Exkluzivní pobyt v nádherném prostředí Vysokých Tater - speciální cenová nabídka
20 % zľava z ubytovania pri skorej rezervácii pobytu viac ako 7 dní pred nástupom na pobyt
Pobyt s vianočným koncertom Nely Pociskovej 27.12. - 30.12.2024
Zažite čaro sviatočnej atmosféry počas vianočného koncertu v kaviarni Mozart. Spojte príjemný oddych s kultúrou. Pobyt v Hoteli Lomnica s koncertom slovenskej herečky a speváčky vás naplní magickou atmosférou Vianoc. Strávte vianočný čas u Prvej dámy Tatier a zahrejte sa tónmi vianočných melódií. Koncert je súčasťou pobytového balíka.
Hotel Lomnica ★★★★ Tatranská Lomnica
Informace o pobytu
Pobyt zahrnuje
- ubytování
- welcome drink
- snídaně / formou bufetu v secesní restauraci Sissi 7.00 - 11:00 hod.
-
volný vstup do wellness centra Valerie (vnitřní, privátní a venkovní bazén) v době provozních hodin
večerní odstýlka ( pokojská komfortně upraví pokoj na spánek) - denní tisk, knihovna, hotelové noviny v kavárně Mozart, filmové kanály v pokojích
- vstup do Galerie Lomnice
- portier service zdarma
- Guest Relations Manažer, který se postará o splnění všech požadavků hostů
- concierge service
-
hráčský salonek (kulečník, vzdušný hokej, fotbal, šachy, poker)
úschovna zavazadel - lyžárna a skříňky pro lyžaře s aktivním sušením
- parkování u hotelu se službou valet
- WiFi internetové připojení
Děti
- Dítě do 5,99 let bez nároku na lůžko zdarma.
Příplatky
- místní poplatek 3,50 € / osoba / noc (BENEFIT pro návštěvníky ubytované na území města Vysoké Tatry a zapsaných v evidenci ubytovaných osob, od kterých se vybrala daň za ubytování: pojištění na zásah Horské záchranné služby. Pojištění platí od příjezdu na ubytování (check in) po odjezd z ubytování (check out)).
- parkování v garáži s poplatkem dle platného ceníku
- pobyt s domácím mazlíčkem možný pouze na historických pokojích s poplatkem dle platného ceníku
Důležité informace
- Parkování: Parkoviště u hotelu zdarma, parkování v garáži za poplatek (kapacita podzemní garáže je omezená).
- Internet: Vysokorychlostní WiFi internet zdarma.
- Zvířata: Ubytování se zvířetem možné pouze na historických pokojích s poplatkem dle platného hotelového ceníku.
- Check in / Check out: 15:00 hod. / 12:00 hod.
Dovolujeme si vás informovat, že od 15.04.2024 zavedl hotel servisní poplatek ve výši 5 % z ceny pobytu i výše útraty za jakoukoli další službu nebo produkt, který je připočítán automaticky k celkovému účtu na konci pobytu klienta. Hotel se rozhodl k jeho účtování přistoupit s cílem neustálého zlepšování a zkvalitňování služeb, motivace a soustavného vzdělávání zaměstnanců.
Pro konkrétní pobyt a termín
Vyberete si z naší nabídky konkrétní pobyt a datum.
(Při objednání pobytu nám do poznámky uveďte, že máte zájem o dárkový poukaz.)
Na konkrétní pobyt bez termínu
Vyberete si z naší nabídky konkrétní pobyt a termín bude otevřen v rámci platnosti pobytu. Obdarovaný nás kontaktuje a vybere si termín sám.
(Při objednání pobytu nám do poznámky uveďte, že máte zájem o dárkový poukaz.)
Na určitou částku - DOPORUČUJEME (nejvíce prodávané)
Poukaz je bez výběru konkrétního pobytu a na jakoukoli částku.
Například v hodnotě 200 € a tak si obdarovaný vybere pobyt do 200 €, případně si vybere dražší pobyt a doplatí rozdíl.
Termíny
Rezervujte si pobyt
- Pokud naleznete na jiné webové stránce levnější nabídku na rezervaci téhož pobytu, ubytování a typu pokoje, můžete nás požádat o vrácení rozdílu v ceně.e.
- Předtím, než požádáte o vyrovnání ceny, musíte nám poskytnout odkaz na stránku s konkurenční cenou, která musí být stále dostupná online během ověřování.
- Konkurenční nabídka musí být pro stejné ubytování a stejný typ pokoje, stejnou dobu registrace a odhlášení a stejné stornovací podmínky jako naše nabídka.
V jakém případě nelze požádat o vyrovnání rozdílu ceny?
- Pokud je konkurenční nabídka součástí věrnostního nebo bonusového programu, nelze požádat o vyrovnání rozdílu ceny. Tímto myslíme situaci, kdy zákazník získává slevu jako odměnu za různé aktivity. opakovanou rezervaci, přihlášení se, zadání kódu kuponu nebo doporučení stránky jiným zákazníkům, která vede ke zmenšení původní ceny.
Předtím, než kontaktujete naši zákaznickou podporu, projděte si nejčastější otázky, ve kterých můžete najít odpověď na váš problém a ušetřit tak svůj čas. Viz často kladené otázky - FAQ.