Zvýhodněný wellness pobyt s polopenzí a 2 lázeňskými procedurami i pro seniory
Hotel Máj ★★★ Piešťany
Informace o pobytu
Pobyt zahrnuje
- ubytování ve vybraném typu pokoje
- olopenze/snídaně formou teplého nebo studeného bufetu, servírovaná večeře s výběrem z 5-ti menu + salátový bufet (možnost přizpůsobení dietním potřebám na požádání)
- Welcome drink
- eomezený vstup do hotelového krytého bazénu s teplotou vody 30 - 33°C
- 2 lázeňské procedury / pobyt: 1× horký parafango zábal, 1× minerální bazén „Zrcadliště“
- WiFi
- parkování zdarma na veřejném parkovišti
Ceník - Bonusy
- nordic Walking palice k dispozícii na vyžiadanie ZDARMA – 1/2 dňa
- tanečné večery s hotelovým „Jump Bandom“ (v stredu a piatok)
- fitness neobmedzene
- free WiFi v celém hotelu i v pokojích
- internetový koutek v hale s připojením na internet zdarma
děti
- Děti do 2,99 let zdarma (na lůžku s rodiči a bez stravy, dětská postýlka za příplatek).
- Děti 3 - 11,99 let (pobyt se předpokládá bez služeb Relax centra se 2 dospělými osobami a s dětskou porcí) t.j. dítě má zahrnuty v ceně ubytování, stravu a vstup do hotelového bazénu.
- Ceny pro děti ve věku 12 - 17,99 let na vyžádání!
Ceník - Příplatky
Platí se na místě při příjezdu na recepci.
- městský poplatek 2 € / osoba / noc pro dospělé osoby a 0,20 € / osoba / noc pro osoby do 18 let
- obed (výber z 5-tich jedál): 12 € / osoba / deň (obed treba nahlásiť deň vopred)
- 1× klasická masáž chrbta 20 min. 17 €
- možnosť zakúpenia ďalších procedúr podľa platného cenníka hotela
- služby Beauty centra, léčebně-relaxační služby Relax centra a další hotelové služby
- parkování za příplatek v hotelových parkovacích boxech 6 € / noc
Ceník - Informace
- V případě zájmu o delší pobyt vám vypracujeme cenovou nabídku.
Důležité informace
- Při rezervaci pobytu je nezbytné uvést obě jména všech účastníků pobytu z důvodu časování procedur.
- Check in - nástup na pobyt od: 14.00 hod.
- Check out - odhlášení se z pobytu do: 10.00 hod.
- Pobyt začína (stravou): Večeří.
- Pobyt končí (stravou): Snídaní.
- Podávání stravy:
Snídaně podávané od 7:00 do 9:30 hod. formou bohatého teplého a studeného bufetu, v sobotu av neděli podávání snídaní prodlouženo. Obědy a večeře si ubytovaní hosté s polopenzí / plnou penzí objednávají den předem výběrem z 6 menu (v den příchodu není výběr možný). Obědy se podávají od 11:30 do 14:00 hod., Večeře od 17:45 do 20:00 hod.
- Parkování: 1. Bezplatné parkování na spodním parkovišti hotelu, 2. uzamykatelné parkovací místo, 3. privátní parkování ve dvoře hotelu.
- Internet: WiFi signál v celém hotelu, i na pokojích, v hale jsou dva hotelové počítače s připojením na internet.
- Zvířata: Ubytování s domácím zvířetem není povoleno.


Pro konkrétní pobyt a termín
Vyberete si z naší nabídky konkrétní pobyt a datum.
(Při objednání pobytu nám do poznámky uveďte, že máte zájem o dárkový poukaz.)

Na konkrétní pobyt bez termínu
Vyberete si z naší nabídky konkrétní pobyt a termín bude otevřen v rámci platnosti pobytu. Obdarovaný nás kontaktuje a vybere si termín sám.
(Při objednání pobytu nám do poznámky uveďte, že máte zájem o dárkový poukaz.)

Na určitou částku - DOPORUČUJEME (nejvíce prodávané)
Poukaz je bez výběru konkrétního pobytu a na jakoukoli částku.
Například v hodnotě 200 € a tak si obdarovaný vybere pobyt do 200 €, případně si vybere dražší pobyt a doplatí rozdíl.
Termíny
Rezervujte si pobyt
- Pokud naleznete na jiné webové stránce levnější nabídku na rezervaci téhož pobytu, ubytování a typu pokoje, můžete nás požádat o vrácení rozdílu v ceně.e.
- Předtím, než požádáte o vyrovnání ceny, musíte nám poskytnout odkaz na stránku s konkurenční cenou, která musí být stále dostupná online během ověřování.
- Konkurenční nabídka musí být pro stejné ubytování a stejný typ pokoje, stejnou dobu registrace a odhlášení a stejné stornovací podmínky jako naše nabídka.
V jakém případě nelze požádat o vyrovnání rozdílu ceny?
- Pokud je konkurenční nabídka součástí věrnostního nebo bonusového programu, nelze požádat o vyrovnání rozdílu ceny. Tímto myslíme situaci, kdy zákazník získává slevu jako odměnu za různé aktivity. opakovanou rezervaci, přihlášení se, zadání kódu kuponu nebo doporučení stránky jiným zákazníkům, která vede ke zmenšení původní ceny.
Předtím, než kontaktujete naši zákaznickou podporu, projděte si nejčastější otázky, ve kterých můžete najít odpověď na váš problém a ušetřit tak svůj čas. Viz často kladené otázky - FAQ.
Recenze uživatelů
Nejčastější otázky o pobytu Zvýhodněný wellness pobyt s polopenzí a 2 lázeňskými procedurami i pro seniory


