Bezstarostné pohádkové Vánoce v lázních
Lázne Bardejovské Kúpele
Výběr ubytování
Hotel Ozón ★★★ Bardejovské Kúpele
Informace o pobytu
Pobyt zahrnuje
- ubytování
- plná penze formou bufetu
- neomezený vstup do Wellness Spa (bazény a sauny) v hotelu Ozón podle otevíracích hodin
- slavnostní vánoční večeře se začátkem v 17:00. s vánočním programem
-
Štefanská zábava se začátkem v 19.00 / živá hudba, štěfanská zelňačka, láhev vína na pár
- Balíček procedur: 2x klasická masáž, 2x min. koupel, 2x solná jeskyně, 1x rašelina, 1x inhalace, 1x přísadová koupel
Ceník - Bonusy
- župany na každém pokoji
- láhev vína na pokoj
- dárek pro každého hosta
- Vánoční punč + štrúdl
- bezplatné parkování
- WiFi
děti
- Děti do 3,99 let bez nároku na lůžko ZDARMA.
- Dětská postýlka na požádání ZDARMA.
- Děti 4 - 5,99 sleva 50% z ceny pobytu dospělé osoby, děti 6 - 15 let sleva 20% z ceny pobytu dospělé osoby.
- Neomezený vstup do Wellness SPA hotel Ozón (bazény) - pouze v doprovodu rodiče.
- Vstup do solné jeskyně - pouze v doprovodu rodičů, počet vstupů je totožný s počtem vstupů rodiče.
Ceník - Příplatky
Platí se na místě při příjezdu na recepci.
- místní poplatek 2,50 € osoba / noc
- doplatek za výběr konkrétního pokoje resp. pokoje s balkonem, pokoje s výhledem na čelní stranu tak, jak je uvedeno v cenících lázní
- časný check in nebo pozdní check out je možný pouze v případě, je-li pokoj k dispozici za aktuální poplatek (od 10 € / pokoj)
Ceník - Informace
- V případě zrušení pobytu ze strany Bardejovských Lázní nebude účtován žádný storno poplatek.
Důležité informace
Otevírací hodiny Wellness & Spa: BAZÉN: denně 11.00 - 21.00 hod., SAUNOVÝ SVĚT: denně 13.00 - 21.00 hod., FITNESS, MASÁŽE, SOLÁRIUM, BAR: čtvrtek - pondělí 13.00 - 21.00 hod.
- Check in - nástup na pobyt od: 14.00 hod.
- Check out - odhlášení se z pobytu do: 14.00 hod.
- Pobyt začína (stravou): Večeří.
- Pobyt končí (stravou): Obédem.
- Podávání stravy: Podávání stravy v hotelu Ozón: snídaně 7:00 - 9:00, oběd 11:30 - 13:00, večeře 17:30 - 19:00.
- Parkování: Monitorované parkoviště u hotelu Ozón za poplatek (slevy z parkovného platí pro držitele parkovacího průkazu pro fyzickou osobu se zdravotním postižením, sleva je 50% z cen parkovného). Možnost pronájmu garáže za poplatek resp. placené parkoviště u vilky Matilda. Klienti ubytováni v apartmánech ve všech kategoriích mají automaticky parkoviště zdarma.
- Internet: WiFi připojení v hotelích Alexander, Astória, Alžběta, Ozón a zdarma WiFi připojení pro klienty ostatních ubytovacích zařízení na recepci v hotelu Ozón.
- Zvířata: V lázních je možné ubytování se zvířetem ve vyhrazených zařízeních (vilkách).
- Upozorňujeme klienty, že v lázeňských hotelech se nenacházejí manželské lůžka ale lůžka, které se dají v případě potřeby k sobě přisunout.
- Až do odvolání se klienti hlásí při nástupu na pobyt na recepci Hotelu Ozón. Strava se podává v jídelně Napoleon Hotelu Ozón.


Pro konkrétní pobyt a termín
Vyberete si z naší nabídky konkrétní pobyt a datum.
(Při objednání pobytu nám do poznámky uveďte, že máte zájem o dárkový poukaz.)

Na konkrétní pobyt bez termínu
Vyberete si z naší nabídky konkrétní pobyt a termín bude otevřen v rámci platnosti pobytu. Obdarovaný nás kontaktuje a vybere si termín sám.
(Při objednání pobytu nám do poznámky uveďte, že máte zájem o dárkový poukaz.)

Na určitou částku - DOPORUČUJEME (nejvíce prodávané)
Poukaz je bez výběru konkrétního pobytu a na jakoukoli částku.
Například v hodnotě 200 € a tak si obdarovaný vybere pobyt do 200 €, případně si vybere dražší pobyt a doplatí rozdíl.
Termíny
Rezervujte si pobyt
- Pokud naleznete na jiné webové stránce levnější nabídku na rezervaci téhož pobytu, ubytování a typu pokoje, můžete nás požádat o vrácení rozdílu v ceně.e.
- Předtím, než požádáte o vyrovnání ceny, musíte nám poskytnout odkaz na stránku s konkurenční cenou, která musí být stále dostupná online během ověřování.
- Konkurenční nabídka musí být pro stejné ubytování a stejný typ pokoje, stejnou dobu registrace a odhlášení a stejné stornovací podmínky jako naše nabídka.
V jakém případě nelze požádat o vyrovnání rozdílu ceny?
- Pokud je konkurenční nabídka součástí věrnostního nebo bonusového programu, nelze požádat o vyrovnání rozdílu ceny. Tímto myslíme situaci, kdy zákazník získává slevu jako odměnu za různé aktivity. opakovanou rezervaci, přihlášení se, zadání kódu kuponu nebo doporučení stránky jiným zákazníkům, která vede ke zmenšení původní ceny.
Předtím, než kontaktujete naši zákaznickou podporu, projděte si nejčastější otázky, ve kterých můžete najít odpověď na váš problém a ušetřit tak svůj čas. Viz často kladené otázky - FAQ.
Recenze ubytovacího zařízení
Recenze lázní
Nejčastější otázky o pobytu Bezstarostné pohádkové Vánoce v lázních


