Pobyt RELAX navozující celkové uvolnění organismu
Lázně Nimnica
Výběr ubytování
Dovolujeme si vás informovat, že lázned budou otevřeny do 18.12.2024. Sezóna v příštím roce začíná od 27.01.2025.
Informace o pobytu
Pobyt zahrnuje
- ubytování
- polopenze (speciální dietu např. bezlepková, bezlaktózová, nízkohistamínová, šetřící je potřeba nahlásit před nástupem na pobyt a přinést si z domu lékařské potvrzení o nutnosti diety)
jídelna Fiesta (snídaně, obědy i večeře formou bufetu) / klienti ubytováni v KD Balnea Grand, Manín, Caritas I, Caritas II, Veritas, Salvator
jídelna Standard (snídaně formou bufetových stolů, obědy a večeře servírované dle výběru z menu + salátový bufet) / klienti ubytováni v lázeňském domě Salus
- lékařské vyšetření podle harmonogramu
- procedury:
4 noci: 1x vstup do Medicínskeho wellness centra (1 hod.), 1x masáž klasická částečná, 1x uhličitá koupel, 1x solná jeskyně
5 nocí: 1x vstup do Medicínskeho wellness centra (1 hod.), 1x klasická masáž částečná, 1x uhličitá koupel, 1x solná jeskyně, 1x oxygenoterapie
6 nocí: 1x vstup do Medicínskeho wellness centra (1 hod.), 1x klasická masáž částečná, 1x uhličitá koupel, 1x solná jeskyně, 2x oxygenoterapie
7 nocí: 2x vstup do Medicínskeho wellness centra (1 hod.), 1x klasická masáž částečná, 1x uhličitá koupel, 1x solná jeskyně, 2x oxygenoterapie
Ceník - Bonusy
- 1x 20 % sleva na 1 volně prodejní proceduru dle výběru a kapacitních možností
- exteriérové fitnes
- vnější Kneippova koupel
- pitná procedura
- WiFi
- stálá lékařská služba (za poplatek)
V případě nevyužití bonusů se tyto nenahrazují finanční náhradou ani žádnými dodatečnými službami. Bonusy jsou nepřenosné.
děti
- Děti do 3,99 let mají ubytování zdarma bez nároku na lůžko (v případě nároku na lůžko se hradí cena jako u dětí ve věku 4 - 11,99 let).
- Dětská postýlka na vyžádání zdarma.
- Děti 4 - 17,99 let mají v ceně ubytování a stravování přizpůsobené stravování rodičů (ve stejné jídelně jako jeho rodič, podle toho i platí příslušnou cenu stravování, obě jídelny se nacházejí v budově Balnea Grand). V ceně pobytu nejsou procedury. Procedury se mohou dokoupit přímo na místě.
- Děti do 17,99 let neplatí daň z ubytování.
Ceník - Příplatky
Platí se na místě při příjezdu na recepci.
- místní poplatek 1 € / osoba / noc (2024), 1,20 € / osoba / noc (2025)
- parkoviště hlídané kamerovým systémem dle aktuálního ceníku lázní
- v případě zájmu je možnost dokoupení procedur podávaných pod dohledem lékaře
- za ubytování v konkrétním lázeňském domě nebo pokoji na žádost klienta předem (orientace pokoje, patro, číslo pokoje, pokoje vedle sebe, balkon) je jednorázově 25 € / osoba / pobyt
- příplatek za speciální požadavky při nástupu nebo během pobytu (změna pokoje, lázeňského domu, orientace pokoje) z podnětu klienta je jednorázově 35 € / osoba
Ceník - Informace
- Přistýlka v pokojích Klasik se nedoporučuje pro dospělé osoby (velmi stísněná, vhodná pouze pro děti).
Přistýlka je možná, ale nedoporučujeme ji a to z důvodu malých rozměrů pokojů.
Důležité informace
- Pobyt zahrnuje ubytování v pokojích různé úrovně v šesti lázeňských domech, z nichž nejvzdálenější se nachází do 200 m od hlavní budovy Balnea Grand, v níž jsou kromě ubytování i jídelny, lékaři, procedury, restaurace, kavárna, recepce.
- Nástup na pobyt je možný od 7.00 hod., Nejpozději však do 16.00 hod.
- Check-in: recepce KD Salvator od 7.00 hod., Ubytování na pokoji od 14.00 hod. (V případě připravené pokoje není výjimkou ubytovat se na ní i dříve po dohodě s personálem).
- Check-out: do 10.00 hod. v den odjezdu.
- V případě, že si chcete doobjednat kteroukoli proceduru, je z kapacitních důvodů vhodné zarezervovat si ji předem telefonicky (+421 424 608 239, +421 902 519 888), mailem (wellness-recepcia@kupelenimnica.sk), případně přímo na místě na recepci Balnea Grand čím dříve po nástupu.
- Prosíme o dodržování termínů. Nevyčerpaná procedura ze subjektivních důvodů se nenahrazuje jinou procedurou ani finančně.
- Check in - nástup na pobyt od: 14.00 hod.
- Check out - odhlášení se z pobytu do: 10.00 hod.
- Pobyt začína (stravou): Večeří.
- Pobyt končí (stravou): Snídaní.
- Podávání stravy: V Lázeňském Dome Balnea Grand. Bližší informace o čase stravování dostane klient při příjezdu na recepci v závislosti na zakoupeného balíčku. Orientační časy podávání stravy: RA 7:00 - 8:30, O 11:30 - 13:00, VE 17:30 - 19:00 hod.
- Parkování: V areálu lázní jen s povolením, zdarma pro zdravotně a těžce postižené občany s průkazem ZTP. K dispozici je parkoviště před KD Salvator.
- Internet: WIFI připojení v celém areálu lázní.
- Zvířata: Ubytování se zvířetem není možné.
Pro konkrétní pobyt a termín
Vyberete si z naší nabídky konkrétní pobyt a datum.
(Při objednání pobytu nám do poznámky uveďte, že máte zájem o dárkový poukaz.)
Na konkrétní pobyt bez termínu
Vyberete si z naší nabídky konkrétní pobyt a termín bude otevřen v rámci platnosti pobytu. Obdarovaný nás kontaktuje a vybere si termín sám.
(Při objednání pobytu nám do poznámky uveďte, že máte zájem o dárkový poukaz.)
Na určitou částku - DOPORUČUJEME (nejvíce prodávané)
Poukaz je bez výběru konkrétního pobytu a na jakoukoli částku.
Například v hodnotě 200 € a tak si obdarovaný vybere pobyt do 200 €, případně si vybere dražší pobyt a doplatí rozdíl.
Termíny
Rezervujte si pobyt
- Pokud naleznete na jiné webové stránce levnější nabídku na rezervaci téhož pobytu, ubytování a typu pokoje, můžete nás požádat o vrácení rozdílu v ceně.e.
- Předtím, než požádáte o vyrovnání ceny, musíte nám poskytnout odkaz na stránku s konkurenční cenou, která musí být stále dostupná online během ověřování.
- Konkurenční nabídka musí být pro stejné ubytování a stejný typ pokoje, stejnou dobu registrace a odhlášení a stejné stornovací podmínky jako naše nabídka.
V jakém případě nelze požádat o vyrovnání rozdílu ceny?
- Pokud je konkurenční nabídka součástí věrnostního nebo bonusového programu, nelze požádat o vyrovnání rozdílu ceny. Tímto myslíme situaci, kdy zákazník získává slevu jako odměnu za různé aktivity. opakovanou rezervaci, přihlášení se, zadání kódu kuponu nebo doporučení stránky jiným zákazníkům, která vede ke zmenšení původní ceny.
Předtím, než kontaktujete naši zákaznickou podporu, projděte si nejčastější otázky, ve kterých můžete najít odpověď na váš problém a ušetřit tak svůj čas. Viz často kladené otázky - FAQ.