Redukční pobyt v lázních se spoustou procedur a vstupem do wellness
Lázne Bardejovské Kúpele
Výběr ubytování
- Dovolujeme si Vás informovat, že v měsících LEDEN, FEBRUÁR A BŘEZEN 2025 bude v Hotelu Ozón probíhat rekonstrukce pokojů 3. patra. Touto cestou se Vám lázně předem omlouvají za zvýšenou hlučnost způsobenou stavebními pracemi během Vašeho pobytu.
- Od 2.1.2025 budou otevřeny KD Ozón, Alžběta a Hotel Alexander. Vilky Diana, František, Mír a Hotel Astória se v novém roce budou otevírat postupně podle poptávky a aktuální potřeby. V měsíci březen se otevře Vilka Fontána.
Informace o pobytu
Pobyt zahrnuje
- ubytování ve vybrané kategorii
- lékařské vstupní vyšetření (EKG, měření tlaku, pulsu, obvodu pasu, vážení, odběry, tukový metabolismus BMI a základní edukace klienta, kontrolní a výstupní vyšetření)
- redukční dieta formou plné penze (strava je servírovaná), stravování je podáváno v hotelu Ozón, bez ohledu na to, kde je klient ubytován
- 1x edukace během pobytu s asistentem výživy
- 2x během pobytu poradenství u psychologa
- edukace s fyzioterapeutem během procedur
- 25 PROCEDUR / pobyt (hydrokineziterapie, skupinový tělocvik, Nordic Walking, + procedury předepsané lékařem)
Ceník - Bonusy
- neomezený vstup do wellness spa bazénový a saunový svět a fitness dle provozních hodin
Ceník - Příplatky
Platí se na místě při příjezdu na recepci.
- místní poplatek 2,50 € / osoba / noc
- doplatek za výběr konkrétní pokoje resp. pokoje s balkónem, pokoje s výhledem na čelní stranu tak, jak je uvedeno v cenících lázní
- parkování podle aktuálně platného ceníku lázní
- časný check in nebo pozdní check out je možný pouze v případě, pokud je pokoj k dispozici za aktuální poplatek (od 10 € / pokoj)
Důležité informace
- Pobyt je možné absolvovať v trvaní výlučne 11 dní /10 nocí/, nie je možné absolvovať kratší pobyt.
- Pobyt je koncipovaný ako skupinový, minimálny počet osôb v jednom termíne je 5, maximálne 12 osôb.
- Pri nižšom počte klientov sa poskytne obmedzený rozsah služieb a zároveň sa poskytne zľava – 10 % z ceny pobytu, pričom sa nebudú poskytovať skupinové procedúry a prednášky. Pobyt sa v takom prípade bude riešiť individuálnou formou, stravovanie bude zabezpečené spolu s ostatnými klientami, pričom raňajky budú bufetové, večere a obedy tzv. delená strava.
- Check in - nástup na pobyt od: 11.00 hod.
- Check out - odhlášení se z pobytu do: 10.00 hod.
- Pobyt začína (stravou): Obědem.
- Pobyt končí (stravou): Snídaní.
- Podávání stravy: Podávání stravy v hotelu Ozón: snídaně 7:00 - 9:00, oběd 11:30 - 13:00, večeře 17:30 - 19:00.
- Parkování: Monitorované parkoviště u hotelu Ozón za poplatek (slevy z parkovného platí pro držitele parkovacího průkazu pro fyzickou osobu se zdravotním postižením, sleva je 50% z cen parkovného). Možnost pronájmu garáže za poplatek resp. placené parkoviště u vilky Matilda.
- Internet: WiFi připojení v hotelích Alexander, Astória, Alžběta, Ozón a zdarma WiFi připojení pro klienty ostatních ubytovacích zařízení na recepci v hotelu Ozón.
- Zvířata: V lázních je možné ubytování se zvířetem ve vyhrazených zařízeních (vilkách).
Upozorňujeme klienty, že v lázeňských hotelech se nenacházejí manželské lůžka ale lůžka, které se dají v případě potřeby k sobě přisunout.
Pro konkrétní pobyt a termín
Vyberete si z naší nabídky konkrétní pobyt a datum.
(Při objednání pobytu nám do poznámky uveďte, že máte zájem o dárkový poukaz.)
Na konkrétní pobyt bez termínu
Vyberete si z naší nabídky konkrétní pobyt a termín bude otevřen v rámci platnosti pobytu. Obdarovaný nás kontaktuje a vybere si termín sám.
(Při objednání pobytu nám do poznámky uveďte, že máte zájem o dárkový poukaz.)
Na určitou částku - DOPORUČUJEME (nejvíce prodávané)
Poukaz je bez výběru konkrétního pobytu a na jakoukoli částku.
Například v hodnotě 200 € a tak si obdarovaný vybere pobyt do 200 €, případně si vybere dražší pobyt a doplatí rozdíl.
Termíny
Rezervujte si pobyt
- Pokud naleznete na jiné webové stránce levnější nabídku na rezervaci téhož pobytu, ubytování a typu pokoje, můžete nás požádat o vrácení rozdílu v ceně.e.
- Předtím, než požádáte o vyrovnání ceny, musíte nám poskytnout odkaz na stránku s konkurenční cenou, která musí být stále dostupná online během ověřování.
- Konkurenční nabídka musí být pro stejné ubytování a stejný typ pokoje, stejnou dobu registrace a odhlášení a stejné stornovací podmínky jako naše nabídka.
V jakém případě nelze požádat o vyrovnání rozdílu ceny?
- Pokud je konkurenční nabídka součástí věrnostního nebo bonusového programu, nelze požádat o vyrovnání rozdílu ceny. Tímto myslíme situaci, kdy zákazník získává slevu jako odměnu za různé aktivity. opakovanou rezervaci, přihlášení se, zadání kódu kuponu nebo doporučení stránky jiným zákazníkům, která vede ke zmenšení původní ceny.
Předtím, než kontaktujete naši zákaznickou podporu, projděte si nejčastější otázky, ve kterých můžete najít odpověď na váš problém a ušetřit tak svůj čas. Viz často kladené otázky - FAQ.