bonusového programu, nelze požádat o vyrovnání rozdílu ceny. Tímto myslíme situaci, kdy zákazník získává slevu jako odměnu za různé aktivity. opakovanou rezervaci, přihlášení se, zadání kódu kuponu nebo doporučení stránky jiným zákazníkům, která vede ke zmenšení původní ceny.
Předtím, než kontaktujete naši zákaznickou podporu, projděte si nejčastější otázky, ve kterých můžete najít odpověď na váš problém a ušetřit tak svůj čas. Viz často kladené otázky - FAQ.