Lázeňský pobyt KLASIK se 3 léčebnými procedurami denně
Lázně Bojnice
Výběr ubytování
Informace o pobytu
Pobyt zahrnuje
- ubytování
- plná penze / snídaně formou bufetových stolů, obědy a večeře / výběr z 5 druhů menu, možnost výběru jídel od 2. dne pobytu a také možnost výběru ze široké nabídky diet / bezlepková, vegetariánská, dělená strava/
- vstupní lékařská prohlídka
- možnost konzultace s lékařem
- průměrně 3 léčebné procedury denně (první a poslední den se počítá jako jeden), procedury určuje lékař na základě momentálního zdravotního stavu klienta (procedury jsou poskytovány od pondělí do soboty)
- WiFi připojení na recepci (LD Bôrina, Mier i Lysec)
pobyt nezahrnuje
- Vstup do venkovního bazénu se zakupuje zvlášť na recepci, není zahrnut v pobytu.
děti
- Pobyt je možný až od 15 let.
Ceník - Příplatky
Platí se na místě při příjezdu na recepci.
- místní poplatek 1,80 € / osoba od 18 lat / noc, dzieci od 6 do 18 lat 1,00 € / noc
- poplatek za parkování 6 € / den, 20 € / týden
- příplatek za speciální požadavky (výběr konkrétní pokoje, patra, orientace pokoje, balkonu, umístění pokojů vedle sebe a pod.) Se účtuje k ceně pobytu jednorázový příplatek 50 € / pokoj / pobyt a za každou změnu přidělené pokoje z podnětu klienta na místě pobytu jednorázový příplatek 30 €
- za pokoje vedle sebe jednorázový příplatek 25 € / pokoj / pobyt
Důležité informace
Recepce jednotlivých ubytovacích zařízení pro Check in:
- LD Tribeč a Bôrina - v LD Bôrina
- LD Mierr a LD Kľak, Lux, Gabriela, Zobor, Slávia, Lux - v LD Mier
- LD Lysec - v LD Lysec
- Check in - nástup na pobyt od: 11.00 hod.
- Check out - odhlášení se z pobytu do: 10.00 hod.
- Nástupní den: Všechny kromě soboty.
- Pobyt začína (stravou): Obědem.
- Pobyt končí (stravou): Snídaní.
- Podávání stravy: Podávání stravy je v LD Lysec, Baník, Mír na 2 směny v časech: snídaně: 6:45 - 8:30 hod., oběd: 1.smena: 11:30 -12:15 hod., 2.smena: 12:30 - 13:30 hod., večeře: 1. směna: 17:15 - 18:00 hod., 2.smena: 18:15 - 19:00 hod.
- Parkování: Parkování přímo před LD Lysec, Bôrina (Baník), Tribeč, parkoviště jsou monitorovány za poplatek. Držitelé průkazu ZTP jsou od poplatku za parkování osvobození. Pro ostatní LD v areálu lázní zabezpečených rampou, do 50 m od jednotlivých LD.
- Internet: V prostorách recepce v LD Lysec, Bôrina (Baník) a Mier.
- Zvířata: Není možné ubytování se zvířetem.
- Check in / Check out: 11:00 hod. / 10:00 hod.
Informujeme, že od 3. ledna 2024 se mění na areál kúpeľov. Nové informace o Kúpalisku Čajka - adresa: Zámok a okolie 974, Bojnice.
Pro konkrétní pobyt a termín
Vyberete si z naší nabídky konkrétní pobyt a datum.
(Při objednání pobytu nám do poznámky uveďte, že máte zájem o dárkový poukaz.)
Na konkrétní pobyt bez termínu
Vyberete si z naší nabídky konkrétní pobyt a termín bude otevřen v rámci platnosti pobytu. Obdarovaný nás kontaktuje a vybere si termín sám.
(Při objednání pobytu nám do poznámky uveďte, že máte zájem o dárkový poukaz.)
Na určitou částku - DOPORUČUJEME (nejvíce prodávané)
Poukaz je bez výběru konkrétního pobytu a na jakoukoli částku.
Například v hodnotě 200 € a tak si obdarovaný vybere pobyt do 200 €, případně si vybere dražší pobyt a doplatí rozdíl.
Termíny
Rezervujte si pobyt
- Pokud naleznete na jiné webové stránce levnější nabídku na rezervaci téhož pobytu, ubytování a typu pokoje, můžete nás požádat o vrácení rozdílu v ceně.e.
- Předtím, než požádáte o vyrovnání ceny, musíte nám poskytnout odkaz na stránku s konkurenční cenou, která musí být stále dostupná online během ověřování.
- Konkurenční nabídka musí být pro stejné ubytování a stejný typ pokoje, stejnou dobu registrace a odhlášení a stejné stornovací podmínky jako naše nabídka.
V jakém případě nelze požádat o vyrovnání rozdílu ceny?
- Pokud je konkurenční nabídka součástí věrnostního nebo bonusového programu, nelze požádat o vyrovnání rozdílu ceny. Tímto myslíme situaci, kdy zákazník získává slevu jako odměnu za různé aktivity. opakovanou rezervaci, přihlášení se, zadání kódu kuponu nebo doporučení stránky jiným zákazníkům, která vede ke zmenšení původní ceny.
Předtím, než kontaktujete naši zákaznickou podporu, projděte si nejčastější otázky, ve kterých můžete najít odpověď na váš problém a ušetřit tak svůj čas. Viz často kladené otázky - FAQ.