Komplexní léčebný pobyt KLASIK 8% až 23% slevy v období 20.11.2024 - 28.2.2025
Lázně Sliač
Výběr ubytování
Dovolujeme si Vám sdělit, že lázně jsou v provozu do 20.12.2024 a otevírají se s největší pravděpodobností 27.01.2025.
Informace o pobytu
Pobyt zahrnuje
- ubytování
- plná penze formou bufetu
- 3 procedury / noc / podle předpisu lékaře
- vstupní lékařská prohlídka
děti
- Dítě 0 - 2,99 let ZDARMA bez nároku na lůžko a služby.
- Dětská postýlka za příplatek (nutno nahlásit již při rezervaci pobytu).
- Dítě 3 - 16,99 let na přistýlce má v ceně ubytování s plnou penzí.
- Dítě 3 - 16,99 let na pevném lůžku má v ceně ubytování s plnou penzí.
- Mobilní přistýlka na vybraných druzích pokojů pro děti do 12 let zdarma (požadavek mobilní přistýlky je potřeba nahlásit již při rezervaci pobytu).
BONUS pro JUNIORA (2025): vstup na letní koupaliště v letní sezóně nebo 1 x denně vstup do rehabilitačního bazénu mimo letní sezónu v odpoledních hodinách.
Ceník - Příplatky
Platí se na místě při příjezdu na recepci.
- daň z ubytování 1,50 € / osoba / noc, ZTP 0,50 € / osoba / noc (2024), 1 € / osoba / noc (2025)
- přestěhování z důvodu na straně klienta 10 €
- parkování (non stop monitorované kamerovým systémem) 3 € / noc
- pozdní uvolnění pokoje od 10.00 do 16.00 hod. 35 €
Důležité informace
- Pitný režim je zajištěn u každého typu stravování. Dietní režim je možné konzultovat s dietní sestrou.
- Léčebné procedury se poskytují v Lázeňském domě I. a II. pondělí - sobota a jsou poskytovány pouze osobám starším 18 let. V neděli a ve svátek se poskytují pouze vybrané léčebné procedury.
- Dvoulůžkové pokoje jsou převážně s oddělenými postelemi, zařízení má minimální počet dvoulůžkových pokojů s manželskou postelí. V případě zájmu o manželskou postel doporučujeme apartmán, který je s manželskou postelí.
- V nepředvídatelné situaci, například. pandemie a jiné nezaviněné události, bude termín rezervace po vzájemné dohodě bezplatně změněn.
- Ubytování, stravování a procedury nejsou v lázních pod jednou střechou a klienti dojíždějí z KH Palace do Lázeňského domu na procedurym který se nachází v areálu lázní a je vzdálen cca 250 m.
Dvoulůžkové pokoje jsou převážně s oddělenými postelemi, zařízení má minimální počet dvoulůžkových pokojů s manželskou postelí. V případě zájmu o manželskou postel doporučujeme apartmán, který je s manželskou postelí.
- Check in - nástup na pobyt od: 11.00 hod.
- Check out - odhlášení se z pobytu do: 10.00 hod.
- Pobyt začína (stravou): Obědem.
- Pobyt končí (stravou): Snídaně.
- Podávání stravy: Snídaně jsou podávány formou bufetových stolů. Obědy a večeře formou výběru z pěti menu vždy den předem.
- Parkování: Monitorované parkoviště za poplatek.
- Internet: Internet je k dispozici zdarma v hotelové hale.
- Zvířata: V hotelu není možné ubytování se zvířetem.
Pro konkrétní pobyt a termín
Vyberete si z naší nabídky konkrétní pobyt a datum.
(Při objednání pobytu nám do poznámky uveďte, že máte zájem o dárkový poukaz.)
Na konkrétní pobyt bez termínu
Vyberete si z naší nabídky konkrétní pobyt a termín bude otevřen v rámci platnosti pobytu. Obdarovaný nás kontaktuje a vybere si termín sám.
(Při objednání pobytu nám do poznámky uveďte, že máte zájem o dárkový poukaz.)
Na určitou částku - DOPORUČUJEME (nejvíce prodávané)
Poukaz je bez výběru konkrétního pobytu a na jakoukoli částku.
Například v hodnotě 200 € a tak si obdarovaný vybere pobyt do 200 €, případně si vybere dražší pobyt a doplatí rozdíl.
Termíny
Rezervujte si pobyt
- Pokud naleznete na jiné webové stránce levnější nabídku na rezervaci téhož pobytu, ubytování a typu pokoje, můžete nás požádat o vrácení rozdílu v ceně.e.
- Předtím, než požádáte o vyrovnání ceny, musíte nám poskytnout odkaz na stránku s konkurenční cenou, která musí být stále dostupná online během ověřování.
- Konkurenční nabídka musí být pro stejné ubytování a stejný typ pokoje, stejnou dobu registrace a odhlášení a stejné stornovací podmínky jako naše nabídka.
V jakém případě nelze požádat o vyrovnání rozdílu ceny?
- Pokud je konkurenční nabídka součástí věrnostního nebo bonusového programu, nelze požádat o vyrovnání rozdílu ceny. Tímto myslíme situaci, kdy zákazník získává slevu jako odměnu za různé aktivity. opakovanou rezervaci, přihlášení se, zadání kódu kuponu nebo doporučení stránky jiným zákazníkům, která vede ke zmenšení původní ceny.
Předtím, než kontaktujete naši zákaznickou podporu, projděte si nejčastější otázky, ve kterých můžete najít odpověď na váš problém a ušetřit tak svůj čas. Viz často kladené otázky - FAQ.