Speciální lázeňský pobyt s plnou penzí, procedurami, bazény a wellness. SLEVA
Výběr ubytování
Informace o pobytu
Pobyt zahrnuje
- ubytování
- plná penze formou bufetových stolů (v den příjezdu večeře, druhý den pobytu plná penze, v den odjezdu snídaně)
- konzultace s lékařem
- lázeňské procedury: 1× klasická masáž, 1× minerální vana, 1× vstup do solné jeskyně nebo kardiofitness
- 1x vstup do vitálního světa (2 noci), 2x vstup do vitálního světa (3 noci)
- neomezený vstup do venkovních bazénů (venkovní rekreační bazén s teplotou vody 28 – 33°C, venkovní sedací bazén s léčivou minerální vodou o teplotě 36 – 38°C, atrakce - vzduchová lehátka, protiproud, vodní číše, podhladinové osvětlení, masážní trysky, chrliče vody)
Ceník - Bonusy
- welcome drink
- župan na pokoji
- víno na pokoji
- 1× procedura - parafín navíc + oběd formou bufetových stolů (při pobytu od 4 nocí)
- Liptov Region Card
- WiFi
děti
- Dítě do 18 měsíců včetně zdarma, bez nároku na lůžko a stravu, vstup do bazénů podle pobytu dospělé osoby, se kterou je dítě na pobytu.
- Dítě 18 měsíců - 5,99 let se stravou, bez nároku na lůžko, 1 vstup do bazénů denně dle pobytu dospělé osoby, se kterou je dítě k pobytu 20 € / noc.
- Dítě 6 - 12,99 let sleva 30 % z ceny ubytování. Cena zahrnuje: ubytování, plnou penzi, v průměru 1 léčebnou proceduru za noc (kromě neděle a svátků), vstup do bazénů za noc dle pobytu dospělé osoby, Za každou další noc se připočtou adekvátní služby. Slevová karta Liptov Region Card zdarma na vyžádání.
Ceník - Příplatky
Platí se na místě při příjezdu na recepci.
- místní poplatek 1,30 € / osoba / noc
- late chceck out do 13.00 hod 30 € / pokoj
Ceník - Informace
- Pobyt na 2 noci platí s nástupem neděle, pondělí, úterý, středa, čtvrtek.
- Pobyt na 3,4 a 6 nocí platí s nástupem během celého týdne (možnost spojení 2 pobytů, tzn. 2 + 2 noci = 4 noci a 3 + 3 = 6 nocí).
Důležité informace
- Check in - nástup na pobyt od: 14.00 hod.
- Check out - odhlášení se z pobytu do: 10.00 hod.
- Pobyt začína (stravou): Večeří.
- Pobyt končí (stravou): Snídaní.
- Parkování: Parkování na parkovištích P1 a P2 chráněných kamerovým systémem je zpoplatněno dle aktuálního ceníku lázní.
- Internet: V lázních jsou dvě možnosti využívání internetového připojení: WiFi připojení (Liptov, Adam, Diana, Barbora, Choč, Kubo) nebo připojení přes kabel (Cyril, Maja). Kabel je možné zakoupit si na recepci. Internet je zdarma.
- Zvířata: Pobyt se zvířetem není z hygienických důvodů v lázních možný.
- Check in / Check out: Nástup na pobyt závisí na druhu pobytu. Pokud pobyt začíná obědem, check in je po 12:00 hod. Pokud pobyt začíná večeří, check in je po 14:00 hod., Check out do 10:00 hod.
Pro konkrétní pobyt a termín
Vyberete si z naší nabídky konkrétní pobyt a datum.
(Při objednání pobytu nám do poznámky uveďte, že máte zájem o dárkový poukaz.)
Na konkrétní pobyt bez termínu
Vyberete si z naší nabídky konkrétní pobyt a termín bude otevřen v rámci platnosti pobytu. Obdarovaný nás kontaktuje a vybere si termín sám.
(Při objednání pobytu nám do poznámky uveďte, že máte zájem o dárkový poukaz.)
Na určitou částku - DOPORUČUJEME (nejvíce prodávané)
Poukaz je bez výběru konkrétního pobytu a na jakoukoli částku.
Například v hodnotě 200 € a tak si obdarovaný vybere pobyt do 200 €, případně si vybere dražší pobyt a doplatí rozdíl.
Termíny
Rezervujte si pobyt
- Pokud naleznete na jiné webové stránce levnější nabídku na rezervaci téhož pobytu, ubytování a typu pokoje, můžete nás požádat o vrácení rozdílu v ceně.e.
- Předtím, než požádáte o vyrovnání ceny, musíte nám poskytnout odkaz na stránku s konkurenční cenou, která musí být stále dostupná online během ověřování.
- Konkurenční nabídka musí být pro stejné ubytování a stejný typ pokoje, stejnou dobu registrace a odhlášení a stejné stornovací podmínky jako naše nabídka.
V jakém případě nelze požádat o vyrovnání rozdílu ceny?
- Pokud je konkurenční nabídka součástí věrnostního nebo bonusového programu, nelze požádat o vyrovnání rozdílu ceny. Tímto myslíme situaci, kdy zákazník získává slevu jako odměnu za různé aktivity. opakovanou rezervaci, přihlášení se, zadání kódu kuponu nebo doporučení stránky jiným zákazníkům, která vede ke zmenšení původní ceny.
Předtím, než kontaktujete naši zákaznickou podporu, projděte si nejčastější otázky, ve kterých můžete najít odpověď na váš problém a ušetřit tak svůj čas. Viz často kladené otázky - FAQ.