Cenově zvýhodněný pobyt Nový krok
Lázně Číž
Výběr ubytování
Informace o pobytu
Pobyt zahrnuje
- ubytování v LD Rimava
- novoroční drink na uvítání
- polopenze / snídaně bufetovou formou, servírované večeře s možností výběru ze 4 druhů jídel (kromě dne nástupu)
- vstupní lékařská prohlídka
- 8 léčebných procedur předepsaných lékařem
Ceník - Bonusy
- využití bezplatného internetu na pokojích
- parkování v areálu lázní
- 45-min. vstup do vnitřního rehabilitačního bazénu během otevíracích hodin na základě volných kapacit a rezervace na recepci hotelu
- neomezené využití tělocvičny a fitness
- neomezené využití nordic walking příslušenství, jízdních kol
- 10 % sleva ze zakoupených dalších volně prodejných procedur včetně nadstandardních procedur z platné ceníkové nabídky (garantování volného termínu procedur, jen při rezervaci předem)
děti
- Děti do 2,99 let bez nároku na lůžko a stravu ZDARMA.
- Děti 3 - 11,99 let mají v ceně pobytu ubytování (pevné lůžko / přistýlka), stravu přizpůsobenou k rozsahu stravy rodiče (bez procedur).
Ceník - Příplatky
Platí se na místě při příjezdu na recepci.
- daň z ubytování na osobu a noc podle obecně závazného platného nařízení obecního zastupitelstva obce Číž 1 € / osoba / noc
- jednorázový příplatek za změnu ubytování během pobytu 11 €
- za pozdní check out (po 10.00 hod.) 11 €
- oběd 15 € / dospělá osoba, 10 € / dítě 3 - 12 rokov
- doplňkové služby (hipoareál, vodní svět, pronájem sportovišť a sportovních potřeb)
Důležité informace
- léčebné procedury jsou poskytovány v balneoterapii, která je s léčebným domem Rimava propojená spojovací chodbou
- v případě zájmu možnost dokoupení dalších léčebných procedur dle ceníku
- možnost zakoupení dětských procedur podle doporučení lékaře
- procedury se podávají pondělí - pátek, sobota - omezený druh a počet procedur, neděle jen klasické masáže
- léčebné procedury se v pondělí až sobotu podávají v době od 7.30 do 18.00 hod.
- v neděli se podávají masáže v době od 7.00 do 15.30 hod.
- Check in - nástup na pobyt od: 14.00 hod.
- Check out - odhlášení se z pobytu do: 10.00 hod.
- Pobyt začína (stravou): Večeří.
- Pobyt končí (stravou): Snídaní.
- Parkování: Bezplatné v areálu lázní.
- Internet: Bezplatné internetové připojení pomocí kabelu zdarma.
- Zvířata: V lázních není povoleno ubytování se zvířetem.
- Check in / Check out: Check in: při pobytu, který začíná obědem 12.00 hod. Oběd se podává do 14:00 hod. Při pobytu, který začíná večeří 14.00 hod. Check out je do 10.00 hod. Při pobytu, který končí obědem je Check out do 14.00 hod.
Dovoľujeme si vám oznámiť, že liečebné domy Mária a Slaná nebudú už od nového roka 2025 v prevádzke a budú vyradené z predaja.


Pro konkrétní pobyt a termín
Vyberete si z naší nabídky konkrétní pobyt a datum.
(Při objednání pobytu nám do poznámky uveďte, že máte zájem o dárkový poukaz.)

Na konkrétní pobyt bez termínu
Vyberete si z naší nabídky konkrétní pobyt a termín bude otevřen v rámci platnosti pobytu. Obdarovaný nás kontaktuje a vybere si termín sám.
(Při objednání pobytu nám do poznámky uveďte, že máte zájem o dárkový poukaz.)

Na určitou částku - DOPORUČUJEME (nejvíce prodávané)
Poukaz je bez výběru konkrétního pobytu a na jakoukoli částku.
Například v hodnotě 200 € a tak si obdarovaný vybere pobyt do 200 €, případně si vybere dražší pobyt a doplatí rozdíl.
Termíny
Rezervujte si pobyt
- Pokud naleznete na jiné webové stránce levnější nabídku na rezervaci téhož pobytu, ubytování a typu pokoje, můžete nás požádat o vrácení rozdílu v ceně.e.
- Předtím, než požádáte o vyrovnání ceny, musíte nám poskytnout odkaz na stránku s konkurenční cenou, která musí být stále dostupná online během ověřování.
- Konkurenční nabídka musí být pro stejné ubytování a stejný typ pokoje, stejnou dobu registrace a odhlášení a stejné stornovací podmínky jako naše nabídka.
V jakém případě nelze požádat o vyrovnání rozdílu ceny?
- Pokud je konkurenční nabídka součástí věrnostního nebo bonusového programu, nelze požádat o vyrovnání rozdílu ceny. Tímto myslíme situaci, kdy zákazník získává slevu jako odměnu za různé aktivity. opakovanou rezervaci, přihlášení se, zadání kódu kuponu nebo doporučení stránky jiným zákazníkům, která vede ke zmenšení původní ceny.
Předtím, než kontaktujete naši zákaznickou podporu, projděte si nejčastější otázky, ve kterých můžete najít odpověď na váš problém a ušetřit tak svůj čas. Viz často kladené otázky - FAQ.
Recenze ubytovacího zařízení
Recenze lázní
Nejčastější otázky o pobytu Cenově zvýhodněný pobyt Nový krok
