Víkendový pobyt se svéráznou lázeňskou atmosférou
ovolujeme si vás informovat, že hotel bude v termínu 15.12. - 27.12.2024 zavřený.
Hotel Hviezda ★★★ Dudince
Informace o pobytu
Pobyt zahrnuje
- ubytování
- polopenze / snídaně formou bufetových stolů, večeře formou výběru ze 4-chodového menu
- neomezený vstup do bazénového světa
- neomezený vstup do saunového světa
- neomezený vstup do fitness centra
- parkoviště
- WiFi připojení k internetu
Ceník - Bonusy
- fľaša slovenskej minerálnej vody na izbe zadarmo
- 1x welcome drink / dosp. osoba
- 1x aerosolový mořský koupel (15 min.) / dosp. osoba
- 1x ZÁBAL 20 min. / dospělá osoba - dle vlastního výběru (parafínový / rašelinový / skořicový / čokoládový)
- 1x 30 min. OXYGENOVÁ TERAPIE / dosp. osoba (od 3 nocí)
- 1x 1 hod. Adventure Golf / pokoj (v případě příznivého počasí)
- 1x 3 hod. kola / dosp. osoba (v případě příznivého počasí)
- ranní plavání v sobotu a v neděli od 07:00 hod.
- stolní tenis
- late Check-out bez doplatku: opustenie izby do 14:00 hod. v nedeľu ZADARMO
- sleva 5 % na masáže, zábaly a koupele, obličejová a tělová ošetření (sleva neplatí na Thajské masáže
- sleva 5 % na bowling
- sleva 15 % na MLS LASER THERAPY
- sleva 20 % na OBĚDY = 10,40 € / dospělá osoba; 6,40 € / dítě do 12 let
- 1x KUPÓN v hodnotě 10 € na RELAXAČNÍ PROCEDURY a OŠETŘENÍ / dospělá osoba (od 3 nocí)
děti
- Dítě do 5,99 let bez nároku na lůžko ubytování s polopenzí zdarma.
- Dítě 6 - 11,99 let bez nároku na lůžko ubytování ZDARMA (povinný doplatek za polopenzi ve speciální ceně 10 € / osoba / noc).
- Dítě 0 - 11,99 let na přistýlce s polopenzí za speciální cenu.
- Osoby na přistýlce mají v ceně pobytu ubytování, stravu a vstup do bazénu.
- Dětský koutek.
Ceník - Příplatky
Platí se na místě při příjezdu na recepci.
- místní poplatek 2 € / osoba / noc
- za psa / kočku 10 € / noc
Ceník - Informace
- Osoby na přistýlce nemají v ceňe pobytu procedury.
- Možnost prodloužení pobytu s polopenzí a neomezeným vstupem do bazénu za speciální cenu pouze 59 € / osoba / noc.
Důležité informace
- Uvedená cena se vztahuje na pobyty od čtvrtku do pondělí.
- Z kapacitních důvodů doporučujeme rezervaci procedur a vstup do wellness centra ihned při příjezdu na pobyt, informujte se na recepci hotelu.
Wellness centrum je otevřeno denně 14:00 - 21:00 hod. Možnost i VIP vstupu a uzavření Wellness centra jen pro firmu, pár či osobu.
- Check in - nástup na pobyt od: 15.00 hod.
- Check out - odhlášení se z pobytu do: 11.00 hod.
- Pobyt začína (stravou): Večeří.
- Pobyt končí (stravou): Snídaní.
- Parkování: Parkoviště je nehlídané, uzavřené rampou a neplacené.
- Internet: WiFi v celém hotelu kromě wellness prostoru.
- Zvířata: Ubytování se zvířetem za poplatek.
Pro konkrétní pobyt a termín
Vyberete si z naší nabídky konkrétní pobyt a datum.
(Při objednání pobytu nám do poznámky uveďte, že máte zájem o dárkový poukaz.)
Na konkrétní pobyt bez termínu
Vyberete si z naší nabídky konkrétní pobyt a termín bude otevřen v rámci platnosti pobytu. Obdarovaný nás kontaktuje a vybere si termín sám.
(Při objednání pobytu nám do poznámky uveďte, že máte zájem o dárkový poukaz.)
Na určitou částku - DOPORUČUJEME (nejvíce prodávané)
Poukaz je bez výběru konkrétního pobytu a na jakoukoli částku.
Například v hodnotě 200 € a tak si obdarovaný vybere pobyt do 200 €, případně si vybere dražší pobyt a doplatí rozdíl.
Termíny
Rezervujte si pobyt
- Pokud naleznete na jiné webové stránce levnější nabídku na rezervaci téhož pobytu, ubytování a typu pokoje, můžete nás požádat o vrácení rozdílu v ceně.e.
- Předtím, než požádáte o vyrovnání ceny, musíte nám poskytnout odkaz na stránku s konkurenční cenou, která musí být stále dostupná online během ověřování.
- Konkurenční nabídka musí být pro stejné ubytování a stejný typ pokoje, stejnou dobu registrace a odhlášení a stejné stornovací podmínky jako naše nabídka.
V jakém případě nelze požádat o vyrovnání rozdílu ceny?
- Pokud je konkurenční nabídka součástí věrnostního nebo bonusového programu, nelze požádat o vyrovnání rozdílu ceny. Tímto myslíme situaci, kdy zákazník získává slevu jako odměnu za různé aktivity. opakovanou rezervaci, přihlášení se, zadání kódu kuponu nebo doporučení stránky jiným zákazníkům, která vede ke zmenšení původní ceny.
Předtím, než kontaktujete naši zákaznickou podporu, projděte si nejčastější otázky, ve kterých můžete najít odpověď na váš problém a ušetřit tak svůj čas. Viz často kladené otázky - FAQ.