Komplexní lázeňský pobyt KLASIK se 14 léčebnými procedurami a vstupem do bazénu
Hotel Máj ★★★ Piešťany
Informace o pobytu
Pobyt zahrnuje
- ubytování
- stravování (snídaně formou bufetu, obědy nebo večeře servírované výběrem ze 6 menu (možnost přizpůsobení dietním potřebám na vyžádání)
- vstupní i výstupní lékařská prohlídka
- možnost konzultace s lékařem během pobytu
- ozdravný program individuálně sestaven odborným lékařem
- 14 procedur / týden
Minimální délka pobytu 7 nocí. Doporučená délka lázeňského pobytu 2 - 3 týdny.
Ceník - Bonusy
- koupací plášť během pobytu
- volný vstup do hotelového krytého bazénu
- volný vstup do hotelového fitness
- taneční večer
- free WiFi v celém hotelu i na pokojích
děti
- Děti do 2,99 let zdarma (na lůžku s rodiči a bez stravy, dětská postýlka za příplatek).
- Děti 3 - 11,99 let (pobyt se předpokládá bez služeb Relax centra se 2 dospělými osobami as dětskou porcí) t.j. dítě má zahrnuto v ceně ubytování, stravu a vstup do hotelového bazénu.
- Ceny pro děti ve věku 12 - 17,99 let na vyžádání!
Ceník - Příplatky
Platí se na místě při příjezdu na recepci.
- městský poplatek 2 € / osoba / noc pro dospělé osoby a 0,20 € / osoba / noc pro osoby do 18 let
- možnost zakoupení procedur
- služby Beauty centra, léčebně-relaxační služby Relax centra a další hotelové služby
- parkování na veřejném parkovišti (zabezpečené parkování za příplatek)
- na vyžádání klimatizace za poplatek
Důležité informace
Hotel prošel začátkem roku 2024 během technické odstávky další částečnou rekonstrukcí a zkrášlením prostor hotelu. Restaurace a recepce jsou pokryty novým kobercem, mezi halou a restaurací byla postavena nová skleněná příčka, která sjednotila design vstupních prostor, nový design mají chodby 2. a 3. patra, redesignem prošly koupelny obou apartmánů a 11 pokojů s "vozičkářskými" koupelnami se sprchou za závěsem dostalo nové elegantní skleněné příčky sprchového koutu, které se tak stly pro pro vozíčkáře nepoužitelnými, ale výrazně se zlepšil vzhled a zvýšil komfort běžných hostů.
- Check in - nástup na pobyt od: 14.00 hod.
- Check out - odhlášení se z pobytu do: 10.00 hod.
- Pobyt začína (stravou): Večeří (u pobytu s polopenzí).
- Pobyt končí (stravou): Snídaní (u pobytu s polopenzí).
- Podávání stravy:
Snídaně podávané od 7:00 do 9:30 hod. formou bohatého teplého a studeného bufetu, v sobotu av neděli podávání snídaní prodlouženo. Obědy a večeře si ubytovaní hosté s polopenzí / plnou penzí objednávají den předem výběrem z 6 menu (v den příchodu není výběr možný). Obědy se podávají od 11:30 do 14:00 hod., Večeře od 17:45 do 20:00 hod.
- Parkování: 1. Bezplatné parkování na spodním parkovišti hotelu, 2. uzamykatelné parkovací místo, 3. privátní parkování ve dvoře hotelu.
- Internet: WiFi signál v celém hotelu, i na pokojích, v hale jsou dva hotelové počítače s připojením na internet.
- Zvířata: Ubytování s domácím zvířetem není povoleno.
Pro konkrétní pobyt a termín
Vyberete si z naší nabídky konkrétní pobyt a datum.
(Při objednání pobytu nám do poznámky uveďte, že máte zájem o dárkový poukaz.)
Na konkrétní pobyt bez termínu
Vyberete si z naší nabídky konkrétní pobyt a termín bude otevřen v rámci platnosti pobytu. Obdarovaný nás kontaktuje a vybere si termín sám.
(Při objednání pobytu nám do poznámky uveďte, že máte zájem o dárkový poukaz.)
Na určitou částku - DOPORUČUJEME (nejvíce prodávané)
Poukaz je bez výběru konkrétního pobytu a na jakoukoli částku.
Například v hodnotě 200 € a tak si obdarovaný vybere pobyt do 200 €, případně si vybere dražší pobyt a doplatí rozdíl.
Termíny
Rezervujte si pobyt
- Pokud naleznete na jiné webové stránce levnější nabídku na rezervaci téhož pobytu, ubytování a typu pokoje, můžete nás požádat o vrácení rozdílu v ceně.e.
- Předtím, než požádáte o vyrovnání ceny, musíte nám poskytnout odkaz na stránku s konkurenční cenou, která musí být stále dostupná online během ověřování.
- Konkurenční nabídka musí být pro stejné ubytování a stejný typ pokoje, stejnou dobu registrace a odhlášení a stejné stornovací podmínky jako naše nabídka.
V jakém případě nelze požádat o vyrovnání rozdílu ceny?
- Pokud je konkurenční nabídka součástí věrnostního nebo bonusového programu, nelze požádat o vyrovnání rozdílu ceny. Tímto myslíme situaci, kdy zákazník získává slevu jako odměnu za různé aktivity. opakovanou rezervaci, přihlášení se, zadání kódu kuponu nebo doporučení stránky jiným zákazníkům, která vede ke zmenšení původní ceny.
Předtím, než kontaktujete naši zákaznickou podporu, projděte si nejčastější otázky, ve kterých můžete najít odpověď na váš problém a ušetřit tak svůj čas. Viz často kladené otázky - FAQ.