Pobyt ve stylovém penzionu rázovité goralské vesnice Ždiar
Mountain resort Penzion River
Informace o pobytu
Pobyt zahrnuje
- ubytování
- polopenze podávaná bufetovým výběrem v restauraci penzionu
- WiFi
- parkování
- na pokoji k dispozici rychlovarná konvice a čaj
Hosté mají možnost využít za poplatek služby wellness penzionu. Vstupy do wellness jsou privátní, rezervují se na konkrétní hodinu, na recepci penzionu River. Osušky a ručníky hosté dostanou při vstupu do jacuzzi zdarma.
děti
- 2 děti do 3,99 let bez nároku na lůžko ubytování s polopenzí zdarma.
- Dětská postýlka s prádlem za příplatek 5,00 € / pobyt.
Ceník - Příplatky
Platí se na místě při příjezdu na recepci.
- místní poplatek 2 € / osoba / noc
- late check-out do 13:00 hod. 30 €
- privátní vstup do wellness centra za doplatek dle aktuálního ceníku ubytovacího zařízení
Ceník - Informace
- Domácí zvířátka kvůli charakteru ubytování nejsou povolena. Při dodatečném zjištění bude resort účtovat pokutový příplatek ve výši 100,00 € / noc.
Důležité informace
- Pobyt začína (stravou): Večeří.
- Pobyt končí (stravou): Snídaní.
- Parkování: Bezplatné parkování přímo u penzionu.
- Internet: WiFi připojení na internet zdarma.
- Zvířata: V penzionu není možné ubytování se zvířetem.
- Check in / Check out: 15:00 – 19:00 hod. / 10:00 hod.
Pro konkrétní pobyt a termín
Vyberete si z naší nabídky konkrétní pobyt a datum.
(Při objednání pobytu nám do poznámky uveďte, že máte zájem o dárkový poukaz.)
Na konkrétní pobyt bez termínu
Vyberete si z naší nabídky konkrétní pobyt a termín bude otevřen v rámci platnosti pobytu. Obdarovaný nás kontaktuje a vybere si termín sám.
(Při objednání pobytu nám do poznámky uveďte, že máte zájem o dárkový poukaz.)
Na určitou částku - DOPORUČUJEME (nejvíce prodávané)
Poukaz je bez výběru konkrétního pobytu a na jakoukoli částku.
Například v hodnotě 200 € a tak si obdarovaný vybere pobyt do 200 €, případně si vybere dražší pobyt a doplatí rozdíl.
Termíny
Rezervujte si pobyt
- Pokud naleznete na jiné webové stránce levnější nabídku na rezervaci téhož pobytu, ubytování a typu pokoje, můžete nás požádat o vrácení rozdílu v ceně.e.
- Předtím, než požádáte o vyrovnání ceny, musíte nám poskytnout odkaz na stránku s konkurenční cenou, která musí být stále dostupná online během ověřování.
- Konkurenční nabídka musí být pro stejné ubytování a stejný typ pokoje, stejnou dobu registrace a odhlášení a stejné stornovací podmínky jako naše nabídka.
V jakém případě nelze požádat o vyrovnání rozdílu ceny?
- Pokud je konkurenční nabídka součástí věrnostního nebo bonusového programu, nelze požádat o vyrovnání rozdílu ceny. Tímto myslíme situaci, kdy zákazník získává slevu jako odměnu za různé aktivity. opakovanou rezervaci, přihlášení se, zadání kódu kuponu nebo doporučení stránky jiným zákazníkům, která vede ke zmenšení původní ceny.
Předtím, než kontaktujete naši zákaznickou podporu, projděte si nejčastější otázky, ve kterých můžete najít odpověď na váš problém a ušetřit tak svůj čas. Viz často kladené otázky - FAQ.