Seniorský pobyt s množstvím wellness procedur a skvělým jídlem v náručí lázeňského města
Hotel Magnólia ★★★★ Piešťany
Informace o pobytu
Pobyt zahrnuje
- ubytování
- polopenze / snídaně formou bufetu, večeře formou bufetových stolů /v závislosti od počtu osôb večera formou servírovaného menu /
- odpolední káva nebo čaj každý den v hotelové restauraci od 13:00 do 15:00 hod.
- piešťanské překvapení na uvítanou
- klasická masáž (25 min.)
- rašelinový zábal (25 min.)
- reflexní masáž chodidel (25 min.)
- vířivka (30 min.)
Ceník - Bonusy
- vstup do hotelového bazénu během provozních hodin relax centra
- ranní plavání od 08:00 do 10:00 hod. ve vybrané dny v hotelovém bazénu
- 10 % sleva na thajské masáže v Siam Center Thai Massage přímo v hotelu
- 10 % sleva ke konzumaci od 12:00 do 16:00 hod. v Phoenix by Heaven baru na pěší zóně /Winterova 29/ (platí pro pobyty v roce 2025)
- WiFi připojení v prostorách celého hotelu
děti
- Dítě do 5,99 let bez nároku na lůžko ubytování s polopenzí zdarma.
Ceník - Příplatky
Platí se při příjezdu na recepci.
- městský poplatek 2 € / osoba / noc
- plná penze / oběd + 25 € / osoba / noc, dítě / oběd (poloviční porce) + 20 € / osoba / noc
- parkoviště : 2 - 3 dny 10 € / pobyt, 4 - 6 dní 15 € / pobyt, 7 a více dní 20 € / pobyt
Hosté mohou parkovat na hotelovém parkovišti, které disponuje kapacitou 40 parkovacích míst za poplatek. Po obsazení těchto míst mají hosté k dispozici městské parkoviště, které se nachází 100 m od hotelu, a které je zpoplatněno sazbou 1 € / hodina nonstop. Doporučujeme využívat i parkování na 3. POSCHODÍ parkovacího domu OC AUPARK za zvýhodněné ceny za 2 € nad 6 hodin parkování. Parkovací dům se nachází cca 100 metrů od hotelu. - zvíře + 15 € / noc
Ceník - Informace
- Rodiny s 1 dítětem jsou ubytovány na dvoulůžkovém pokoji s přistýlkou nebo na apartmá za cenu dvoulůžkového pokoje s příplatkem za dítě.
- Rodiny s 2 dětmi jsou ubytovány na rodinném pokoji za cenu dvoulůžkového pokoje s příplatkem za děti.
- Rodinný pokoj se skládá ze dvou dvoulůžkových pokojů propojených posuvnými dveřmi, ke každé pokoji přísluší koupelna. Rodinný pokoj se poskytuje pouze při ubytování rodin s dětmi / 2 dospělé osoby + 2 děti /.
Důležité informace
- Check in - nástup na pobyt od: 14.00 hod.
- Check out - odhlášení se z pobytu do: 10.00 hod.
- Pobyt začína (stravou): Večeří.
- Pobyt končí (stravou): Snídaní.
- Parkování: Parkoviště u hotelu je zpoplatněno a hlídáno kamerovým systémem. Disponuje kapacitou 40 parkovacích míst. Hosté mohou parkovat na hotelovém parkovišti, které disponuje kapacitou 40 parkovacích míst za poplatek. Po obsazení těchto míst mají hosté k dispozici městské parkoviště, které se nachází 100 m od hotelu, které je zpoplatněno sazbou 1 € / hodina nonstop.
- Internet: WiFi připojení v prostorách celého hotelu.
- Zvířata: V hotelu je možné ubytování se zvířetem.
Pro konkrétní pobyt a termín
Vyberete si z naší nabídky konkrétní pobyt a datum.
(Při objednání pobytu nám do poznámky uveďte, že máte zájem o dárkový poukaz.)
Na konkrétní pobyt bez termínu
Vyberete si z naší nabídky konkrétní pobyt a termín bude otevřen v rámci platnosti pobytu. Obdarovaný nás kontaktuje a vybere si termín sám.
(Při objednání pobytu nám do poznámky uveďte, že máte zájem o dárkový poukaz.)
Na určitou částku - DOPORUČUJEME (nejvíce prodávané)
Poukaz je bez výběru konkrétního pobytu a na jakoukoli částku.
Například v hodnotě 200 € a tak si obdarovaný vybere pobyt do 200 €, případně si vybere dražší pobyt a doplatí rozdíl.
Termíny
Rezervujte si pobyt
- Pokud naleznete na jiné webové stránce levnější nabídku na rezervaci téhož pobytu, ubytování a typu pokoje, můžete nás požádat o vrácení rozdílu v ceně.e.
- Předtím, než požádáte o vyrovnání ceny, musíte nám poskytnout odkaz na stránku s konkurenční cenou, která musí být stále dostupná online během ověřování.
- Konkurenční nabídka musí být pro stejné ubytování a stejný typ pokoje, stejnou dobu registrace a odhlášení a stejné stornovací podmínky jako naše nabídka.
V jakém případě nelze požádat o vyrovnání rozdílu ceny?
- Pokud je konkurenční nabídka součástí věrnostního nebo bonusového programu, nelze požádat o vyrovnání rozdílu ceny. Tímto myslíme situaci, kdy zákazník získává slevu jako odměnu za různé aktivity. opakovanou rezervaci, přihlášení se, zadání kódu kuponu nebo doporučení stránky jiným zákazníkům, která vede ke zmenšení původní ceny.
Předtím, než kontaktujete naši zákaznickou podporu, projděte si nejčastější otázky, ve kterých můžete najít odpověď na váš problém a ušetřit tak svůj čas. Viz často kladené otázky - FAQ.