Seniorský relax pobyt s neomezeným wellness a termální léčivou vodou
Hotel Termál ★★★ Vyhne
Informace o pobytu
Pobyt zahrnuje
- ubytování
- uvítací nápoj
- 1x za pobyt kávička s koláčem
- polopenze / snídaně a večeře formou bufetu (hotel si vyhrazuje právo na změnu formy servírování stravy v závislosti na jeho obsazenosti)
- denní vstup do hotelového wellness v době provozních hodin
- hotelové wellness zahrnuje relaxační bazén a oddechový bazén s denně čerstvou termální vodou o teplotě 34°C - 36°C, venkovní výplavový bazén s ohřívanou vodou, tepidárium s hvězdným nebem, tři druhy saun s oddechovým prostorem, ochlazovacím bazénem a vědrem odvahy, oddych místnost s krbem, solnou inhalační místnost
- termální voda je složením stejná, jako v nedalekých lázních Sklené Teplice, lázních zaměřených na léčbu a prevenci nemocí pohybového ústrojí
Pobyt pro osoby nad 62 let, v případě dvojice musí danou podmínku splňovat alespoň jedna osoba.
Ceník - Bonusy
- župan na pokoji
- osuška navíc
- parkování (parkoviště s kamerovým systémem)
- WiFi připojení v celém hotelu
- stolní tenis, zapůjčení společenských her
děti
- Děti do 2,99 let bez nároku na lůžko a stravu zdarma.
- Dětská postýlka za doplatek.
Ceník - Příplatky
Platí se namístě při příchodu na recepci.
- místní poplatek 1 € / osoba / noc
- kulečník, stolní fotbal
Důležité informace
- Kvůli komplikovanějším požadavkům hostů na stravování prosíme, aby každý host, který potřebuje speciální stravování, své požadavky odkomunikoval přímo s hotelem přes recepci. Stát uznává 3 diety: bezlepkovou, diabetickou a šetřící. K dané dietě je host povinen se prokázat potvrzením od doktora. V hotelu mají problém uspokojit stále se zvětšující dietní potřeby hostů a také je velmi náročné po personální stránce vše zajistit. Proto pokud nebude v silách hotelu zajistit jejich stravovací potřeby, bude muset hotel některé hosty odmítnout.
- Od roku 2024 již nejsou k dispozici žádné pokoje pro hosty s domácími zvířátky. K tomuto kroku musel hotel přistoupit na základě pravidelných problémů, které zažíval právě s hosty a jejich domácími zvířátky. Hosté nerespektovali ubytovací nařízení a některá zvířata ohrožovala i další hosty. Zvířata tak budou mít přístup jen do Lobby baru a týká se to jen návštěvníků, kteří nebudou v hotelu ubytováni. Zvířata nemají povolen vstup do wellness centra, restaurace, kongresových prostor a ubytovací části hotelu.
WELLNESS CENTRUM OTEVŘENO DENNĚ OD 10:00 DO 22:00 hod. MIMO SANITACNÝCH DNÍ.
- Check in - nástup na pobyt od: 14.00 hod.
- Check out - odhlášení se z pobytu do: 10.00 hod.
- Nástupní den: Neděle. Pobyt od neděle do pátku.
- Pobyt začína (stravou): Večeří.
- Pobyt končí (stravou): Snídaní.
- Parkování: Bezplatné, nehlídané parkoviště, monitorované kamerovým systémem s 30 parkovacími místy.
- Internet: WiFi v celém hotelu.
- Zvířata: V hotelu není možné ubytování se zvířetem.
Pro konkrétní pobyt a termín
Vyberete si z naší nabídky konkrétní pobyt a datum.
(Při objednání pobytu nám do poznámky uveďte, že máte zájem o dárkový poukaz.)
Na konkrétní pobyt bez termínu
Vyberete si z naší nabídky konkrétní pobyt a termín bude otevřen v rámci platnosti pobytu. Obdarovaný nás kontaktuje a vybere si termín sám.
(Při objednání pobytu nám do poznámky uveďte, že máte zájem o dárkový poukaz.)
Na určitou částku - DOPORUČUJEME (nejvíce prodávané)
Poukaz je bez výběru konkrétního pobytu a na jakoukoli částku.
Například v hodnotě 200 € a tak si obdarovaný vybere pobyt do 200 €, případně si vybere dražší pobyt a doplatí rozdíl.
Termíny
Rezervujte si pobyt
- Pokud naleznete na jiné webové stránce levnější nabídku na rezervaci téhož pobytu, ubytování a typu pokoje, můžete nás požádat o vrácení rozdílu v ceně.e.
- Předtím, než požádáte o vyrovnání ceny, musíte nám poskytnout odkaz na stránku s konkurenční cenou, která musí být stále dostupná online během ověřování.
- Konkurenční nabídka musí být pro stejné ubytování a stejný typ pokoje, stejnou dobu registrace a odhlášení a stejné stornovací podmínky jako naše nabídka.
V jakém případě nelze požádat o vyrovnání rozdílu ceny?
- Pokud je konkurenční nabídka součástí věrnostního nebo bonusového programu, nelze požádat o vyrovnání rozdílu ceny. Tímto myslíme situaci, kdy zákazník získává slevu jako odměnu za různé aktivity. opakovanou rezervaci, přihlášení se, zadání kódu kuponu nebo doporučení stránky jiným zákazníkům, která vede ke zmenšení původní ceny.
Předtím, než kontaktujete naši zákaznickou podporu, projděte si nejčastější otázky, ve kterých můžete najít odpověď na váš problém a ušetřit tak svůj čas. Viz často kladené otázky - FAQ.