Velikonoce s wellness, procedurami a animačním programem
Lázně Nimnica
Výběr ubytování
Dovolujeme si vás informovat, že lázned budou otevřeny do 18.12.2024. Sezóna v příštím roce začíná od 27.01.2025.
Informace o pobytu
Pobyt zahrnuje
- ubytování
- plná penze /
jídelna Fiesta (snídaně, obědy i večeře podávané formou bufetových stolů) - klienti ubytováni v KD Balnea Grand, Manin, Caritas I, Caritas II, Veritas, Salvator
-
lékařské vyšetření (podle harmonogramu)
- procedury (3 noci) - 1x medicínský wellness MINI 1 hod. (bylinková, finská, parní a infra sauna, whirpool, tepidária, Kneippova koupel, bazén), 1x uhličitá koupel, 1x parafín, 2x oxygenoterapie, 1x solná jeskyně
- procedury (4 noci) - 2x medicínský wellness MINI 1 hod. (bylinková, finská, parní a infra sauna, whirpool, tepidária, Kneippova koupel, bazén), 1x uhličitá koupel, 1x parafín, 1x masáž klasická částečná, 2x solná jeskyně
Ceník - Bonusy
- 1 hodina bowlingu / biliardu / stolného tenisu pre pár / rodinu (podľa vlastného výberu a kapacitných možností)
- welcome drink pri prvej večeri
- veľkonočné menu
- tematický kultúrny program
- exteriérové fitnes
- vonkajší Kneippov kúpeľ
- pitná procedúra
- WiFi
- odvoz batožiny klientov
- stála lekárska služba
děti
- Dítě do 3,99 let bez nároku na lůžko a stravu zdarma.
- Děti 4 - 11,99 let na pevném lůžku mají v ceně ubytování, plnou penzi a vstupy do wellness a solné jeskyně v počtu jako dospělé osoby. Ostatní procedury jsou součástí pobytu jen osob od 12 let.
Ceník - Příplatky
Platí se na místě při příjezdu na recepci.
- místní poplatek 1,20 € / osoba / noc
- parkoviště hlídané kamerovým systémem dle aktuálního ceníku lázní
Ceník - Informace
- Přistýlka je možná, ale nedoporučujeme ji a to z důvodu malých rozměrů pokojů.
- Přistýlka v pokojích Klasik se nedoporučuje pro dospělé osoby (velmi stísněná, vhodná pouze pro děti).
Důležité informace
- Nástup na pobyt je od 13:00. do 16:00 hod.
- Check-in: recepce KD Salvator, ubytování na pokoji od 14.00 hod. (v případě připraveného pokoje není výjimkou ubytovat se na něm i dříve po dohodě s personálem).
- Check-out: do 13:00 hod.
- V případě, že si chcete doobjednat kteroukoli proceduru, je z kapacitních důvodů vhodné zarezervovat si ji hned po příjezdu přímo na místě na recepci Balnea Grand.
- Prosíme o dodržování termínů. Nevyčerpaná procedura ze subjektivních důvodů se nenahrazuje jinou procedurou ani finančně.
- Check in - nástup na pobyt od: 14.00 hod.
- Check out - odhlášení se z pobytu do: 13.00 hod.
- Pobyt začína (stravou): Večeří.
- Pobyt končí (stravou): Obědem.
- Podávání stravy: V Lázeňském Dome Balnea Grand. Bližší informace o čase stravování dostane klient při příjezdu na recepci v závislosti na zakoupeného balíčku. Orientační časy podávání stravy: RA 7:00 - 8:30, O 11:30 - 13:00, VE 17:30 - 19:00 hod.
- Parkování: V areálu lázní jen s povolením, zdarma pro zdravotně a těžce postižené občany s průkazem ZTP. K dispozici je parkoviště před KD Salvator.
- Internet: WIFI připojení v celém areálu lázní.
- Zvířata: Ubytování se zvířetem není možné.
Pro konkrétní pobyt a termín
Vyberete si z naší nabídky konkrétní pobyt a datum.
(Při objednání pobytu nám do poznámky uveďte, že máte zájem o dárkový poukaz.)
Na konkrétní pobyt bez termínu
Vyberete si z naší nabídky konkrétní pobyt a termín bude otevřen v rámci platnosti pobytu. Obdarovaný nás kontaktuje a vybere si termín sám.
(Při objednání pobytu nám do poznámky uveďte, že máte zájem o dárkový poukaz.)
Na určitou částku - DOPORUČUJEME (nejvíce prodávané)
Poukaz je bez výběru konkrétního pobytu a na jakoukoli částku.
Například v hodnotě 200 € a tak si obdarovaný vybere pobyt do 200 €, případně si vybere dražší pobyt a doplatí rozdíl.
Termíny
Rezervujte si pobyt
- Pokud naleznete na jiné webové stránce levnější nabídku na rezervaci téhož pobytu, ubytování a typu pokoje, můžete nás požádat o vrácení rozdílu v ceně.e.
- Předtím, než požádáte o vyrovnání ceny, musíte nám poskytnout odkaz na stránku s konkurenční cenou, která musí být stále dostupná online během ověřování.
- Konkurenční nabídka musí být pro stejné ubytování a stejný typ pokoje, stejnou dobu registrace a odhlášení a stejné stornovací podmínky jako naše nabídka.
V jakém případě nelze požádat o vyrovnání rozdílu ceny?
- Pokud je konkurenční nabídka součástí věrnostního nebo bonusového programu, nelze požádat o vyrovnání rozdílu ceny. Tímto myslíme situaci, kdy zákazník získává slevu jako odměnu za různé aktivity. opakovanou rezervaci, přihlášení se, zadání kódu kuponu nebo doporučení stránky jiným zákazníkům, která vede ke zmenšení původní ceny.
Předtím, než kontaktujete naši zákaznickou podporu, projděte si nejčastější otázky, ve kterých můžete najít odpověď na váš problém a ušetřit tak svůj čas. Viz často kladené otázky - FAQ.