Speciální pobyt Senior s balíčkem služeb za výbornou cenu
Lázně Lúčky
Výběr ubytování
Speciální akce v dependace pro klienty nad 60 let. Vyzkoušejte balíček služeb za zvýhodněnou cenu v termínu 08.12. - 20.12.2024.
Cena platí pouze na základní lůžko, neplatí na příplatek za neobsazené lůžko a neplatí ani pro děti.
Informace o pobytu
Pobyt zahrnuje
- ubytování ve vybrané kategorii
- plná penze formou bufetových stolů
- vstupní lékařská prohlídka
- v průměru 2 léčebné procedury na noc podle předpisu lázeňského lékaře na základě momentálního zdravotního stavu klienta (kromě neděle a svátků)
- 1x vstup do bazénů za každou noc dle výběru (2 hod. venkovní bazén / 1 hod. vnitřní bazén)
- 1x 1-hod. vstup do vitálního světa za pobyt
- za každou další noc se přičtou adekvátně služby
Ceník - Bonusy
- pitná kúra z pramene HGL-3 nebo Valentýna zdarma
- welcome drink, lázeňské víno a župan na pokoji
- dárek při oslavě narozenin
- připojení na internet
- slevová karta Liptov Region Card zdarma
děti
- Dítě do 18 mesiacov zdarma, bez nároku na lůžko a stravu, vstup do bazénů podle pobytu dospělé osoby, se kterou je dítě na pobytu.
- Dítě 18 měsíců - 5,99 let 20 € se stravou, bez nároku na lůžko, 1 vstup do bazénů denně dle pobytu dospělé osoby, se kterou je dítě k pobytu.
- Dítě 6 - 12,99 let má v ceně pobytu ubytování, plnou penzi, konzultaci s lékařem, 1 léčebnou proceduru / noc (kromě neděle a svátků), 1 vstup do bazénů denně podle pobytu dospělé osoby, se kterou je dítě na pobytu, slevovou kartu Liptov Region Card.
Ceník - Příplatky
Platí se na místě při příjezdu na recepci.
- místní poplatek 1,30 € / osoba / noc
- za neomezený vstup do venkovních bazénů a saun dle aktuálně platného ceníku lázní
Ceník - Informace
Ubytovací zařízení může v individuálních případech nabídnout klientovi i jiné než dohodnuté a potvrzené ubytování při zachování jeho standardu. Bonusy v ceně pobytu se v případě jejich nevyužití nenahrazují žádnými dodatečnými službami ani finanční kompenzací.
Důležité informace
- Pro osoby od 60 let.
- Check in - nástup na pobyt od: 11.00 hod.
- Check out - odhlášení se z pobytu do: 10.00 hod.
- Nástupní den: Nástup na pobyt je možný v libovolný den, pobyty s nástupem v čtvrtek, pátek a sobotu jen s minimální délkou od 3 nocí.
- Pobyt začína (stravou): Obědem.
- Pobyt končí (stravou): Snídaní.
- Parkování: Parkování na parkovištích P1 a P2 chráněných kamerovým systémem je zpoplatněno dle aktuálního ceníku lázní.
- Internet: V lázních jsou dvě možnosti využívání internetového připojení: WiFi připojení (Liptov, Adam, Diana, Barbora, Choč, Kubo) nebo připojení přes kabel (Cyril, Maja). Kabel je možné zakoupit si na recepci. Internet je zdarma.
- Zvířata: Pobyt se zvířetem není z hygienických důvodů v lázních možný.
- Check in / Check out: Nástup na pobyt závisí na druhu pobytu. Pokud pobyt začíná obědem, check in je po 12:00 hod. Pokud pobyt začíná večeří, check in je po 14:00 hod., Check out do 10:00 hod.
Pro konkrétní pobyt a termín
Vyberete si z naší nabídky konkrétní pobyt a datum.
(Při objednání pobytu nám do poznámky uveďte, že máte zájem o dárkový poukaz.)
Na konkrétní pobyt bez termínu
Vyberete si z naší nabídky konkrétní pobyt a termín bude otevřen v rámci platnosti pobytu. Obdarovaný nás kontaktuje a vybere si termín sám.
(Při objednání pobytu nám do poznámky uveďte, že máte zájem o dárkový poukaz.)
Na určitou částku - DOPORUČUJEME (nejvíce prodávané)
Poukaz je bez výběru konkrétního pobytu a na jakoukoli částku.
Například v hodnotě 200 € a tak si obdarovaný vybere pobyt do 200 €, případně si vybere dražší pobyt a doplatí rozdíl.
Termíny
Rezervujte si pobyt
- Pokud naleznete na jiné webové stránce levnější nabídku na rezervaci téhož pobytu, ubytování a typu pokoje, můžete nás požádat o vrácení rozdílu v ceně.e.
- Předtím, než požádáte o vyrovnání ceny, musíte nám poskytnout odkaz na stránku s konkurenční cenou, která musí být stále dostupná online během ověřování.
- Konkurenční nabídka musí být pro stejné ubytování a stejný typ pokoje, stejnou dobu registrace a odhlášení a stejné stornovací podmínky jako naše nabídka.
V jakém případě nelze požádat o vyrovnání rozdílu ceny?
- Pokud je konkurenční nabídka součástí věrnostního nebo bonusového programu, nelze požádat o vyrovnání rozdílu ceny. Tímto myslíme situaci, kdy zákazník získává slevu jako odměnu za různé aktivity. opakovanou rezervaci, přihlášení se, zadání kódu kuponu nebo doporučení stránky jiným zákazníkům, která vede ke zmenšení původní ceny.
Předtím, než kontaktujete naši zákaznickou podporu, projděte si nejčastější otázky, ve kterých můžete najít odpověď na váš problém a ušetřit tak svůj čas. Viz často kladené otázky - FAQ.