All inclusive dovolená s vynikajícími službami a zábavou pro děti i dospělé, Lázně Piešťany
Západné Slovensko, Trnavský kraj, Piešťany, Piešťany
Nezapomeňte si prohlédnout videa z našeho YouTube kanálu o Lázních Piešťany.
Informace o pobytu
Pobyt zahrnuje
- ubytování
-
All inclusive
snídaně (7:00 - 10:00 hod.)
snídaně Plus (10:00 - 12:00 hod.): káva, džus, stolní voda, slaný snack, sladký snack, jogurty, pudinky aj.)
Lobby nápojový bufet (10:00 - 18:00 hod.): káva, džus, stolní voda
oběd (11:45 - 14:00 hod.)
Lobby snack (17:00 - 18:00 hod.): slaný a sladký snack
večeře (17:30 - 20:30 hod.)
čepované pivo a lokální víno během oběda a večeře
čepované pivo a šumivé víno u bazénu (10:00 - 18:00 hod.) -
All inclusive nabídka u bazénu (10:00 - 18:00 hod.)
jídla dle denní nabídky (např. burger, hot-dog, salát, hranolky, wafle aj.)
káva, džusy, celní nápoje, šumivé víno, pivo - vnitřní a venkovní bazén (volný vstup v době otevíracích hodin)
-
písečná pláž
Ceník - Bonusy
Bezplatné služby:
- WiFi připojení na internet v celém hotelu
- vstup do venkovního a vnitřního bazénu
-
Danubius Premier Fitness
- Dětský klub & dětské atrakce (během letních prázdnin animátoři)
- kartové a šachové stoly
- stolní tenis, stolní fotbal
- billiard
- fitness
- sleva 10 % na všechny lázeňské procedury v Balnea Health Spa (přímo spojené s hotelem Splendid) pro dospělé osoby
děti
- Přistýlka je možná pouze pro děti do věku 12,99 let.
- Děti starší 13 let a dospělé osoby mohou být na přistýlce jen v pokojích kategorie Apartmán (neplatí pro Apartmán v křídle Splendid).
- Dítě do 3,99 let bez nároku na stravu a lůžko zdarma.
- Dětský klub.
- Herna a venkovní aktivity pro děti.
Ceník - Příplatky
Nepovinné příplatky - platba na recepci při příjezdu:
- příplatek za garáž
Platba na recepci při příjezdu.
- malé domácí zvíře 30 € / noc
- místní poplatek 2 € / osoba / noc / Osoba do 18 let věku je osvobozena od placení daně ve výši 90 % z daně za ubytování. To znamená platbu ve výši 0,20 € osoba do 18 let.
- parkovné a ostatní služby
- za motorová vozidla na území Lázeňského ostrova
- časný check-in a pozdní check-out
Ceník - Informace
- 24.12. je v ceně připočítán povinný příplatek za Štědrý den pro osoby od 4 let (v případě dětí se jedná o nepovinný příplatek a je na vyžádání)
- 29.12., 30.12. i 01.01. je v ceně připočítán povinný příplatek
- 31.12. je v ceně připočítán povinný příplatek za Silvestr pro osoby od 4 let. Pro osoby mladší 18 let při rezervaci pobytu, výši příplatku podle věku dítěte prověříme a sdělíme vám konečnou cenu pobytu (v případě dětí se jedná o nepovinný příplatek a je na vyžádání)
Důležité informace
- All inclusive stravování začíná v den příjezdu ve 15:00 hod. a končí v den odjezdu v 11:00 hod.
- Den příjezdu: stravování od 15 hod. v lobby hotelu / u bazénu, následně večeře.
- Den odjezdu: stravování končí v 11 hod. t.j. snídaně a následně je k dispozici občerstvení v lobby.
- Check in - nástup na pobyt od: 15:00 hod.
- Check out - odhlášení se z pobytu do: 11:00 hod.
- Pobyt začína (stravou): Večeří.
- Pobyt končí (stravou): Snídaní.
- Podávání stravy: Orientační časy podávání stravování, upřesnění při check in. Snídaně: 7.00 - 9.30 hod. Obědy: 11.45 - 14.00 hod. Večeře: 18.00 - 20.00 hod.
- Parkování: Parkování na lázeňském ostrově je zpoplatněno.
- Internet: WiFi připojení zdarma ve všech lázeňských hotelech.
- Zvířata: Domácí zvířata jsou za poplatek povolena v hotelech Thermia, Esplanade a Splendid. V hotelu Pro Patria nejsou povoleny.
- Check in / Check out: Časný check-in nebo pozdní check-out jsou na požádání a zpoplatněny.
-
Long-term sleva: pobyt 14 nocí a déle 5 % sleva, pobyt 21 nocí a déle 10 % sleva.
-
Early bird 10 % sleva na termíny 01.01. - 31.12.2024 při rezervaci pobytu do 31.01.2024.
-
Long term a Early bird slevy jsou kombinovatelné.
Termíny
Rezervujte si pobyt
- Pokud naleznete na jiné webové stránce levnější nabídku na rezervaci téhož pobytu, ubytování a typu pokoje, můžete nás požádat o vrácení rozdílu v ceně.e.
- Předtím, než požádáte o vyrovnání ceny, musíte nám poskytnout odkaz na stránku s konkurenční cenou, která musí být stále dostupná online během ověřování.
- Konkurenční nabídka musí být pro stejné ubytování a stejný typ pokoje, stejnou dobu registrace a odhlášení a stejné stornovací podmínky jako naše nabídka.
V jakém případě nelze požádat o vyrovnání rozdílu ceny?
- Pokud je konkurenční nabídka součástí věrnostního nebo bonusového programu, nelze požádat o vyrovnání rozdílu ceny. Tímto myslíme situaci, kdy zákazník získává slevu jako odměnu za různé aktivity. opakovanou rezervaci, přihlášení se, zadání kódu kuponu nebo doporučení stránky jiným zákazníkům, která vede ke zmenšení původní ceny.
Předtím, než kontaktujete naši zákaznickou podporu, projděte si nejčastější otázky, ve kterých můžete najít odpověď na váš problém a ušetřit tak svůj čas. Viz často kladené otázky - FAQ.
Podrobné informace o lázních Podrobné informace o hoteluNejčastější otázky o pobytu All inclusive dovolená s vynikajícími službami a zábavou pro děti i dospělé


