Prodloužený Long víkend pobyt s polopenzí a neomezeným vstupem do wellness
Ceny pobytů jsou pouze informativní a mohou se měnit dle aktuální obsazenosti. Konečnou cenu vám pošleme po odeslání rezervačního formuláře, když prověříme aktuální dostupnost. Děkujeme za vaši trpělivost a pochopení.
Hotel Therma ★★★★ Dunajská Streda
Informace o pobytu
Pobyt zahrnuje
- ubytování
- welcome drink (pohár sektu)
- polopenze / 3x snídaně podávaná formou bohatých švédských stolů (07:00 – 11:00) ○ 2x večeře podávaná formou švédských stolů (18:30 – 21:00)
- 1x večeře v Indonéské restauraci Sumatra (rezervace je nutná minimálně den předem), večeři v Indonéské restauraci lze zaměnit za standardní švédské stoly
- saunový ceremoniál během celého pobytu (zážitkové saunování s vonnými esencemi doprovázené zvukovými a světelnými efekty), dle časového harmonogramu / poplatek 3,00 € / den
- volný vstup do bazénového světa (velký relaxační bazén s vířivkou a protiproudem, tři klidové sedací bazény, Kneippův bazén pro nohy, chrlič na záda)
- volný vstup do NORDSEE SPA sauna & jacuzzi (velká finská sauna, infra sauna, parní sauna, ruská sauna, tepidárium s vyhřívanými lehátky, 4 velké vnitřní jacuzzi, rainforest) ○ volný vstup do GARDEN SPA (2 velké jacuzzi, venkovní sauna, letních měsících venkovní bazén)
- volný vstup do fitness centra
- parkování na hotelovém parkovišti
-
WiFi internetové připojení
DÁREK K POBYTU: poukaz na slevu 10,00 EUR k vybraným procedurám
Poznámka: Poukaz na slevu lze využít výlučně během pobytu na vybrané procedury určené hotelem. Poukaz je nepřenosný. Poukaz neslouží jako platidlo k jiným službám. V případě nevyužití poukazu jeho hodnota propadá a nelze ji vyplatit v hotovosti.
děti
- Děti do 10,99 let ubytování se stravou na dětské přistýlce ZDARMA.
- Děti od 11 do 14,99 let sleva ze stravy 50 % (limitovaný počet pokojů).
- Děti od 15 let platí plnou cenu.
Ceník - Příplatky
Platí se na místě při příjezdu na recepci.
- daň z ubytování 2 € / osoba / noc
- Mini bar, konzumace nápojů vo wellness centru a ostatní služby jsou zpoplatněny dle aktuálního ceníku
- late check out do 15:00 hod. 10 € / osoba, do 17.00 hod. 20 € / osoba
- oběd podávaný formou švédských stolů 14,00 € / osoba / den
- pes na pokoji 20 € / noc
- příplatek balkon 01.01. - 31.05. / fixní příplatek 5,00 € / noc
Ceník - Informace
- Termíny Velikonoce, Halloween, Vánoce a Silvestr jsou s dynamickými cenami a na vyžádání.
Důležité informace
- Check in - nástup na pobyt od: 15.00 hod.
- Check out - odhlášení se z pobytu do: 11.00 hod.
- Pobyt začína (stravou): Večeří.
- Pobyt končí (stravou): Snídaní.
- Parkování: Parkoviště přímo u hotelu je nehlídané a bezplatné.
- Internet: Internet zdarma: WiFi v celém hotelu.
- Zvířata: V hotelu je povoleno ubytování s domácím mazlíčkem.
Pro konkrétní pobyt a termín
Vyberete si z naší nabídky konkrétní pobyt a datum.
(Při objednání pobytu nám do poznámky uveďte, že máte zájem o dárkový poukaz.)
Na konkrétní pobyt bez termínu
Vyberete si z naší nabídky konkrétní pobyt a termín bude otevřen v rámci platnosti pobytu. Obdarovaný nás kontaktuje a vybere si termín sám.
(Při objednání pobytu nám do poznámky uveďte, že máte zájem o dárkový poukaz.)
Na určitou částku - DOPORUČUJEME (nejvíce prodávané)
Poukaz je bez výběru konkrétního pobytu a na jakoukoli částku.
Například v hodnotě 200 € a tak si obdarovaný vybere pobyt do 200 €, případně si vybere dražší pobyt a doplatí rozdíl.
Termíny
Rezervujte si pobyt
- Pokud naleznete na jiné webové stránce levnější nabídku na rezervaci téhož pobytu, ubytování a typu pokoje, můžete nás požádat o vrácení rozdílu v ceně.e.
- Předtím, než požádáte o vyrovnání ceny, musíte nám poskytnout odkaz na stránku s konkurenční cenou, která musí být stále dostupná online během ověřování.
- Konkurenční nabídka musí být pro stejné ubytování a stejný typ pokoje, stejnou dobu registrace a odhlášení a stejné stornovací podmínky jako naše nabídka.
V jakém případě nelze požádat o vyrovnání rozdílu ceny?
- Pokud je konkurenční nabídka součástí věrnostního nebo bonusového programu, nelze požádat o vyrovnání rozdílu ceny. Tímto myslíme situaci, kdy zákazník získává slevu jako odměnu za různé aktivity. opakovanou rezervaci, přihlášení se, zadání kódu kuponu nebo doporučení stránky jiným zákazníkům, která vede ke zmenšení původní ceny.
Předtím, než kontaktujete naši zákaznickou podporu, projděte si nejčastější otázky, ve kterých můžete najít odpověď na váš problém a ušetřit tak svůj čas. Viz často kladené otázky - FAQ.