Skvělá Velikonoce s polopenzí nebo all inclusive a vstupem do wellness
Ceny pobytů jsou pouze informativní a mohou se měnit dle aktuální obsazenosti. Konečnou cenu vám pošleme po odeslání rezervačního formuláře, když prověříme aktuální dostupnost. Děkujeme za vaši trpělivost a pochopení.
Hotel Therma ★★★★ Dunajská Streda
Informace o pobytu
Pobyt zahrnuje
- ubytování v komfortním 2-lůžkovém pokoji (2/2)
-
welcome drink, sklenici sektu
-
polopenze / 3x, 4x snídaně podávaná formou bohatých švédských stolů (07:00 – 11:00) a 3x, 4x večeře podávaná formou švédských stolů (18:30 – 21:00) nebo all inclusive / 3x, 4x snídaně podávaná formou stolů (07:00 – 11:00 hod.), 2x, 3x oběd podávaný formou talířového servisu: polévka, hlavní jídlo - dle denní nabídky, 3x, 4x večeře podávaná formou švédských stolů (18:30 – 21:00 hod.) , neomezená konzumace nápojů (nealko nápoje: Coca-Cola, Fanta, Römerquelle, vína: Chardonnay, Veltlínské zelené, Cabernet Sauvignon, alkoholické nápoje: Nicolaus vodka, Gin Kensington, Slivovice Jelínek, broskev vodka Koskenkorva, Karpatské brandy,
- saunový ceremoniál během celého pobytu (zážitkové saunování s vonnými esencemi doprovázené zvukovými a světelnými efekty), podle časového harmonogramu (poplatek 3 € / osoba / deň)
- volný vstup do bazénového světa (velký relaxační bazén s vířivkou a protiproudem, tři klidové sedací bazény, Kneippův bazén pro nohy, chrlič na záda)
- volný vstup do NORDSEE SPA sauna & jacuzzi (velká finská sauna, infra sauna, parní sauna, ruská sauna, tepidárium s vyhřívanými lehátky, 4 velké vnitřní jacuzzi, rainforest)
- volný vstup do GARDEN SPA (2 velké jacuzzi, venkovní sauna)
- bohatý velikonoční program
- volný vstup do fitness centra
- parkování na hotelovém parkovišti
- internetové připojení FREE WiFi
děti
- Děti do 10,99 let ubytování se stravou na dětské přistýlce ZDARMA.
- Děti od 11 do 14,99 let sleva ze stravy 50 % (limitovaný počet pokojů).
- Děti od 15 let platí plnou cenu.
Z hygienických důvodů je nutné, aby děti do 2 let nosily plenky na plavání v prostorách bazénů. V případě, že požadujete dětskou postýlku, uveďte to prosím do poznámky.
Ceník - Příplatky
Platí se na místě při příjezdu na recepci.
- daň z ubytování 2 € / osoba / noc
- Mini bar, konzumace nápojů vo wellness centru a ostatní služby jsou zpoplatněny dle aktuálního ceníku
- late check out do 15:00 hod. 10 € / osoba, do 17.00 hod. 20 € / osoba
- pes na pokoji 20 € / noc
Důležité informace
- Check in - nástup na pobyt od: 15.00 hod.
- Check out - odhlášení se z pobytu do: 11.00 hod.
- Pobyt začína (stravou): Večeří.
- Pobyt končí (stravou): Snídaní.
- Parkování: Parkoviště přímo u hotelu je nehlídané a bezplatné.
- Internet: Internet zdarma: WiFi v celém hotelu.
- Zvířata: V hotelu je povoleno ubytování s domácím mazlíčkem.
Pro konkrétní pobyt a termín
Vyberete si z naší nabídky konkrétní pobyt a datum.
(Při objednání pobytu nám do poznámky uveďte, že máte zájem o dárkový poukaz.)
Na konkrétní pobyt bez termínu
Vyberete si z naší nabídky konkrétní pobyt a termín bude otevřen v rámci platnosti pobytu. Obdarovaný nás kontaktuje a vybere si termín sám.
(Při objednání pobytu nám do poznámky uveďte, že máte zájem o dárkový poukaz.)
Na určitou částku - DOPORUČUJEME (nejvíce prodávané)
Poukaz je bez výběru konkrétního pobytu a na jakoukoli částku.
Například v hodnotě 200 € a tak si obdarovaný vybere pobyt do 200 €, případně si vybere dražší pobyt a doplatí rozdíl.
Termíny
Rezervujte si pobyt
- Pokud naleznete na jiné webové stránce levnější nabídku na rezervaci téhož pobytu, ubytování a typu pokoje, můžete nás požádat o vrácení rozdílu v ceně.e.
- Předtím, než požádáte o vyrovnání ceny, musíte nám poskytnout odkaz na stránku s konkurenční cenou, která musí být stále dostupná online během ověřování.
- Konkurenční nabídka musí být pro stejné ubytování a stejný typ pokoje, stejnou dobu registrace a odhlášení a stejné stornovací podmínky jako naše nabídka.
V jakém případě nelze požádat o vyrovnání rozdílu ceny?
- Pokud je konkurenční nabídka součástí věrnostního nebo bonusového programu, nelze požádat o vyrovnání rozdílu ceny. Tímto myslíme situaci, kdy zákazník získává slevu jako odměnu za různé aktivity. opakovanou rezervaci, přihlášení se, zadání kódu kuponu nebo doporučení stránky jiným zákazníkům, která vede ke zmenšení původní ceny.
Předtím, než kontaktujete naši zákaznickou podporu, projděte si nejčastější otázky, ve kterých můžete najít odpověď na váš problém a ušetřit tak svůj čas. Viz často kladené otázky - FAQ.