Tatranský odpočinkový pobyt s polopenzí a vstupem do bazénu
Dovolujeme si vás informovat, že z provozních důvodů bude hotel v termínu 9.12. - 19.12.2024 zavřený.
Hotel SOREA Hutník I.★★★ Tatranské Matliare
Informace o pobytu
Pobyt zahrnuje
- ubytování
- polopenze formou bufetových stolů
- parkování
- WiFi připojení v celém hotelu
Ceník - Bonusy
- Volný vstup do hotelového bazénu v provozních hodinách.
- Zvýhodněná cena pro seniory od 60 let od minimálně 4 nocí.
- Zábavné a animační akce s tématickým kulturně-společenským programem dle nabídky hotelu.
- Pohádkový dětský koutek, tělocvična, posilovna, stolní tenis.
- zapůjčení sportovních potřeb a společenských her na recepci hotelu
- 20 % sleva (ze základní ceny) na hotelový bowling
- 30 % sleva (ze základní ceny) na vstup do AQUA RELAX centra v Hotelu Sorea Titris, Tatranská Lomnica
- 30 % sleva (ze základní ceny) na vstup do wellness centra URANIA v Hotelu Sorea Urán, Tatranská Lomnica
- 30 % sleva (ze základní ceny) do hotelového bazénu s termální vodou v Hotelu Sorea Máj nebo na termální koupaliště Termal raj, Liptovský Ján
- 30 % sleva (ze základní ceny) na vstup do centra Wellness svět regenerace a odpočinku v Hotelu Sorea Trigan, Štrbské Pleso
- 30 % sleva na vstup do WELLNESS EUPHORIA v hotelu SOREA SNP, Demänovská Dolina
děti
- Děti do 2,99 let bez nároku na lůžko a služby ZDARMA.
- 1 dítě do 7,99 let na přistýlce nebo společném lůžku včetně ubytování a polopenze při dvou plně platících osobách ZDARMA (neplatí pro cenově zvýhodněné osoby SENIOR).
Ceník - Příplatky
Platí se na místě při příjezdu.
- oběd 7 € / dospělá osoba / den 7,80 €, dítě do 14,99 let 6,20 € / osoba / deň
- daň za ubytování 3,50 € / osoba / noc (BENEFIT pro návštěvníky ubytované na území města Vysoké Tatry a zapsaných v evidenci ubytovaných osob, od kterých se vybrala daň za ubytování: pojištění na zásah Horské záchranné služby. Pojištění platí od příjezdu na ubytování (check in) po odjezd z ubytování (check out)).
- ubytování se zvířetem 15 € / noc
- příplatek za fixně rezervovaný konkrétní pokoj 15 € / pobyt
Ceník - Informace
- V turnusech Vánoce, Silvestr a Velikonoce jsou ceny platné s minimální délkou 4 přenocování a v ceně těchto turnusů mohou být kromě oubytování a polopenze zahrnuty i animační akce s tématickým kulturně-společenským programem.
Důležité informace
- Check in - nástup na pobyt od: 14.00 hod.
- Check out - odhlášení se z pobytu do: 10.00 hod.
- Pobyt začína (stravou): Večeří.
- Pobyt končí (stravou): Snídaní.
- Parkování: Parkoviště u hotelu neplacené a nehlídané.
- Internet: WiFi připojení v celém hotelu.
- Zvířata: Možné ubytování se zvířetem za poplatek.
Pro konkrétní pobyt a termín
Vyberete si z naší nabídky konkrétní pobyt a datum.
(Při objednání pobytu nám do poznámky uveďte, že máte zájem o dárkový poukaz.)
Na konkrétní pobyt bez termínu
Vyberete si z naší nabídky konkrétní pobyt a termín bude otevřen v rámci platnosti pobytu. Obdarovaný nás kontaktuje a vybere si termín sám.
(Při objednání pobytu nám do poznámky uveďte, že máte zájem o dárkový poukaz.)
Na určitou částku - DOPORUČUJEME (nejvíce prodávané)
Poukaz je bez výběru konkrétního pobytu a na jakoukoli částku.
Například v hodnotě 200 € a tak si obdarovaný vybere pobyt do 200 €, případně si vybere dražší pobyt a doplatí rozdíl.
Termíny
Rezervujte si pobyt
Platba na místě
Při rezervaci pobytu méně než 7 dní před nástupem, platíte na místě při příjezdu na recepci v hotelu.
- Pokud naleznete na jiné webové stránce levnější nabídku na rezervaci téhož pobytu, ubytování a typu pokoje, můžete nás požádat o vrácení rozdílu v ceně.e.
- Předtím, než požádáte o vyrovnání ceny, musíte nám poskytnout odkaz na stránku s konkurenční cenou, která musí být stále dostupná online během ověřování.
- Konkurenční nabídka musí být pro stejné ubytování a stejný typ pokoje, stejnou dobu registrace a odhlášení a stejné stornovací podmínky jako naše nabídka.
V jakém případě nelze požádat o vyrovnání rozdílu ceny?
- Pokud je konkurenční nabídka součástí věrnostního nebo bonusového programu, nelze požádat o vyrovnání rozdílu ceny. Tímto myslíme situaci, kdy zákazník získává slevu jako odměnu za různé aktivity. opakovanou rezervaci, přihlášení se, zadání kódu kuponu nebo doporučení stránky jiným zákazníkům, která vede ke zmenšení původní ceny.
Předtím, než kontaktujete naši zákaznickou podporu, projděte si nejčastější otázky, ve kterých můžete najít odpověď na váš problém a ušetřit tak svůj čas. Viz často kladené otázky - FAQ.