Silvestr v Bojnicích plný zdraví a odpočinku
Lázně Bojnice
Výběr ubytování
Dovolujeme si Vás informovat, že jednotlivé lázeňské léčebné domy budou pro rok 2025 v provozu následovně (jejich otevření ještě upřesníme):
- LD Lysec do 9.12.2025
- LD Mír do 18.12.2025
- LD Borina do 10.12.2025
- LD Martin do 18.12.2025 (otevřený od 29.12.2025)
- ostatní LD (Slavie do 2.12.2025, Lux do 18.12.2025, Sebor do 2.12.2025, Klek do 18.12.2025, Gabriela do 9.12.2025, Tríbeč do 30.11.2022, Ploska
Informace o pobytu
Pobyt zahrnuje
- ubytování v novém LD Martin
- plná penze / snídaně formou bufetových stolů, obědy a večeře / výběr z 5 druhů menu, možnost výběru jídel od 2. dne pobytu a také možnost výběru z široké nabídky diet /bezlepková, vegetariánská, dělená strava/
- 31. 12. silvestrovská večeře a zábava při živé hudbě
- vstupní lékařská prohlídka
- průměrně 2 léčebné procedury denně (první a poslední den se počítá jako jeden), procedury určuje lékař na základě momentálního zdravotního stavu klienta (procedury jsou poskytovány od pondělí do soboty)
- volný vstup do termálních bazénů
- WiFi
děti
- Během Silvestra není možnost ubytovat děti.
Ceník - Příplatky
Platí se na místě při příjezdu na recepci.
- místní poplatek 1,80 € / osoba od 18 lat / noc, dzieci od 6 do 18 lat 1,00 € / noc
- poplatek za parkování 6 € / den, 20 € / týden
- příplatek za speciální požadavky (výběr konkrétní pokoje, patra, orientace pokoje, balkonu, umístění pokojů vedle sebe a pod.) Se účtuje k ceně pobytu jednorázový příplatek 50 € / pokoj / pobyt a za každou změnu přidělené pokoje z podnětu klienta na místě pobytu jednorázový příplatek 30 €
Důležité informace
- Check in - nástup na pobyt od: 11.00 hod.
- Check out - odhlášení se z pobytu do: 10.00 hod.
- Pobyt začína (stravou): Obědem.
- Pobyt končí (stravou): Snídaní.
- Podávání stravy: Podávání stravy je v LD Lysec, Baník, Mír na 2 směny v časech: snídaně: 6:45 - 8:30 hod., oběd: 1.smena: 11:30 -12:15 hod., 2.smena: 12:30 - 13:30 hod., večeře: 1. směna: 17:15 - 18:00 hod., 2.smena: 18:15 - 19:00 hod.
- Parkování: Parkování přímo před LD Lysec, Bôrina (Baník), Tribeč, parkoviště jsou monitorovány za poplatek. Držitelé průkazu ZTP jsou od poplatku za parkování osvobození. Pro ostatní LD v areálu lázní zabezpečených rampou, do 50 m od jednotlivých LD.
- Internet: V prostorách recepce v LD Lysec, Bôrina (Baník) a Mier.
- Zvířata: Není možné ubytování se zvířetem.
- Check in / Check out: 11:00 hod. / 10:00 hod.


Pro konkrétní pobyt a termín
Vyberete si z naší nabídky konkrétní pobyt a datum.
(Při objednání pobytu nám do poznámky uveďte, že máte zájem o dárkový poukaz.)

Na konkrétní pobyt bez termínu
Vyberete si z naší nabídky konkrétní pobyt a termín bude otevřen v rámci platnosti pobytu. Obdarovaný nás kontaktuje a vybere si termín sám.
(Při objednání pobytu nám do poznámky uveďte, že máte zájem o dárkový poukaz.)

Na určitou částku - DOPORUČUJEME (nejvíce prodávané)
Poukaz je bez výběru konkrétního pobytu a na jakoukoli částku.
Například v hodnotě 200 € a tak si obdarovaný vybere pobyt do 200 €, případně si vybere dražší pobyt a doplatí rozdíl.
Termíny
Rezervujte si pobyt
- Pokud naleznete na jiné webové stránce levnější nabídku na rezervaci téhož pobytu, ubytování a typu pokoje, můžete nás požádat o vrácení rozdílu v ceně.e.
- Předtím, než požádáte o vyrovnání ceny, musíte nám poskytnout odkaz na stránku s konkurenční cenou, která musí být stále dostupná online během ověřování.
- Konkurenční nabídka musí být pro stejné ubytování a stejný typ pokoje, stejnou dobu registrace a odhlášení a stejné stornovací podmínky jako naše nabídka.
V jakém případě nelze požádat o vyrovnání rozdílu ceny?
- Pokud je konkurenční nabídka součástí věrnostního nebo bonusového programu, nelze požádat o vyrovnání rozdílu ceny. Tímto myslíme situaci, kdy zákazník získává slevu jako odměnu za různé aktivity. opakovanou rezervaci, přihlášení se, zadání kódu kuponu nebo doporučení stránky jiným zákazníkům, která vede ke zmenšení původní ceny.
Předtím, než kontaktujete naši zákaznickou podporu, projděte si nejčastější otázky, ve kterých můžete najít odpověď na váš problém a ušetřit tak svůj čas. Viz často kladené otázky - FAQ.
Recenze ubytovacího zařízení
Recenze lázní
Nejčastější otázky o pobytu Silvestr v Bojnicích plný zdraví a odpočinku


