Silvestrovský pobyt přímo v srdci Vysokých Tater
Hotel Amalia ★★★+ Nová Lesná
Informace o pobytu
Pobyt zahrnuje
- ubytování
- polopenze ve stylové italské restauraci podávaná formou bufetu
- 31.12.2024 slavnostní silvestrovská večeře + 0,3 l šampaňské /osoba
- neomezený vstup do vyhřívaného bazénu 15.00 - 22.00 hod.
- půlnoční zelňačka
- WiFi
- parkovanie
děti
- 1 dítě do 5,99 let bez nároku na lůžko a služby s polopenzí zdarma.
Ceník - Příplatky
Platí se na místě při příjezdu na recepci.
- místní poplatek 0,50 € / osoba / noc
- pes 10 € / noc (pouze malé rasy do cca 3 kg)
- hydrovaňa 20 min. / osoba 10 €
- solárium 5 min. / 2,50 €
- časný / pozdní check in 20 € / pokoj
Důležité informace
- Pobyt začína (stravou): Večeří.
- Pobyt končí (stravou): Snídaní.
- Parkování: Parkoviště u hotelu zdarma.
- Internet: WiFi signál v celém hotelu, DSL internet na pokojích.
- Zvířata: V hotelu je možné ubytování se zvířetem (male rasy).
- Check in / Check out: 14.00 hod. / 10.00 hod.
Pro konkrétní pobyt a termín
Vyberete si z naší nabídky konkrétní pobyt a datum.
(Při objednání pobytu nám do poznámky uveďte, že máte zájem o dárkový poukaz.)
Na konkrétní pobyt bez termínu
Vyberete si z naší nabídky konkrétní pobyt a termín bude otevřen v rámci platnosti pobytu. Obdarovaný nás kontaktuje a vybere si termín sám.
(Při objednání pobytu nám do poznámky uveďte, že máte zájem o dárkový poukaz.)
Na určitou částku - DOPORUČUJEME (nejvíce prodávané)
Poukaz je bez výběru konkrétního pobytu a na jakoukoli částku.
Například v hodnotě 200 € a tak si obdarovaný vybere pobyt do 200 €, případně si vybere dražší pobyt a doplatí rozdíl.
Termíny
Rezervujte si pobyt
- Pokud naleznete na jiné webové stránce levnější nabídku na rezervaci téhož pobytu, ubytování a typu pokoje, můžete nás požádat o vrácení rozdílu v ceně.e.
- Předtím, než požádáte o vyrovnání ceny, musíte nám poskytnout odkaz na stránku s konkurenční cenou, která musí být stále dostupná online během ověřování.
- Konkurenční nabídka musí být pro stejné ubytování a stejný typ pokoje, stejnou dobu registrace a odhlášení a stejné stornovací podmínky jako naše nabídka.
V jakém případě nelze požádat o vyrovnání rozdílu ceny?
- Pokud je konkurenční nabídka součástí věrnostního nebo bonusového programu, nelze požádat o vyrovnání rozdílu ceny. Tímto myslíme situaci, kdy zákazník získává slevu jako odměnu za různé aktivity. opakovanou rezervaci, přihlášení se, zadání kódu kuponu nebo doporučení stránky jiným zákazníkům, která vede ke zmenšení původní ceny.
Předtím, než kontaktujete naši zákaznickou podporu, projděte si nejčastější otázky, ve kterých můžete najít odpověď na váš problém a ušetřit tak svůj čas. Viz často kladené otázky - FAQ.