Víkendový léčebný pobyt - zasloužená regenerace a odpočinek
Lázně Sklené Teplice
Výběr ubytování
Informace o pobytu
Pobyt zahrnuje
- ubytování
- plná penze / snídaně, oběd a večeře formou studených a teplých bufetových stolů
- vstupní lékařská konzultace va vyžádání
- vstup do Parenice: 1x za pobyt
- vstup do koupele na výběr: 1x koupel Marie Terezie nebo 1x Banská koupel
- částečná masáž: 1x masáž na uvolnění (15 min.)
- procedura na výběr: 1x vodoléčba nebo 1x rašelinový obklad
- WiFi připojení
- parkování
děti
- Děti do 2,99 let bez nároku na lůžko pobyt ZDARMA.
- Děti 3 - 11,99 let na přistýlce 50 % sleva z pobytu, bez léčebných procedur.
- Děti 3 - 11,99 let na pevném lůžku 30 % sleva z celkové ceny pobytu, bez léčebných procedur.
- Děti od 12 let léčebné procedury jako dospělá osoba.
Vstup do Jeskynního parní lázně, do koupele Marie Terezie a také do Důlního termálního koupele je povolen dětem pouze v doprovodu rodičů, případně jiné pověřené odpovědné osoby. Vstup do Koupele Marie Terezie je povolen dětem od 8 let, do Jeskynního parní lázně dětem nad 12 let, do Důlního termálního koupele dětem od 3 let.
Ceník - Příplatky
Platí se na místě při příjezdu na recepci.
- lázeňský poplatek 1 € / osoba / noc
- pozdní check out 20 € / osoba
- ztráta klíče 15 € 30 €
- vratná záloha za ovladač brány při KD Mateja Bela, KD Goethe a Marie Terezie 20 €
- vratná záloha za trezor 30 €
- změna procedur z podnětu klienta na místě 1 € / proceduru
- změna načasování procedur z podnětu klienta na místě 2 € / proceduru
- výměna pokoje z podnětu klienta bez objektivních důvodů na místě 15 €
- možnost získání volnopredajných procedur
Důležité informace
- Klienti ubytovaní v LD Alžbeta a Matej Bel se hlásí na hlavní recepci v Kursalonu.
- Pozdější příchod je nutné nahlásit předem na recepci lázní.
- V případě pozdějšího příjezdu, tj po 18.00 hod. ztrácíte nárok na stravu v daný den.
- Check in - nástup na pobyt od: od 13.00. do 17.00 hod.
- Check out - odhlášení se z pobytu do: 10.00 hod.
- Nástupní den: Pátek.
- Pobyt začína (stravou): Večeří.
- Pobyt končí (stravou): Snídaní.
- Podávání stravy: Strava je poskytována podle budovy, v níž je klient ubytován následovně: Jídelna v KD Alžběta - pro klienty KD Alžběta, Goethe, Matej Bel, Marie Terezie. Jídelna Relax Thermal - pro klienty KD Relax Thermal. Ra 8:00 - 9:00, O 12:00 - 13:45, VE 17:00 - 18:45 (podrobné informace o době podávání stravy pro jednotlivé KD dostanete na recepci při příjezdu).
- Parkování: Parkoviště je neplacené.
- Internet: Internet zdarma: WiFi signál ve všech léčebných domech kromě Marie Terezie.
- Zvířata: V hotelu není možné ubytování se zvířetem.
- Check in / Check out: Check in: 11:30 (pokud pobyt začíná obědem), 14:00 (pokud pobyt začíná večeří). Klienti ubytovaní v KD Alžbeta a Matej Bel se hlásí na hlavní recepci v Kursalonu. Check out: 10:00 (pokud pobyt končí snídaní), 13:00 (pokud pobyt končí obědem).yt končí obědem).
Pro konkrétní pobyt a termín
Vyberete si z naší nabídky konkrétní pobyt a datum.
(Při objednání pobytu nám do poznámky uveďte, že máte zájem o dárkový poukaz.)
Na konkrétní pobyt bez termínu
Vyberete si z naší nabídky konkrétní pobyt a termín bude otevřen v rámci platnosti pobytu. Obdarovaný nás kontaktuje a vybere si termín sám.
(Při objednání pobytu nám do poznámky uveďte, že máte zájem o dárkový poukaz.)
Na určitou částku - DOPORUČUJEME (nejvíce prodávané)
Poukaz je bez výběru konkrétního pobytu a na jakoukoli částku.
Například v hodnotě 200 € a tak si obdarovaný vybere pobyt do 200 €, případně si vybere dražší pobyt a doplatí rozdíl.
Termíny
Rezervujte si pobyt
- Pokud naleznete na jiné webové stránce levnější nabídku na rezervaci téhož pobytu, ubytování a typu pokoje, můžete nás požádat o vrácení rozdílu v ceně.e.
- Předtím, než požádáte o vyrovnání ceny, musíte nám poskytnout odkaz na stránku s konkurenční cenou, která musí být stále dostupná online během ověřování.
- Konkurenční nabídka musí být pro stejné ubytování a stejný typ pokoje, stejnou dobu registrace a odhlášení a stejné stornovací podmínky jako naše nabídka.
V jakém případě nelze požádat o vyrovnání rozdílu ceny?
- Pokud je konkurenční nabídka součástí věrnostního nebo bonusového programu, nelze požádat o vyrovnání rozdílu ceny. Tímto myslíme situaci, kdy zákazník získává slevu jako odměnu za různé aktivity. opakovanou rezervaci, přihlášení se, zadání kódu kuponu nebo doporučení stránky jiným zákazníkům, která vede ke zmenšení původní ceny.
Předtím, než kontaktujete naši zákaznickou podporu, projděte si nejčastější otázky, ve kterých můžete najít odpověď na váš problém a ušetřit tak svůj čas. Viz často kladené otázky - FAQ.