Pobyt zaměřený na období po překonání onemocnění COVID-19
Lázně Nový Smokovec
Výběr ubytování
Informace o pobytu
Pobyt zahrnuje
- ubytování
- plná penze / snídaně formou bufetu, obědy a večeře o 3 chodech
- vstupní a výstupní lékařská konzultace
- vstupní a výstupní spirometrické vyšetření
- 24 procedur za 10 dní (každá další noc 2 procedury denně) / přesnou skladbu procedur určí lékař po zhodnocení zdravotního stavu pacienta
- vstup do relax zóny s bazénem
Ceník - Bonusy
- WiFi
- trezor
- možnost zakoupení jízdenek na TEŽ
- možnost dokoupení wellness a procedur až po konzultaci s lékařem
- 20 % sleva na vstup do AquaCity Poprad
- 50 % sleva z cen procedur při 2 a více přenocováních (proceduru si lze zakoupit na recepci)
- pojištění na zásah horské služby při úhradě místní daně
- zapůjčení společenských her ZDARMA
- zajímavá sleva v restauraci Svišť
Ceník - Příplatky
Platí se na místě při příjezdu na recepci.
- místní poplatek 3,50 € / osoba / noc (BENEFIT pro návštěvníky ubytované na území města Vysoké Tatry a zapsaných v evidenci ubytovaných osob, od kterých se vybrala daň za ubytování: pojištění na zásah Horské záchranné služby. Pojištění platí od příjezdu na ubytování (check in) po odjezd z ubytování (check out)).
- parkování 7,50 € / noc v uzavřeném areálu do zaplnění kapacity
- doplňkové služby
Ceník - Informace
- Možnost prodloužení pobytu. Cena za každou další noc zahrnuje ubytování, plnou penzi a 2 procedury.
Důležité informace
- Nástup na pobyt pondělí, úterý a středa do 15:00 hod.
- Potřebné předložit doporučení k pobytu od obvodního lékaře nebo specialisty.
- Konzultaci s lékařem je možné absolvovat denně kromě víkendů a svátků v době 7.30 - 15.00 hod.
- Check in - nástup na pobyt od: od 13.00 hod. do 15.00 hod.
- Check out - odhlášení se z pobytu do: 10.00 hod.
- Nástupní den: Pondělí, úterý a středa.
- Pobyt začína (stravou): Obědem.
- Pobyt končí (stravou): Snídaní.
- Podávání stravy: Stravování se podává v hotelu Palace. Ra (bufet) 7:30 - 9:30 O (výběr ze tří menu) 11:30 - 13:30 VE (výběr ze tří menu) 17:00 - 19:30.
- Parkování: Parkování je možné na kamerami monitorovaném parkovišti za poplatek.
- Internet: WiFi připojení zdarma.
- Zvířata: Ubytování se zvířetem v lázních není možné.
Pro konkrétní pobyt a termín
Vyberete si z naší nabídky konkrétní pobyt a datum.
(Při objednání pobytu nám do poznámky uveďte, že máte zájem o dárkový poukaz.)
Na konkrétní pobyt bez termínu
Vyberete si z naší nabídky konkrétní pobyt a termín bude otevřen v rámci platnosti pobytu. Obdarovaný nás kontaktuje a vybere si termín sám.
(Při objednání pobytu nám do poznámky uveďte, že máte zájem o dárkový poukaz.)
Na určitou částku - DOPORUČUJEME (nejvíce prodávané)
Poukaz je bez výběru konkrétního pobytu a na jakoukoli částku.
Například v hodnotě 200 € a tak si obdarovaný vybere pobyt do 200 €, případně si vybere dražší pobyt a doplatí rozdíl.
Termíny
Rezervujte si pobyt
- Pokud naleznete na jiné webové stránce levnější nabídku na rezervaci téhož pobytu, ubytování a typu pokoje, můžete nás požádat o vrácení rozdílu v ceně.e.
- Předtím, než požádáte o vyrovnání ceny, musíte nám poskytnout odkaz na stránku s konkurenční cenou, která musí být stále dostupná online během ověřování.
- Konkurenční nabídka musí být pro stejné ubytování a stejný typ pokoje, stejnou dobu registrace a odhlášení a stejné stornovací podmínky jako naše nabídka.
V jakém případě nelze požádat o vyrovnání rozdílu ceny?
- Pokud je konkurenční nabídka součástí věrnostního nebo bonusového programu, nelze požádat o vyrovnání rozdílu ceny. Tímto myslíme situaci, kdy zákazník získává slevu jako odměnu za různé aktivity. opakovanou rezervaci, přihlášení se, zadání kódu kuponu nebo doporučení stránky jiným zákazníkům, která vede ke zmenšení původní ceny.
Předtím, než kontaktujete naši zákaznickou podporu, projděte si nejčastější otázky, ve kterých můžete najít odpověď na váš problém a ušetřit tak svůj čas. Viz často kladené otázky - FAQ.