Léčebný pobyt RELAX určený na eliminaci stresu běžného života
Lázně Trenčianske Teplice
Výběr ubytování
Do 31.03.2013 v LD Pax platí akce jednolůžkový pokoj bez příplatku.
Předpokládaná uzávěrka a otevření LD a LH lázní 2023 / 2024:
- KH PAX od 8.12.2024 do 27.12.2024 zavřeno
- KH KRYM od 6.1.2025 do 2.2.2025 zavřeno
- KH SLOVAKIA od 2.12.2024 do 27.12.2024 zavřeno
- LD ATLANTIS od 15.12.2024 do 31.3.2025 zavřeno
- LD ESPLANADE od 2.12.2024 do 31.3.2025 zavřeno
- Bazén GRAND od 6.1.2025 do 7.2.2025 zavřený
Informace o pobytu
Pobyt zahrnuje
- ubytování
- stravování / dietní a vegetariánská strava možná
KRYM, PAX / polopenze / snídaně a večeře formou bufetových stolů (možnost dokoupení obědů)
ATLANTIS / polopenze / snídaně formou bufetu, večeře výběr z menu (možnost dokoupení obědů) - vstupní konzultace s lékařem na požádání
- 8 a více (2 procedury denně)
KRYM, PAX, ATLANTIS / termální koupel, perličková přísadová koupel, masáž, plavání, rašelina / limoplast, relaxace / sauna
Ceník - Bonusy
- 1x Velký wellness okruh v Hotelu Slovakia 120 min. / 4 noci
- v době provozu denně vstup do venkovního bazénu GRAND (80 min.)
- 10 % sleva při dokoupení vybraných procedur
-
10 % sleva na wellness okruhy
děti
- Děti do 2,99 let bez nároku na lůžko a stravu zdarma.
- Děti 3 - 15 let sleva 50 % z ceny pobytu. V cene pobytu mají ubytování, stravu a plavání ve venkovním bazénu. Procedury jsou poskytovány osobám od 18 let.
Ceník - Příplatky
Platí se na místě při příjezdu na recepci.
- plná penze / oběd hotel Krym, Pax, Slovakia 10 € / osoba / noc, hotel Atlantis 7 € / osoba / noc
- místní poplatek 1,80 € / osoba / noc + administrativní poplatek 0,40 € / osoba / noc
- parkování (U jednotlivých ubytovacích zařízení či na Hospodářském dvoře nebo na městských parkovacích plochách. Vyhrazená parkovací místa Lázní jsou zpoplatněna částkou 3 € / den a jsou určena výhradně pro ubytované klienty. Ubytovaní hosté, kteří jsou držiteli průkazů ZTP/S, mohou na těchto parkovat bezplatně Vyhrazená parkovací místa není možné předem rezervovat Městská parkovací místa jsou zpoplatněna dle platných sazeb města Trenčianské Teplice Klient má možnost zakoupit si parkovací lístek v parkovacím automatu nebo si může zakoupit městské (3/7/10 nebo 15-ti denní) parkovací karty , dostupné i na recepcích lázeňských hotelů.)
- Možnost dopravy ze železniční stanice odvoz a dovoz - směr železniční stanice - Lázně Trenčianske Teplice a zpět - potřeba nahlásit na recepci vašeho hotelu 48 hodin předem.
Důležité informace
- Procedury jsou pevně stanoveny a nelze je měnit. Je možné dokoupit si další procedury na místě.
- Pokud jsou klientovi poskytnuty v den nástupu procedury, na den odjezdu se mu procedury již nečasuji a opačně.
- Klient má v ceně možnost konzultace s lékařem, v případě zájmu o termín, je třeba kontaktovat vrchní sestru nebo pohotovostní lékařskou službu.
- V rámci konzultace může lékař doporučit klientovi jakoukoli další proceduru (z ceníku procedur) nad rámec již pevně stanovených procedur v pobytu, s přihlédnutím na zdravotní stav klienta.
- Klienti, kteří si nepřejí snídat si mohou zvolit ovocné snídaně.
- Check in - nástup na pobyt od: 15.00 hod.
- Check out - odhlášení se z pobytu do: 10.00 hod.
- Nástupní den: Denně kromě soboty.
- Pobyt začína (stravou): Večeří do 18.45 hod.
- Pobyt končí (stravou): Snídaní.
- Podávání stravy: Strava je podávána v závislosti na druhu pobytu. V jednotlivých léčebných domech je vždy v jednotném čase, kromě LD Slovakia, zde se strava podává na 2 směny. Snídaně 7:00 - 9:00, oběd 11:45 - 13:30, večeře 17:15 - 18:30 hod. Konkrétní způsob stravování k Vámi vybranému balíku dostanete při příjezdu na recepci.
- Parkování: U jednotlivých ubytovacích zařízení či na Hospodářském dvoře nebo na městských parkovacích plochách. Vyhrazená parkovací místa Lázní jsou zpoplatněna částkou 3 € / den a jsou určena výhradně pro ubytované klienty. Ubytovaní hosté, kteří jsou držiteli průkazů ZTP/S, mohou na těchto parkovat bezplatně Vyhrazená parkovací místa není možné předem rezervovat Městská parkovací místa jsou zpoplatněna dle platných sazeb města Trenčianské Teplice Klient má možnost zakoupit si parkovací lístek v parkovacím automatu nebo si může zakoupit městské (3/7/10 nebo 15-ti denní) parkovací karty , dostupné i na recepcích lázeňských hotelů.
- Internet: WiFi připojení na internet v KH Pax, Krym a Slovakia zdarma. V ostatních léčebných domech není připojení na internet k dispozici.
- Zvířata: Ubytování se zvířetem v lázních nelze až na KH Pax a to za poplatek.
- Check in / Check out: Nástup na pobyt od: 15.00 hod. (v pátek se na pobyty, kde je nutná lékařská konzultace nastupuje po 11:00 hod.). Odhlášení se z pobytu do: 10.00 hod. (pokud se nastupuje na pobyt v pátek po 11.00 hod., check out je do 9:00.).
Pro konkrétní pobyt a termín
Vyberete si z naší nabídky konkrétní pobyt a datum.
(Při objednání pobytu nám do poznámky uveďte, že máte zájem o dárkový poukaz.)
Na konkrétní pobyt bez termínu
Vyberete si z naší nabídky konkrétní pobyt a termín bude otevřen v rámci platnosti pobytu. Obdarovaný nás kontaktuje a vybere si termín sám.
(Při objednání pobytu nám do poznámky uveďte, že máte zájem o dárkový poukaz.)
Na určitou částku - DOPORUČUJEME (nejvíce prodávané)
Poukaz je bez výběru konkrétního pobytu a na jakoukoli částku.
Například v hodnotě 200 € a tak si obdarovaný vybere pobyt do 200 €, případně si vybere dražší pobyt a doplatí rozdíl.
Termíny
Rezervujte si pobyt
- Pokud naleznete na jiné webové stránce levnější nabídku na rezervaci téhož pobytu, ubytování a typu pokoje, můžete nás požádat o vrácení rozdílu v ceně.e.
- Předtím, než požádáte o vyrovnání ceny, musíte nám poskytnout odkaz na stránku s konkurenční cenou, která musí být stále dostupná online během ověřování.
- Konkurenční nabídka musí být pro stejné ubytování a stejný typ pokoje, stejnou dobu registrace a odhlášení a stejné stornovací podmínky jako naše nabídka.
V jakém případě nelze požádat o vyrovnání rozdílu ceny?
- Pokud je konkurenční nabídka součástí věrnostního nebo bonusového programu, nelze požádat o vyrovnání rozdílu ceny. Tímto myslíme situaci, kdy zákazník získává slevu jako odměnu za různé aktivity. opakovanou rezervaci, přihlášení se, zadání kódu kuponu nebo doporučení stránky jiným zákazníkům, která vede ke zmenšení původní ceny.
Předtím, než kontaktujete naši zákaznickou podporu, projděte si nejčastější otázky, ve kterých můžete najít odpověď na váš problém a ušetřit tak svůj čas. Viz často kladené otázky - FAQ.